børstet stål
Fra : Henrik Hansen

Dato : 07-05-04 12:20

Da jeg har køleskab, mikroovn og komfur i børstet stål - er jeg interesseret
i at høre om man kan behandle det med noget, således at det ikke er så
modtageligt for fedt og snavs.

Som det er nu, kan man med det samme se hvis der har været fingre på låger
e.l.

Må man bruge voks på børstet stål ???

/Henrik

Fra : Johnt

Dato : 07-05-04 12:52

"Henrik Hansen" <henrik.hansen@FJERNEprivat.tele.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> modtageligt for fedt og snavs.
>
> Som det er nu, kan man med det samme se hvis der har været fingre på låger

Man kan købe noget spray fra 3M i de fleste hvidevarebutikker. Det fjerner
de fedtede fingre, samt givet et tyndt lag imprenering.

Hilsen

Johnt

Fra : Berith Majlandt

Dato : 08-05-04 07:47

> [...]
> >

> Man kan købe noget spray fra 3M i de fleste hvidevarebutikker. Det fjerner
> de fedtede fingre, samt givet et tyndt lag imprenering.

Hejsa...

Du kan også bruge en Biosol mircofiberklud til at tørre dem af med, så er du
fri for sprayen, det ikke er
særlig sund for miljøet.

Hilsen

Berith Majlandt
berith@perfect-choice.dk

Fra : Mille

Dato : 10-05-04 10:20

"Berith Majlandt" <berith@majlandt.dk> skrev i en meddelelse

> låger

Jeg kan klart anbefale dig Biosol klud. Jeg har en køkkenforretning , hvor
vores rengøringsdame før i tiden har brugt de produkter vi sælger, 3m og
Thermex stål spray. De er også udemærkede men fingrene sætter sig bare ret
hurtig igen og det fedter meget.
For en måned siden kom der så en konsulent fra Biosol forbi med denne
omtalte klud ., og rengøringsdamen er meget begejstret for den og har ikke
brugt andet siden.

Tina