bassin/transportabel svømmepool
Fra : Christian

Dato : 07-05-04 00:58

Hej NG,

Er der nogen der ved hvor man kan leje/låne en transportabel svømmepøl, en
af dem der bruges ved messer o.l., når der tilbydes prøvedyk?
Og er der nogen der ved, hvad sådan noget koster?

VH
Christian

Fra : P Kaasing

Dato : 07-05-04 16:28

Hej

Jeg aner ikke hvad det koster, men tror nok du kan leje den hos Falck.

/Poul

Fra : BENT LINDHARDT

Dato : 07-05-04 17:09

Hej

I Blæksprutten i Struer har vi en dykkertank som vi lejer ud.
Alle informationer om lejepris, størrelse m.m findes på vores hjemmeside
www.blaeksprutten.com
VH
Bent Lindhardt

Fra : KC

Dato : 07-05-04 19:41

Det var Blækspruttens tank, der blev brugt på feriemessen sidste år.
Den er rigtig fin og praktisk....

KC
Klaus Christensen
Se mine synspunkter om dykning på www.kcdk.com
CMAS *** - Padi Divemaster
Basic nitrox CMAS og PADI
GUE Fundamental

Fra : Søren Reinke

Dato : 10-05-04 07:19

"Christian" <chr_no_spam_for_me@trustme.dk> wrote in message

> [...]
> af dem der bruges ved messer o.l., når der tilbydes prøvedyk?
> Og er der nogen der ved, hvad sådan noget koster?

Den der blev brugt på feriemessen i år, var venligst udlånt af
www.dykkercenterlangeland.dk prøv at kontakt dem

--
Best regards
Søren Reinke