FORD
Fra : René P.

Dato : 07-05-04 14:12

hej gruppe

jeg har en kammi hvis momdeo 1´8 Zetec motor går i stå nogle gange (TIT)
når man slipper speeederen. Noglr bud ?

Fra : Tom

Dato : 07-05-04 16:35

> jeg har en kammi hvis momdeo 1´8 Zetec motor går i stå nogle gange (TIT)
> når man slipper speeederen. Noglr bud ?

Tændkabler eller tændkabler eller tændkabler

Måske kan det også være en vakumslange ved motorstyringen som er mørnet.

--
Tom

Fra : René P.

Dato : 07-05-04 16:52

> Tændkabler eller tændkabler eller tændkabler
>
> Måske kan det også være en vakumslange ved motorstyringen som er mørnet.
>
> --
> Tom

Okay Ford i frederiksværk har ikke kunnet finde fejlen,
så giver rådet videre.
Thank you..
René

Fra : Tom

Dato : 07-05-04 17:01

> (TIT)

> Okay Ford i frederiksværk har ikke kunnet finde fejlen,
> så giver rådet videre.

Næh det har faktisk også stået i en FDM artikel at Ford ikke kunne finde så
banal en fejl hvor det netop var en mørnet vakumslange

--
Tom

Fra : chr

Dato : 07-05-04 22:24

> Næh det har faktisk også stået i en FDM artikel at Ford ikke kunne finde

> banal en fejl hvor det netop var en mørnet vakumslange

er det ikke den som er 'Y' formet?.

Chr.

Fra : Tom

Dato : 07-05-04 22:33

> så
> >
> er det ikke den som er 'Y' formet?.

aner det ikke. Har ikke selv haft problemet så jeg har ikke gider gennemgå
alle slangerne

--
Tom

Fra : Lars

Dato : 07-05-04 23:51

> aner det ikke. Har ikke selv haft problemet så jeg har ikke gider
gennemgå
> alle slangerne

Den er T-formet

Ford varenr. 7038378 vist nok

Fra : Lars

Dato : 07-05-04 23:52

> Okay Ford i frederiksværk har ikke kunnet finde fejlen,
> så giver rådet videre.
> Thank you..
> René

Det kan være tomgangsmotoren. Har Ford i Frederiksværk tjekket
den ?

Ellers kom forbi Hillerød Motor Co.

hilsen
Lars