Problem med DDC
Fra : \(: MarlboroMan :\)

Dato : 08-05-04 09:34

Hejsa

Da jeg startede min computer her for lidt siden bemærkede jeg med det samme
at opdateringsfrekvensen var helt hen i vejret. Jeg tjekkede og ganske
rigtigt så kørte jeg pludselig med 60 Hz i stedet for de normale 85 Hz.

Jeg gik så ind i de avancerede egenskaber for mit gfx (Radeon 9800 XT) og
under skærme fandt jeg min skærm. Der kunne jeg se at under DDC-information
står der nu DDC: Ikke understøttet. Hvilket er ret besynderligt for det
plejer det sgu at være. Knappen, hvor der står Anvend DDC-information er
også nedtonet.

Hvordan får jeg nu lov til at anvende DDC igen på min Samsung SyncMaster
959nf?

Mvh.

Kenneth

(X-Posted i dk.edb.hardware.grafikkort og dk.edb.hardware.skærm)