/ Forside / Interesser / Dyr / Hunde / Nyhedsindlæg
Login
Glemt dit kodeord?
Brugernavn

Kodeord


Reklame
Top 10 brugere
Hunde
#NavnPoint
Birgitta 19198
Nordsted1 6865
bevi54 6505
Jernladyen 4457
dova 4371
qfha 3911
knh15 3385
k.j.k 3376
ans 3077
10  vaxen 2670
HJÆLP!
Fra : KTP


Dato : 08-05-04 10:51

Min hunds afføring er næsten som vand, hvad kan jeg gøre? Jeg synes jeg har
prøvet alt. Han er labrador. Vi sørger for han ikke spiser overdrevet meget,
ikke drikker for meget og at han ikke spiser for meget græs eller drikker
vand i naturen.

Han er konstant hyperaktiv og det er selvom vi går gode lange tur i skoven,
han leger med mine forældres hund eller andre hunde. Hvis man leger bold med
ham i en time er han stadig oppe at køre. Han er 9 mdr snart, men han letter
stadig ikke ben og hvad der nu ellers hører med til at blive kønsmoden.

Jeg håber at nogen kan hjælpe mig for jeg er virkelig ked af det over alle
disse problemer med ham.

VH Stine

sukkermel@sukkermel.dk



 
 
Ann Nielsen (08-05-2004)
Kommentar
Fra : Ann Nielsen


Dato : 08-05-04 11:05


Hej Stine.

Mange jeg kender prøver med ris, det skulle stabilisere afføringen... men
hvor langt tid har det stået på? Hvis det har stået på i lang tid og han
virker sløj, så afsted til dyrlægen! Det kan være så meget andet...

Græs spiser dyr kun når de har behov for det, så bare lad ham æde hvad han
vil af det :)

Mht. at han er hyperaktiv, har du prøvet at give ham nogle lege hvor han kan
bruge den indvendige side af hovedet? Lægge maden ud i haven eller hvor i
bor indendørs, så han skal arbejde lidt for føden? Racen har jo krudt i
numsen :) Ligge lidt mad i en bold, hvor det er lidt svært at få maden ud
af.

Det med at lette ben kommer altid ... min meget lille hund lettede ben de
første mange gange i 3-4 måneders alderen, men det var også MEGET tidligt!
Og der blev man lidt bange pga. at det tyder på at han er meget
dominerende.. dog viser det sig ikke endnu, selvom man jo skal afprøve os
engang imellem :/ Små racer bliver altid hurtigere kønsmoden end større
racer.

Jeg er lige begyndt på at fodre min hund/hvalp (6 mdr. gammel nu) med råt.
Det har gjort ham til en mere stille og rolig hund, der virker meget voksen,
på trods af at han kun er fodret med det i ca. 3 uger!

Lad tiden gå og nyd din hund imens den er hvalp!

Mvh.

Ann Nielsen


"KTP" <karsten.thorlund@oncable.dk> wrote in message
news:409cadab$0$247$edfadb0f@dread16.news.tele.dk...
> Min hunds afføring er næsten som vand, hvad kan jeg gøre? Jeg synes jeg
har
> prøvet alt. Han er labrador. Vi sørger for han ikke spiser overdrevet
meget,
> ikke drikker for meget og at han ikke spiser for meget græs eller drikker
> vand i naturen.
>
> Han er konstant hyperaktiv og det er selvom vi går gode lange tur i
skoven,
> han leger med mine forældres hund eller andre hunde. Hvis man leger bold
med
> ham i en time er han stadig oppe at køre. Han er 9 mdr snart, men han
letter
> stadig ikke ben og hvad der nu ellers hører med til at blive kønsmoden.
>
> Jeg håber at nogen kan hjælpe mig for jeg er virkelig ked af det over alle

> disse problemer med ham.
>
> VH Stine
>
> sukkermel@sukkermel.dk
>
>



KTP (08-05-2004)
Kommentar
Fra : KTP


Dato : 08-05-04 11:13

Hejsa Ann

Ja, jeg har skam prøvet med ris og jeg har prøvet at lade ham faste i et
døgn, så hans mave kunne blive tømt. Jeg ringer til dyrlægen på mandag, for
det har stået på længe nok, men han virker ikke spor sløj, som sagt det
omvendte, nemlig hyperaktiv, HELE TIDEN.

Ja, jeg har prøvet at smide mad rundt i haven og taget med i skoven, men det
tager ikke lang tid for at finde maden og så er den leg forbi, da han jo
ikke må få for meget. Vi har også prøvet at sætte noget over hans godbid,
men han vælter det som ingenting. Han har en aktivitetsbold og en flask hvor
vi kommer godbidder i og det er væk på ingen tid. Derudover har vi også et
marvben hvor han får leverpostej i, men det er væk på 20 min.

Kan man egentlig selv tage temparaturen på sin hund?

VH Stine


"Ann Nielsen" <annn@adslhome.dk> skrev i en meddelelse
news:409cb0a9$0$173$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...
>
> Hej Stine.
>
> Mange jeg kender prøver med ris, det skulle stabilisere afføringen... men
> hvor langt tid har det stået på? Hvis det har stået på i lang tid og han
> virker sløj, så afsted til dyrlægen! Det kan være så meget andet...
>
> Græs spiser dyr kun når de har behov for det, så bare lad ham æde hvad han
> vil af det :)
>
> Mht. at han er hyperaktiv, har du prøvet at give ham nogle lege hvor han
kan
> bruge den indvendige side af hovedet? Lægge maden ud i haven eller hvor i
> bor indendørs, så han skal arbejde lidt for føden? Racen har jo krudt i
> numsen :) Ligge lidt mad i en bold, hvor det er lidt svært at få maden ud
> af.
>
> Det med at lette ben kommer altid ... min meget lille hund lettede ben de
> første mange gange i 3-4 måneders alderen, men det var også MEGET tidligt!
> Og der blev man lidt bange pga. at det tyder på at han er meget
> dominerende.. dog viser det sig ikke endnu, selvom man jo skal afprøve os
> engang imellem :/ Små racer bliver altid hurtigere kønsmoden end større
> racer.
>
> Jeg er lige begyndt på at fodre min hund/hvalp (6 mdr. gammel nu) med råt.
> Det har gjort ham til en mere stille og rolig hund, der virker meget
voksen,
> på trods af at han kun er fodret med det i ca. 3 uger!
>
> Lad tiden gå og nyd din hund imens den er hvalp!
>
> Mvh.
>
> Ann Nielsen
>
>
> "KTP" <karsten.thorlund@oncable.dk> wrote in message
> news:409cadab$0$247$edfadb0f@dread16.news.tele.dk...
> > Min hunds afføring er næsten som vand, hvad kan jeg gøre? Jeg synes jeg
> har
> > prøvet alt. Han er labrador. Vi sørger for han ikke spiser overdrevet
> meget,
> > ikke drikker for meget og at han ikke spiser for meget græs eller
drikker
> > vand i naturen.
> >
> > Han er konstant hyperaktiv og det er selvom vi går gode lange tur i
> skoven,
> > han leger med mine forældres hund eller andre hunde. Hvis man leger bold
> med
> > ham i en time er han stadig oppe at køre. Han er 9 mdr snart, men han
> letter
> > stadig ikke ben og hvad der nu ellers hører med til at blive kønsmoden.
> >
> > Jeg håber at nogen kan hjælpe mig for jeg er virkelig ked af det over
alle
>
> > disse problemer med ham.
> >
> > VH Stine
> >
> > sukkermel@sukkermel.dk
> >
> >
>
>



malle-brok (08-05-2004)
Kommentar
Fra : malle-brok


Dato : 08-05-04 11:37

Hej...

> Ja, jeg har prøvet at smide mad rundt i haven og taget med i skoven, men
det
> tager ikke lang tid for at finde maden og så er den leg forbi, da han jo
> ikke må få for meget.

Du kunne evt. begynde at lave noget sportræning med ham - efterhånden kan
han så gå længere og længere mellem godbidderne, så han derfor kan komme til
at arbejde i lang tid for at få sin mad. - Jeg går ca. 1 gang om ugen et
1,5 - 2 km spor med min hund, og så er der RO bagefter *GGG*
___

> Kan man egentlig selv tage temparaturen på sin hund?

Ja - husk blot at termometeret skal ret langt ind og at hundens
normaltemperatur er ca. 38,5 - 39 grader !

G O D W E E K EN D
Carina



KTP (08-05-2004)
Kommentar
Fra : KTP


Dato : 08-05-04 11:44

Du kunne evt. begynde at lave noget sportræning med ham - efterhånden kan
han så gå længere og længere mellem godbidderne, så han derfor kan komme
til
at arbejde i lang tid for at få sin mad. - Jeg går ca. 1 gang om ugen et
1,5 - 2 km spor med min hund, og så er der RO bagefter *GGG*


Hvad mener du med det? Har ikke helt forstået det :)



malle-brok (08-05-2004)
Kommentar
Fra : malle-brok


Dato : 08-05-04 12:00

Hej igen...

> Hvad mener du med det? Har ikke helt forstået det :)

Sporsøg betyder at hunden har lært at følge en persons spor igennem
terrænet. Når en person går hen over f.eks. en græsmark træder han en del
jordbakterier ihjel i hvert fodspor, ligesom der afgives en individuel fært
fra personen i form af f.eks. sved gennem skosålen og diverse partikler
(døde hudceller og tøjrester m.m.) til omgivelserne. Hundene kan sagtens
trænes op til at kunne følge et sådant spor, og synes faktisk det er ret
sjovt .

Da hunden skal bruge sin næse hele tiden, er det noget der trætter den
utrolig meget.

Se evt. lidt mere uddybende her:
http://www.redningshund.dk/dansk/artikler_spor_teori.php
http://www.redningshund.dk/dansk/artikler_spor_begyndere.php

Hilsen
Carina



KTP (08-05-2004)
Kommentar
Fra : KTP


Dato : 08-05-04 12:06

Hejsa Carina.

Tak for det gode råd og linksene, det kunne vi prøve :)

VH Stine

"malle-brok" <ina_FJERNDETTE@redningshund.dk> skrev i en meddelelse
news:409cbdbc$0$243$edfadb0f@dread11.news.tele.dk...
> Hej igen...
>
> > Hvad mener du med det? Har ikke helt forstået det :)
>
> Sporsøg betyder at hunden har lært at følge en persons spor igennem
> terrænet. Når en person går hen over f.eks. en græsmark træder han en del
> jordbakterier ihjel i hvert fodspor, ligesom der afgives en individuel
fært
> fra personen i form af f.eks. sved gennem skosålen og diverse partikler
> (døde hudceller og tøjrester m.m.) til omgivelserne. Hundene kan sagtens
> trænes op til at kunne følge et sådant spor, og synes faktisk det er ret
> sjovt .
>
> Da hunden skal bruge sin næse hele tiden, er det noget der trætter den
> utrolig meget.
>
> Se evt. lidt mere uddybende her:
> http://www.redningshund.dk/dansk/artikler_spor_teori.php
> http://www.redningshund.dk/dansk/artikler_spor_begyndere.php
>
> Hilsen
> Carina
>
>



Punish the deed, not~ (09-05-2004)
Kommentar
Fra : Punish the deed, not~


Dato : 09-05-04 23:43

On Sat, 8 May 2004 12:04:34 +0200, "Ann Nielsen" <annn@adslhome.dk>
wrote:

>
>Hej Stine.
>
>Mange jeg kender prøver med ris, det skulle stabilisere afføringen... men
>hvor langt tid har det stået på? Hvis det har stået på i lang tid og han
>virker sløj, så afsted til dyrlægen! Det kan være så meget andet...
>
>Græs spiser dyr kun når de har behov for det, så bare lad ham æde hvad han
>vil af det :)
>
>Mht. at han er hyperaktiv, har du prøvet at give ham nogle lege hvor han kan
>bruge den indvendige side af hovedet? Lægge maden ud i haven eller hvor i
>bor indendørs, så han skal arbejde lidt for føden? Racen har jo krudt i
>numsen :) Ligge lidt mad i en bold, hvor det er lidt svært at få maden ud
>af.
>
>Det med at lette ben kommer altid ... min meget lille hund lettede ben de
>første mange gange i 3-4 måneders alderen, men det var også MEGET tidligt!
>Og der blev man lidt bange pga. at det tyder på at han er meget
>dominerende..







,,det er vist en myte, at jo tidligere de letter ben jo mere
dominerende bliver de ! min første hund lettede først ben da han var
15mdr gammel og man skulle lede længe efter en mere dominerende hund
end ham, han mente at han var konge over alle hunde allerede fra 8mdr
hvor han stadig tissede som en pige !

ham jeg har nu lettede ben da han var 6mdr men legede med alle hunde
helt fint til han blev overfaldet første gang som 9mdr, og er derefter
blevet dominerende, uden at gå ind i en lang snak om dominans og
usikkerhed og agrasivitet så mener jeg ikke at det at lette ben har
noget at gøre med om en hund bliver meget dominerende tidligt sent
eller aldrig

voksne mænd kan også være nogle balademagre selv om de sidder ned og
tisser







dog viser det sig ikke endnu, selvom man jo skal afprøve os
>engang imellem :/ Små racer bliver altid hurtigere kønsmoden end større
>racer.
>
>Jeg er lige begyndt på at fodre min hund/hvalp (6 mdr. gammel nu) med råt.
>Det har gjort ham til en mere stille og rolig hund, der virker meget voksen,
>på trods af at han kun er fodret med det i ca. 3 uger!
>
>Lad tiden gå og nyd din hund imens den er hvalp!
>
>Mvh.
>
>Ann Nielsen
>
>
>"KTP" <karsten.thorlund@oncable.dk> wrote in message
>news:409cadab$0$247$edfadb0f@dread16.news.tele.dk...
>> Min hunds afføring er næsten som vand, hvad kan jeg gøre? Jeg synes jeg
>har
>> prøvet alt. Han er labrador. Vi sørger for han ikke spiser overdrevet
>meget,
>> ikke drikker for meget og at han ikke spiser for meget græs eller drikker
>> vand i naturen.
>>
>> Han er konstant hyperaktiv og det er selvom vi går gode lange tur i
>skoven,
>> han leger med mine forældres hund eller andre hunde. Hvis man leger bold
>med
>> ham i en time er han stadig oppe at køre. Han er 9 mdr snart, men han
>letter
>> stadig ikke ben og hvad der nu ellers hører med til at blive kønsmoden.
>>
>> Jeg håber at nogen kan hjælpe mig for jeg er virkelig ked af det over alle
>
>> disse problemer med ham.
>>
>> VH Stine
>>
>> sukkermel@sukkermel.dk
>>
>>
>




HUNDELOVEN
§ 3. I byer og områder med bymæssig bebyggelse er det forbudt at lade hunde færdes på gader, veje, stier eller pladser m.v., der er åbne for almindelig færdsel, uden at de enten føres i bånd eller er i følge med en person, som har fuldt herredømme over dem.

Ann Nielsen (08-05-2004)
Kommentar
Fra : Ann Nielsen


Dato : 08-05-04 11:06


Kig evt. her den er god at støtte sig op af:
http://www.ddd.dk/get/frameset/14.html


"KTP" <karsten.thorlund@oncable.dk> wrote in message
news:409cadab$0$247$edfadb0f@dread16.news.tele.dk...
> Min hunds afføring er næsten som vand, hvad kan jeg gøre? Jeg synes jeg
har
> prøvet alt. Han er labrador. Vi sørger for han ikke spiser overdrevet
meget,
> ikke drikker for meget og at han ikke spiser for meget græs eller drikker
> vand i naturen.
>
> Han er konstant hyperaktiv og det er selvom vi går gode lange tur i
skoven,
> han leger med mine forældres hund eller andre hunde. Hvis man leger bold
med
> ham i en time er han stadig oppe at køre. Han er 9 mdr snart, men han
letter
> stadig ikke ben og hvad der nu ellers hører med til at blive kønsmoden.
>
> Jeg håber at nogen kan hjælpe mig for jeg er virkelig ked af det over alle
> disse problemer med ham.
>
> VH Stine
>
> sukkermel@sukkermel.dk
>
>



Lene Hansen (08-05-2004)
Kommentar
Fra : Lene Hansen


Dato : 08-05-04 11:38

Det kunne godt virke som om at det er en form for stresset mave/nervøs
mave - netop fordi den er så aktiv, som du beskriver. Først ville jeg måske
tale med en dyrlæge og få den undersøgt og ellers få nogle gode råd. Og så
ellers arbejde videre herfra evt. via en hundepsykolog.

Lene Hansen



René Kofoed (08-05-2004)
Kommentar
Fra : René Kofoed


Dato : 08-05-04 13:03


.. Vi sørger for han ikke spiser overdrevet meget,
> ikke drikker for meget

Hejsa.
Hvis din hund har diarre, må du ALDRIG begrænse hans adgang til vand, da der
er mulighed for, evt dehydrering!!!!
Så, hvis han vil drikke 10 liter vand om dagen, ja så sørger i for, at han
har adgang til mindst 10 liter rent og friskt vand !!!!!!!!!
Held og lykke, håber at det ordner sig.
Mvh Susanne.



Bolette Nielsen (08-05-2004)
Kommentar
Fra : Bolette Nielsen


Dato : 08-05-04 23:58

Hejsa

"René Kofoed" <r-kofoed@email.dk> skrev i en meddelelse
news:c7ii9r$12n0$1@news.cybercity.dk...
> Hvis din hund har diarre, må du ALDRIG begrænse hans adgang til vand, da
der
> er mulighed for, evt dehydrering!!!!
> Så, hvis han vil drikke 10 liter vand om dagen, ja så sørger i for, at han
> har adgang til mindst 10 liter rent og friskt vand !!!!!!!!!

Lige hvad jeg ville til at skrive. Lad ham endelig drikke

God bedring med ham

Mange hilsner fra

Bolette

PS Kogt kylling med ris plejer at hjælpe her i huset når Nicki har dårlig
mave



Figaro (09-05-2004)
Kommentar
Fra : Figaro


Dato : 09-05-04 20:01

Hejsa ..

Tusind tak for rådet om vand, det havde jeg godt nok ikke troede, men så
blev jeg så klog :) Nu har han altid vand stående.



"Bolette Nielsen" <bobo@nospam.bolettes.dk> wrote in message
news:c7joli$2urb$1@news.cybercity.dk...
> Hejsa
>
> "René Kofoed" <r-kofoed@email.dk> skrev i en meddelelse
> news:c7ii9r$12n0$1@news.cybercity.dk...
> > Hvis din hund har diarre, må du ALDRIG begrænse hans adgang til vand, da
> der
> > er mulighed for, evt dehydrering!!!!
> > Så, hvis han vil drikke 10 liter vand om dagen, ja så sørger i for, at
han
> > har adgang til mindst 10 liter rent og friskt vand !!!!!!!!!
>
> Lige hvad jeg ville til at skrive. Lad ham endelig drikke
>
> God bedring med ham
>
> Mange hilsner fra
>
> Bolette
>
> PS Kogt kylling med ris plejer at hjælpe her i huset når Nicki har dårlig
> mave
>
>



Susanne Andreasen (09-05-2004)
Kommentar
Fra : Susanne Andreasen


Dato : 09-05-04 21:23

Hej Stine.
Som jeg læser det så er han jo en hyber aktiv hund, og det jeg faldt over
i dit indlæg var at du/i bruger " Bold" det er i den grad med til at
stresse din hund endnu mere, så mit råd til dig vil være drop den bold for
en tid, gå en stille tur med ham og lad alt det vilde leg ligge, giv ham
nogen opgaver eks. " Spor" . Jeg tror at din hunds " tynde" mave er rent og
skær stress, lige som jeg læser det, så skær ned på aktivitet for en stund,
ikke dermed sagt i ikke skal gå ture, men på en stille og rolig måde, lad
ham snuse osv. og så er det det.
Det med at han ikke letter ben endnu er bare så helt normalt, det kan
måske først komme når han er 1 år. det er der meget forskel på fra hund til
hund.
Ang. den tynde mave så kan du købe noget der hedder " Zoolac" hos din
dyrlæge, det er rigtig godt til at normalisere tarmfloraen og det virker.Men
jeg vil nu anbefale dig at ikke stresse hunden for meget med bold/vild leg.
Venlig Hilsen.
Susanne.
"KTP" <karsten.thorlund@oncable.dk> skrev i en meddelelse
news:409cadab$0$247$edfadb0f@dread16.news.tele.dk...
> Min hunds afføring er næsten som vand, hvad kan jeg gøre? Jeg synes jeg
har
> prøvet alt. Han er labrador. Vi sørger for han ikke spiser overdrevet
meget,
> ikke drikker for meget og at han ikke spiser for meget græs eller
drikker
> vand i naturen.
>
> Han er konstant hyperaktiv og det er selvom vi går gode lange tur i
skoven,
> han leger med mine forældres hund eller andre hunde. Hvis man leger bold
med
> ham i en time er han stadig oppe at køre. Han er 9 mdr snart, men han
letter
> stadig ikke ben og hvad der nu ellers hører med til at blive kønsmoden.
>
> Jeg håber at nogen kan hjælpe mig for jeg er virkelig ked af det over
alle
> disse problemer med ham.
>
> VH Stine
>
> sukkermel@sukkermel.dk
>
>



Punish the deed, not~ (09-05-2004)
Kommentar
Fra : Punish the deed, not~


Dato : 09-05-04 23:43

On Sun, 9 May 2004 22:23:06 +0200, "Susanne Andreasen"
<susanne.andreasen@mail.dk> wrote:

> Hej Stine.
> Som jeg læser det så er han jo en hyber aktiv hund, og det jeg faldt over
>i dit indlæg var at du/i bruger " Bold" det er i den grad med til at
>stresse din hund endnu mere, så mit råd til dig vil være drop den bold for
>en tid, gå en stille tur med ham og lad alt det vilde leg ligge, giv ham
>nogen opgaver eks. " Spor" . Jeg tror at din hunds " tynde" mave er rent og
>skær stress, lige som jeg læser det, så skær ned på aktivitet for en stund,
>ikke dermed sagt i ikke skal gå ture, men på en stille og rolig måde, lad
>ham snuse osv. og så er det det.
> Det med at han ikke letter ben endnu er bare så helt normalt, det kan
>måske først komme når han er 1 år. det er der meget forskel på fra hund til
>hund.
> Ang. den tynde mave så kan du købe noget der hedder " Zoolac" hos din
>dyrlæge,







du kan også købe det på apoteket, jeg kan ikke huske hvad det hedder
der, men det virker ! iøvrigt også til mennesker med meget stærke
tømmermænd det stopper diare og sætter mineralbalancen i orden
igen, jeg fik at vide fra landbohøjskolen over tlf engang at jeg
skulle købe det på apoteket og blande det i vandet faste et døgn og
starte op med hytteost og kogt kylling og langsomt starte op med den
normale mad, det har virket de par gange min hund har haft dårlig mave

og ja lad være med at kaste med bolde eller pinde hvis hunden er
stresset



HUNDELOVEN
§ 3. I byer og områder med bymæssig bebyggelse er det forbudt at lade hunde færdes på gader, veje, stier eller pladser m.v., der er åbne for almindelig færdsel, uden at de enten føres i bånd eller er i følge med en person, som har fuldt herredømme over dem.

Figaro (10-05-2004)
Kommentar
Fra : Figaro


Dato : 10-05-04 17:27

Mange tak for dine svar Susanne ..
Vi stopper med bolden og pindene for en tid.
Zoolac kender jeg godt, har brugt det til min katte :)



"Susanne Andreasen" <susanne.andreasen@mail.dk> wrote in message
news:409e9354$0$519$edfadb0f@dread14.news.tele.dk...
> Hej Stine.
> Som jeg læser det så er han jo en hyber aktiv hund, og det jeg faldt
over
> i dit indlæg var at du/i bruger " Bold" det er i den grad med til at
> stresse din hund endnu mere, så mit råd til dig vil være drop den bold for
> en tid, gå en stille tur med ham og lad alt det vilde leg ligge, giv ham
> nogen opgaver eks. " Spor" . Jeg tror at din hunds " tynde" mave er rent
og
> skær stress, lige som jeg læser det, så skær ned på aktivitet for en
stund,
> ikke dermed sagt i ikke skal gå ture, men på en stille og rolig måde, lad
> ham snuse osv. og så er det det.
> Det med at han ikke letter ben endnu er bare så helt normalt, det kan
> måske først komme når han er 1 år. det er der meget forskel på fra hund
til
> hund.
> Ang. den tynde mave så kan du købe noget der hedder " Zoolac" hos din
> dyrlæge, det er rigtig godt til at normalisere tarmfloraen og det
virker.Men
> jeg vil nu anbefale dig at ikke stresse hunden for meget med bold/vild
leg.
> Venlig Hilsen.
> Susanne.
> "KTP" <karsten.thorlund@oncable.dk> skrev i en meddelelse
> news:409cadab$0$247$edfadb0f@dread16.news.tele.dk...
> > Min hunds afføring er næsten som vand, hvad kan jeg gøre? Jeg synes
jeg
> har
> > prøvet alt. Han er labrador. Vi sørger for han ikke spiser overdrevet
> meget,
> > ikke drikker for meget og at han ikke spiser for meget græs eller
> drikker
> > vand i naturen.
> >
> > Han er konstant hyperaktiv og det er selvom vi går gode lange tur i
> skoven,
> > han leger med mine forældres hund eller andre hunde. Hvis man leger
bold
> med
> > ham i en time er han stadig oppe at køre. Han er 9 mdr snart, men han
> letter
> > stadig ikke ben og hvad der nu ellers hører med til at blive
kønsmoden.
> >
> > Jeg håber at nogen kan hjælpe mig for jeg er virkelig ked af det over
> alle
> > disse problemer med ham.
> >
> > VH Stine
> >
> > sukkermel@sukkermel.dk
> >
> >
>
>



Søg
Reklame
Statistik
Spørgsmål : 177558
Tips : 31968
Nyheder : 719565
Indlæg : 6408929
Brugere : 218888

Månedens bedste
Årets bedste
Sidste års bedste