Hvor købes billigste kapilærkasser
Fra : Birgitte Abkjær

Dato : 07-05-04 12:17

Ja, hvor kan man billigst købe kapilærkasser i flamingo til fx drivhuset?

--
Venlig hilsen
Birgitte Abkjær

OBS: Fjern dyret fra min e-mailadresse
ved direkte henvendelse!

Fra : kelds@ofir.dk

Dato : 07-05-04 16:49

On Fri, 7 May 2004 13:17:07 +0200, "Birgitte Abkjær"
<paogbaZEBRA@oncable.dk> wrote:

>Ja, hvor kan man billigst købe kapilærkasser i flamingo til fx drivhuset?

Silvan eller Bauhaus - du skal bare udnytte deres "vi er de
billigste-garanti".

KS

Fra : Jan Vestergaard

Dato : 07-05-04 22:04

Birgitte Abkjær skrev i et indlæg på usenet:
> Ja, hvor kan man billigst købe kapilærkasser i flamingo til fx
> drivhuset?

Jeg ved ikke hvad de koster andre steder, men Kvickly Extra sælger til
90 kr.

Det gjorde de også sidste år, men hen mod slutningen af perioden satte
dem så ned til 80 kr - om de gør det i år også ved jeg ikke......

Email: jan@jve.invalid Web: www.jve.dk

Fra : Thomas Nørgaard

Dato : 08-05-04 02:00

"Birgitte Abkjær" <paogbaZEBRA@oncable.dk> skrev i en meddelelse
> Ja, hvor kan man billigst købe kapilærkasser i flamingo til fx drivhuset?

> [...]
Hjem og fusk (www.jemogfix.dk) plejer at have billige kasser fra djursland
spagnum. Fidusen er at du får et låg med så du kan bruge dem til
vinteropbevaring. Det skal man som regel købe løst til pindstrups kasser.
Thomas Nørgaard
www.countryfan.dk
This mail was scanned by Norton Antivirus 2003®

Fra : Birgitte Abkjær

Dato : 09-05-04 14:25

Tak for de gode råd.
Hos den lokale planteskole kostede maxikapkasserne 129,-kr - jeg købte dem i
Bilka til ca 80. Havde ikke tid/lyst til at satse på jem&fix. Håber så disse
er af en kraftigere kvalitet for de vist nok 20.-kr ekstra.

Fra : H.S.

Dato : 10-05-04 12:15

"Birgitte Abkjær" <paogbaZEBRA@oncable.dk> skrev i en meddelelse
> Ja, hvor kan man billigst købe kapilærkasser i flamingo til fx drivhuset?

Købte i silvan i sidste uge for 69 kr