Hvor køber man....
Fra : Carina &Tonny

Dato : 07-05-04 09:15

Jeg køre ikke med camping vogn, men har en båd med nogle skabe og skuffer
hvor jeg så har brug for nog af de dersen lukke anordninger som man trykker
på og så "skydes" der en lille rund knap ud som man så kan åbne
skuffen/skabet med. Når man lukker, skubber man bare lågen/skuffen i.
Er der nogen der kan fortælle mig hvor jeg kan købe dem, jeg bor i Kbh
området.

På forhånd tak
Tonny Hansen

Fra : Kim Olsen

Dato : 07-05-04 10:25

> [...]
> skuffen/skabet med. Når man lukker, skubber man bare lågen/skuffen i.
> Er der nogen der kan fortælle mig hvor jeg kan købe dem, jeg bor i Kbh

Hej

Dem kan du få hos enhver campingforhandler.
I Kbh ligger der ihvert fald Neergård og PJ camping i Hedehusene, men der må
jo også ligge en inde i byen et sted.

Hilsen

Kim Olsen

Fra : Carina &Tonny

Dato : 07-05-04 13:21

Tusind tak for hjælpen og rigtig god sommer
Tonny Hansen

Fra : Kim Bonnesen

Dato : 07-05-04 21:37

Hej Carina og Tonny
Selv om jeg arbejder hos Alph-camping i Hedehusene og selvfølgelig også
gerne ville hjælpe jer , så er der nok en meget stor chance for at
Københavns Campingcentrum kan hjælpe jer
Adressse : PARKSTIEN KBH SV
TLF 36469811

Kim

Fra : Carina &Tonny