Forsikring!
Fra : Adeo

Dato : 07-05-04 18:35

Hej.

Jeg har købt en computer for ca. 3 md. siden, og tegnede i den forbindelse
en
3-årig totalforsikring.
Jeg har nu tænkt mig at sælge computeren (fejlkøb), men forsikringen står jo
mit navn!!!

Så nu er mit spm.: Er der noget jeg skal være opmærksom på, hvis jeg sælger
computeren (kan det komme mig til skade, at forsikringen står i mit navn,
såfremt
køberen skulle benytte sig af den)???
- Eller kan man bare overføre forsikringen til et nyt navn???

Håber nogen kan svare!

Mvh. JS

Fra : mullerman

Dato : 07-05-04 18:54

"Adeo" <adeo@oncable.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> såfremt
> køberen skulle benytte sig af den)???
> - Eller kan man bare overføre forsikringen til et nyt navn???

Jeg har en opvaskemaskine, som jeg har overtaget i forbindelse med køb af
andelslejlighed, og sælger havde tegnet forsikring på... Nu har jeg
imidlertid haft et problem med opvaskemaskinen og kontaktede Elgiganten -
hvor forsikringen og opvaskemaskinen var købt - de sagde at forsikringen var
gyldig, og at de ville overføre den i mit navn...

Derfor, check med forsikringsselskabet, men tror ikk der er nogen
problemer...

Martin

Fra : Adeo

Dato : 07-05-04 19:09

Ok, tak,
....sjovt nok er forsikringen tegnet i Elgiganten, så hvis det er i orden med
opvaskemaskiner, er det vel også i orden med computere..!?!

Fra : Henning

Dato : 07-05-04 20:23

On Fri, 7 May 2004 20:08:43 +0200, "Adeo" <adeo@oncable.dk> wrote:

>Ok, tak,
>...sjovt nok er forsikringen tegnet i Elgiganten, så hvis det er i orden med
>opvaskemaskiner, er det vel også i orden med computere..!?!

Måske, men tag det ikke for givet. Få ElGiganten til at kvittere for,
at den nye ejer er omfattet af forsikringen.

Henning
hsb@(fjernes)image.dk

Fra : mullerman

Dato : 07-05-04 20:48

"Henning" <nomail@all.invalid> skrev i en meddelelse

> Måske, men tag det ikke for givet. Få ElGiganten til at kvittere for,
> at den nye ejer er omfattet af forsikringen.
>

> Henning
> hsb@(fjernes)image.dk

Og sørg for at han får alle papire... der skal nemlig sendes en kopi med ved
skadesanmeldelse...

Martin