ikon tekster
Fra : Sørensen

Dato : 07-05-04 11:13

WIndows XP: Hvis man sætter et personligt foto ind som billede på
skrivebordet, så kan det være svært - afhængig af baggrund, farver m.m. - at
læse teksten på de enkelte ikoner/genveje osv.
(f.eks. hvid tekst over et hvidt område på foto`et forsvinder).
Derfor søger jeg en mulighed for at lægge teksterne i egen lille box, som
baggrunden ikke forstyrrer.
Nogen der ved, om det kan gøres - og hvordan?
P.sørensen

Fra : Sørensen

Dato : 07-05-04 15:20

Undskyld - forkert gruppe.