www.ideal-vaegt.dk???
Fra : Figaro

Dato : 08-05-04 09:44

Hejsa Alle.

Jeg vil gerne høre om nogen har erfaring med den adresse jeg har skrevet i
subject, altså www.ideal-vaegt.dk ??

Hvis der er nogen der kender noget til det, vil jeg meget gerne høre fra
folk :)

VH Stine

Fra : Heidi

Dato : 08-05-04 09:45

Figaro wrote:
> [...]
> skrevet i subject, altså www.ideal-vaegt.dk ??
>
> Hvis der er nogen der kender noget til det, vil jeg meget gerne høre

Jeg har den erfaring at linket ikke virker
--
Mvh. Heidi
Svar i gruppen og IKKE pr. mail!!!

Fra : Figaro

Dato : 08-05-04 09:58

DOH, godt du sagde det :)

Det er fordi linket er www.idealvaegt-04.dk

Fra : Nicolai

Dato : 08-05-04 11:15

"Figaro" <sukkermel@sukkermel.dk> wrote in message
> DOH, godt du sagde det :)
>
> Det er fordi linket er www.idealvaegt-04.dk

For det første så er det hele bare én stor gang salgstale og ingen fakta,
udover måske lige deres "tv-shop" før/efter billeder, hvis man vil betragte
det som fakta. Jeg vil ikke.

Derudover, så har de været omtalt her i gruppen før, svjh. Mener at det er
Herbalife i forklædning, med påtrængende sælgere af et dyrt produkt som
altid lige præcis passer perfekt til dig osv. Jeg kan ikke lige finde den
tråd der har handlet om det, men der er allerede nogle herinde som har været
nysgerrige og blevet kontaktet af dem. Generelt et useriøst salgsorgan og et
meget dyrt produkt. Der findes masser af billigere alternativer og jeg tror
at folk herinde generelt fraråder Herbalife.

Nic

Fra : Zalza

Dato : 08-05-04 12:04

Her er en liste over gamle indlæg i denne
gruppe som omhandler ''Herbalife''
http://kortlink.dk/4uu

--
/Zazla
www.Yoo.dk

Fra : Figaro

Dato : 09-05-04 19:56

Tak for svar ..

Har en gang for nogen år siden prøvet Herbalife, en omgang svindel!!

Leder "bare" efter en hjælp.. synes efterhånden jeg har prøvet alt, men kan
bare ikke tabe mig og holde på vægten :(