Interessant link, måske? (data og historik~
Fra : Kim Kristensen

Dato : 08-05-04 00:24

Selv om man ikke er betalende medlem er der en del data at hente på 15582
modeller, ja jeg har ikke lige talt efter. Jeg syntes ikke jeg før har set
den nævnt her, men måske er den allerede kendt.

http://www.histomobile.com/

Med venlig hilsen Kim

Fra : Mogens Knudsen

Dato : 08-05-04 06:48

On Sat, 8 May 2004 01:24:10 +0200, "Kim Kristensen"
<kim01@kristen_nospam_sen.tdcadsl.dk> wrote:

> [...]
>modeller, ja jeg har ikke lige talt efter. Jeg syntes ikke jeg før har set
>den nævnt her, men måske er den allerede kendt.

Jow, jow - den er kendt, men en revival kan vel næppe skade :)
Dette link kom "forleden":
www.auto-mobil-forum.de/2004/index.php?seite=marken

/Mogens
Biler fra @lfa til Omeg@