vedr www.plattenslager.com
Fra : Martin / Fårevejle

Dato : 06-05-04 23:55

- som jeg lige har fundet ud af at jeg er registreret på.

1
Manden linker blot til google groups med en søgning på ens navn. Hans
domænenavn gør at antallet af hits får det til at virke som: Flere hits =
Mere negativt.

2
Nu har jeg dog laver MANGE handler der iblandt - når vi snakker iver 300 vil
der seføli være nogle der er utilfredse.

Så jeg er nærmest regitreret som "topscorer"

Dette er sket i januar uden min viden.

Så fortalte en mig at man godt må registrere folk på den måde - MEN ikke
uden vedkommene bliver underrettet herom.

Nu har jeg så lige haft ham i telefonen (sporede ham via www.dgs.dk) og jeg
blev sådan set bare bedt om at "fuck af" som han sagde det.

Hva mener i?

Jeg mener da bestemt at have været ærlig og reel i de handler jeg har lavet
herinde med mange af jer?

Fra : Gerner

Dato : 07-05-04 00:45

On Fri, 7 May 2004 00:54:30 +0200, "Martin / Fårevejle" <jadahva@hotmail.com>
wrote in dk.videnskab.jura:

>Jeg mener da bestemt at have været ærlig og reel i de handler jeg har lavet
>herinde med mange af jer?

Gad vide hvilken gruppe du egentlig skulle skrive i ?

--
Gerner
1162WU/5474hrs

Fra : Bertel Lund Hansen

Dato : 07-05-04 07:44

Gerner skrev:

>Gad vide hvilken gruppe du egentlig skulle skrive i ?

Gruppen er formodentlig velvalgt, men spørgsmålet blot uklart
stillet:

Er det lovligt hvad plattenslager.com gør?

Hvis ikke, hvad kan Martin så gøre ved det?

--
Bertel

Fra : Rasmus

Dato : 07-05-04 08:31

"Martin / Fårevejle" <jadahva@hotmail.com> wrote in message
> [...]
jeg
> blev sådan set bare bedt om at "fuck af" som han sagde det.

.....prøv at søge på google groups, du er ikke den eneste som er utilfreds
med at være registreret på siden.

mvh
Rasmus

Fra : Frodo Nifinger

Dato : 07-05-04 09:56

"Rasmus" <SLETDETHERmaximreality@ofir.dk> skrev i en meddelelse

> "Martin / Fårevejle" <jadahva@hotmail.com> wrote in message
> >

> ....prøv at søge på google groups, du er ikke den eneste som er utilfreds
> med at være registreret på siden.

Nu er det selvfølgelig træls, at blive hængt ud på grund af et "hothead" ,
fordi noget er gået galt i en enkelt handel.
Og de anmeldelser bør man helt se bort fra.
Det burde også være muligt at få fjernet sådan et indlæg, hvis man kan
dukumentere, at indlægget er uvederhæftigt.
Men ansvaret må jo falde tilbage på indlægsskriveren.

Til gengæld ligger Martin fra Fårevejle aka Martin Skafte vist, som han har
redt.
Google Groups er en utilgivende husker, og vores ven her har vist lavet sin
portion lort.

Jeg husker tydeligt, at han gik i gang med at flame en person for at have
solgt defekt ram i dk..marked.privat.edb. Nu viste det sig, at rammen ikke
fejlede noget, men at hans bundkort ikke understøttede ramtypen, og i tråden
dukkede der hurtigt flere forespørgsler op, om Martin ikke skulle få
afsluttet flere handler, hvor han havde svigtet modparten.

I betragtning af, at man får 2350 hits ved at søge på navnet Martin Skafte
med sider op og sider ned med advarsler på Google Groups, og i betragtning
af at Martins fulde navn er Martin Nicholai Eie Skafte og også har handlet
meget under navnet Nichlai Eie og har haft eget firma, legatservice.dk, så
er listingen på Plattenslager.com vist fuldt berettiget.

Hvis det ikke er direkte er ulovligt, hvad der er gjort på siten, synes jeg
det er aldeles glimrende.
Jeg har lige føjet siten til mine foretrukne
Tak for linket, Martin!

Jesper Nielsen
aka
Frodo Nifinger

Fra : Bertel Lund Hansen

Dato : 07-05-04 10:06

Frodo Nifinger skrev:

>Til gengæld ligger Martin fra Fårevejle aka Martin Skafte vist, som han har
>redt.

Tak for redegørelsen. Det er lidt træls med utilstrækkelige data.

--
Bertel

Fra : Martin / Fårevejle

Dato : 07-05-04 11:42

Nu vi jeg da lige gøre KRAFTIG opmærksom på at jeg ALDELES ikke er SKAFTE!

Fra : Bertel Lund Hansen

Dato : 07-05-04 11:50

Martin / Fårevejle skrev:

>Nu vi jeg da lige gøre KRAFTIG opmærksom på at jeg ALDELES ikke er SKAFTE!

Okay, det er taget til efterretning.

--
Bertel

Fra : complex-fjernes-@pc.~

Dato : 07-05-04 12:29

Kan I huske for et par år siden der var en Carsten Nielsen, fra Thy
Der var også en ærlig mand Carsten Nielsen fra fyn det nå være
ubehageligt for ham (fra fyn)

Jeg har handlet med Martin Fårevejle

Vi aftalte at han skulle levere maskinen en delvis komplet compaq i
Holbæk på Vandrehjemmet, jeg var der i anden vejledning.

Han var der promte til aftalt tid og med den aftalte maskine
Han fik en 50 ekstra til benzin. (det manglede da bare)

Maskinen var nøjagtig som aftalt i den stand der var aftalt.

Jeg ville gerne handle med Martin igen. Han har min tillid.

Med venlig hilsen
Lars (København nord)

Fra : jan@stevns.net

Dato : 07-05-04 12:43

complex-fjernes-@pc.dk skrev :

>Der var også en ærlig mand Carsten Nielsen fra fyn det nå være
>ubehageligt for ham (fra fyn)

Åehhh - helt uden bøvl, er ham "Fyenboen" sgu' ikke, som du gør ham
til.

Fra : jan@stevns.net

Dato : 07-05-04 10:22

"Frodo Nifinger" <jni@holdopmeddettdcadsl.dk> skrev :

>Til gengæld ligger Martin fra Fårevejle aka Martin Skafte vist, som han har
>redt.

Er du nu helt sikker på det er samme person ?

Fra : Deaster

Dato : 07-05-04 10:46

Frodo Nifinger wrote:

> [...]
> han har redt.
> Google Groups er en utilgivende husker, og vores ven her har vist

Det er muligt det er mig der ikke har fulgt så meget med i
markedsgrupperne på det sidste, men er du helt sikker på
Martin/Fårevejle er den samme som Martin Skafte, for det mener jeg
altså bestemt ikke det er?

Deaster
"War is God's way of teaching
Americans geography"

Fra : jan@stevns.net

Dato : 07-05-04 10:51

"Deaster" <nospam@deaster.dk> skrev :

>Det er muligt det er mig der ikke har fulgt så meget med i
>markedsgrupperne på det sidste, men er du helt sikker på
>Martin/Fårevejle er den samme som Martin Skafte, for det mener jeg
>altså bestemt ikke det er?

Det må mindst koste en finger, sår'n en bøf ;)

Hvad si'r du - Frodo Otte_finger ;)

Fra : Bertel Lund Hansen

Dato : 07-05-04 11:36

jan@stevns.net skrev:

>Det må mindst koste en finger, sår'n en bøf ;)

Det er vist ingen bøf. Det er noget rodet at hitte rundt i
trådene i markedsgruppen for der er komplet mangel på disciplin,
men i det her indlæg i en tråd om Martins mange nicks og en
opfordring til at kalde sig det han hedder, henviser han selv til
tildragelser der er et lille år gamle og snakker om hvor svært
det kan være at ryste et dårligt ry af sig igen.

Men lad os se om han protesterer.

--
Bertel

Fra : jan@stevns.net

Dato : 07-05-04 12:38

Bertel Lund Hansen <nospamius@lundhansen.dk> skrev :

>Det er vist ingen bøf.

Jo - det er , Martin/Fårevejle, er slet ikke på højde med "Skafte"

Fra : Frodo Nifinger

Dato : 07-05-04 11:43

<jan@stevns.net> skrev i en meddelelse
> "Deaster" <nospam@deaster.dk> skrev :
>
> Det må mindst koste en finger, sår'n en bøf ;)
>
> Hvad si'r du - Frodo Otte_finger ;)

Nu har jeg ingen dokumentation for, at det hænger sådan sammen.
Min hukommelse svigter mig åbenbart ... Gamle lort.. Burde skiftes ud....
Jeg må derfor dementere mit udsagn.
Martin/fårevejle er åbenbart IKKE Martin Skafte, men ....

Han er til gengæld kaninfisker, Mazda4ever, floatin og hvad har vi .... Han
er berømt for at være en plattenslager i dk.marked.privat.edb.
http://makeashorterlink.com/?O65A51C38

Jeg har fulgt dk.marked.privat.edb igennem 2½ år nu på daglig basis og jeg
har set de fleste advarsler, der har kørt gennem gruppen. Og Martin udmærker
sig som en af topscorerne sammen med Carsten fra Thisted.

Må jeg så godt beholde min finger alligevel?
Jeg savner altså den anden ...! Please!

Jesper Nielsen
aka
Frodo Nifinger

Fra : jan@stevns.net

Dato : 07-05-04 12:40

"Frodo Nifinger" <jni@holdopmeddettdcadsl.dk> skrev :

>Må jeg så godt beholde min finger alligevel?
>Jeg savner altså den anden ...! Please!

Så pyt da, Nifinger ;)

Fra : Martin / Fårevejle

Dato : 07-05-04 20:30

Nix! Af med den ;)

Fra : Rasmus

Dato : 07-05-04 11:21

"Frodo Nifinger" <jni@holdopmeddettdcadsl.dk> wrote in message

> [...]
> meget under navnet Nichlai Eie og har haft eget firma, legatservice.dk, så
> er listingen på Plattenslager.com vist fuldt berettiget.

Hvor ser du en sammenhæng mellem Martin / Fårevejle og Martin Skafte??
Jeg kan garantere for at det ikke er samme person....

Prøv lige at kigge på hvor useriøs den side plattenslager.com er....

mvh
Rasmus

Fra : Bertel Lund Hansen

Dato : 07-05-04 11:48

Rasmus skrev:

>Hvor ser du en sammenhæng mellem Martin / Fårevejle og Martin Skafte??
>Jeg kan garantere for at det ikke er samme person....

Kan du overbevise os andre?

>Prøv lige at kigge på hvor useriøs den side plattenslager.com er....

Hvis man læser Googletrådene, er det nu en vis person der
optræder som useriøs.

--
Bertel

Fra : Peter Hansson

Dato : 07-05-04 12:23

> Hvis man læser Googletrådene, er det nu en vis person der
> optræder som useriøs.

Fordi "en vis person" optræder useriøst jf. googletrådene, berettiger det
vel ikke platmenageriet.com at optræde useriøst. Jeg troede det drejede sig
om, hvorvidt den måde der bliver registeret på er i strid med gældende ret.

PH

Fra : Martin / Fårevejle

Dato : 07-05-04 20:31

Jeg troede det drejede sig
> om, hvorvidt den måde der bliver registeret på er i strid med gældende
ret.

Det er lige netop det der er mit spørgsmål....

Fra : Thor Nielsen

Dato : 09-05-04 12:31

Den Fri, 07 May 2004 21:30:54 +0200. skrev Martin / Fårevejle:

> Jeg troede det drejede sig
> ret.
>
> Det er lige netop det der er mit spørgsmål....

Ja og sikke mange useriøse svar du har fået og det er nok ikke sæerlig
klogt at lytte efter typer som f.eks. Niels Ebbesen som jo er for juraen
hvad hvad Mogens Glistrup er for rockmusikken.

Dit spørgsmål er ikke så ligetil som det umiddelbart lyder.

Først skal det opklares om der rent faktisk foregår en registrering i
lovens forstand, sådan som dit spørgsmål måske lidt misvisende kunne
synes at fastslå. Loven er her er persondataloven.

Et kig på den pågældende hjemmeside synes absolut ikke at indeholde
nogen som helst form for registrering af dig. Persondataloven definerer
"personoplysninger" som "enhver form for information om en identificeret
eller identificerbar fysisk person (den registrerede)", og du er alene
nævnt som "Martin / Fårevejle" og denne identifikation er næppe entydig.

Mere vigtigt er nok, at der som nævnt intet er registreret om dig på
siden, der er kun et link til googles groupsearch, hvor man altså får
muligheden for at læse hvad du selv har skrevet i div. grupper på
usenet samt hvad andre har skrevet til og om dig.

Hvad er det du mener skulle være ulovligt ved det?

En politianmeldelse er derfor efter min mening helt i skoven og politiet
bør utvivlsomt afvise en sådan anmeldelse. Du risikerer i øvrigt selv
at få en sag på halsen for falsk anmeldelse.

Så er der det påpståede injurerende ved linket, det var vist også
Niels Ebbesen der mente at den sag var en sikker vinder. Det burde nok
sige dig noget, at Niels Ebbesen ikke slutter sine indlæg med "Niels
Ebbesen - advokat" eller "Niels Ebbesen - jurist" men derimod "Niels
Ebbesen - grafiker, fotograf og webdesigner". Det er vist endda fri titler
B-)

Der kan teoretisk sagtens være injurende udtalelser i nogle af de msgs
der linkes til. I så fald er det naturligvis skribenterne af de
pågældende msgs der kan sagsøges af dig. Hvorfor i alverden skulle det
være de sites der evt. linkede til google der herefter linker til div
msgs du skulle sagsøge? Hvorfor vil du ikke også sagsøge
newsserverejerne (TDC, Tele2, Sonofon, Sunsite osv.), det er jo rent
fysisk deres servere disse msgs ligger på, der er ikke en eneste msg og
dig på www.plattenslager.com?

En sag om injurier er underlagt civilt søgsmål, hvor den ikke kan
politianmeldes men skal føres af dig / din advokat ved civilretten.

Såfremt modparten i en sådan sag kan føre sandhedsbevis for sine udsagn
taber du efter al sandsynlighed sagen og skal sikkert også betale div
omkostninger. Efter at have læst lidt af de links der henvises til, står
det for mig helt klart at sådanne sandhedsbeviser kan føres. Altså: du
er bestemt ikke anklaget eller advaret imod uden grund.

Som jeg ser det ligger du nogenlunde som du har redt, seneste indlæg i
føljetonen er det der hedder

1dgdgolj.1pmpqd41842by8N%mac10fjern@os.dk

Man kunne vel med rette spørge: Hvorfor går du ikke efter dem du har
handlet med og som påstår at du er en svindler istedet for et site der
henviser til disse personers udtalelser?

Fra : Rasmus

Dato : 07-05-04 13:11

"Bertel Lund Hansen" <nospamius@lundhansen.dk> wrote in message

> Kan du overbevise os andre?

> Hvis man læser Googletrådene, er det nu en vis person der
> optræder som useriøs.

Jeg kan ikke tage en "forbruger" side seriøst som har så mange reklamer

Mængden af reklame på siden er desuden så stor er jeg vil mene siden mere
tjener et kommercielt formål, end at hjælpe folk med at ungå at bliver
snydt.
Desuden linker han selv til hans egne kommercielle sider hvor han tilbyder
at fjerne passwords fra bærbare computere....

Desuden kan enhver ligge en historie på siden uden nogen som helst form for
dokumentation. Jeg tror siden ender ud med at blive til en gang stor
mudderkastning.
Noget tyder jo på at selv om der er tale om en miforståelse kan det ikke
lade sig gøre at blive fjernet fra siden igen....

.....søg på google groups og find historien om P4 1.7Ghz CPU

mvh
Rasmus

Fra : All@n.

Dato : 07-05-04 11:26

Frodo Nifinger wrote:
> [...]
> synes jeg det er aldeles glimrende.
> Jeg har lige føjet siten til mine foretrukne

Tror du ikke at du skal dobbelttjekke dine informationskilder, *før* du
begynder at beskylde Martin/Fårevejle for at den samme som Martin Skafte ?!
Jeg ka' love dig for at det *absolut* ikke er en og samme person ! Det er
der *mange* som ka' bekræfte. Men du har åbenbart draget dine helt egne
konklutioner. Det er netop folk som dig der er skyld i at uskyldige bliver
hængt ud, netop fordi du ikke tjekker dine kilder ordentligt. Så prøv en
gang, og 2 + 2 til at blive 4, ikk ?

All@n

---

Fra : Martin / Fårevejle

Dato : 07-05-04 11:44

JEG FOR ALT I VERDEN IKKE SKAFTE!

Fra : Peter Lykkegaard

Dato : 07-05-04 14:37

"Martin / Fårevejle" wrote

> JEG FOR ALT I VERDEN IKKE SKAFTE!

Skal det læses som
"Jeg for alt i verden ikke Skafte!"?

- Peter

Fra : Henning Makholm

Dato : 07-05-04 16:38

Scripsit "Peter Lykkegaard" <polonline@hotmail.com>
> "Martin / Fårevejle" wrote

> Skal det læses som
> "Jeg for alt i verden ikke Skafte!"?

Det skal vist læses som "jeg har intet begreb om netikette, og jeg
råber og skriver og bundciterer som det passer mig".

--
Henning Makholm "Monarki, er ikke noget materielt ... Borger!"

Fra : Niels Ebbesen

Dato : 07-05-04 16:12

Martin / Fårevejle wrote:

> Så fortalte en mig at man godt må registrere folk på den måde - MEN ikke
> uden vedkommene bliver underrettet herom.

Det de foretager sig på plattenslager.com er bund ulovligt, for de
kan næppe føre bevis for deres påstande.

Klag til registertilsynet.

Henvend dig til en sagfører og bed ham om at stævne ejeren af
plattenslager.com for injurier og bagvaskelse, det koster ganske
vist nogle tusser, men du er helt sikker på at vinde sagen, og den
erstatning du bliver tilkendt, er med garanti så stor, at den
sagtens kan dække dine sagsomkostninger.

--
Med venlig hilsen - Niels Riis Ebbesen

Fra : Karina og Christian

Dato : 07-05-04 17:15

[klip]
> [...]
> erstatning du bliver tilkendt, er med garanti så stor, at den
> sagtens kan dække dine sagsomkostninger.

Det kan du ganske enkelt garantere ham? Aha javel så.

Med venlig hilsen
Karina

Fra : Sulley

Dato : 07-05-04 17:26

> [...]
> erstatning du bliver tilkendt, er med garanti så stor, at den
> sagtens kan dække dine sagsomkostninger.

Hvis han taber sagen, betaler du så sagsomkostninger???
Siden du nu garantere ham en sejre...

Sulley

Fra : Niels Ebbesen

Dato : 07-05-04 19:53

Sulley wrote:

> Hvis han taber sagen, betaler du så sagsomkostninger???
> Siden du nu garantere ham en sejre...

Tja, jeg kan helt anonymt skrive en meget grim løgnhistorie om dig
www.plattenslager.com - og når du så slæber sitets ejer i retten,
så får han svært ved at dokumentere den påstand han publicerer, og
mig kan han heller ikke finde, og så er der vist ikke tvivl om, at
han må indkassere en dom som injuriant...

--
Med venlig hilsen - Niels Riis Ebbesen

Fra : Karina og Christian

Dato : 07-05-04 20:04

[klip]
> [...]
> mig kan han heller ikke finde, og så er der vist ikke tvivl om, at
> han må indkassere en dom som injuriant...

Du siger også:

"men du er helt sikker på at vinde sagen, og den erstatning du bliver
tilkendt, er med garanti så stor, at den
sagtens kan dække dine sagsomkostninger."

Sagt med andre ord *garanterer* du, at sagsomkostningerne *sagtens* kan
blive dækket af erstatningen.

Kan du evt. henvise til den praksis, der understøtter det udsagn?

Mig bekendt er det nemlig ofte sådan, at det ikke er særlig økonomisk
rentabelt at føre sag. Jeg vil gerne vide, hvad det er, der adskiller disse
sagstyper, du omtaler, fra andre sager.

Med venlig hilsen
Karina

Fra : Niels Ebbesen

Dato : 07-05-04 20:29

Karina og Christian wrote:

> Mig bekendt er det nemlig ofte sådan, at det ikke er særlig økonomisk
> rentabelt at føre sag. Jeg vil gerne vide, hvad det er, der adskiller disse
> sagstyper, du omtaler, fra andre sager.

Enig, de eneste der er garanteret fast hyre ved retsager, er
savskærer og dommere...

Men da man kan være temmelig sikker på, at plattenslager.com ikke
har en kinamands chanche for at bevise en brøkdel af de påstande som
de publicerer, så burde det være en formsag at vinde en injuresag,
hvis man helt uforskyldt er blevet hægt ud på sitet

Og der er li'som præcedens for, at injurier som minimum koster ca.
15 - 20 tusser i erstatning...

Men det kan selvfølgelig vise sig, at ejeren af plattenslager.com er
en insolvent platugle, der ikke ejer en nikkel, og så kan det være
umuligt at inddrive erstatningen...

--
Med venlig hilsen - Niels Riis Ebbesen

Fra : Kristian Storgaard

Dato : 07-05-04 22:01

"Niels Ebbesen" skrev 07.05.2004 21:28:

> [...]
> de publicerer, så burde det være en formsag at vinde en injuresag,
> hvis man helt uforskyldt er blevet hægt ud på sitet

Nu er injuriesager ikke ligefrem formsager. Vi har - heldigvis - en udstrækt
ytringsfrihed her i landet og straffelovens bestemmelser om freds- og
ærekrænkelser skal ses i lyset af både grundlovens § 77 (hvis man tilhører
den "religion" der mener den har et selvstændigt indhold) og EMRK art. 10.

> Og der er li'som præcedens for, at injurier som minimum koster ca.
> 15 - 20 tusser i erstatning...

Erstatning kræver at der er lidt et (beviseligt) tab. Er der det? Det er nok
nærmere en godtgørelse for tort jf. EAL § 26 man skal gå efter.

> Men det kan selvfølgelig vise sig, at ejeren af plattenslager.com er
> en insolvent platugle, der ikke ejer en nikkel, og så kan det være
> umuligt at inddrive erstatningen...

Det er bestemt muligt.

Men hvis man vil, så start da med det helt store skyts og kræv et
fogedforbud, som følges op med en injuriesag. Så bliver der da lidt
spændende at læse om her i gruppen.

/kristian

Fra : Frodo Nifinger

Dato : 08-05-04 10:19

> [...]
>
> Men det kan selvfølgelig vise sig, at ejeren af plattenslager.com er
> en insolvent platugle, der ikke ejer en nikkel, og så kan det være

Nu skal man lige tage i betragtning, at i Martin/Fårevejle's tilfælde bliver
der ikke skrevet noget negativt om ham.
Der bliver linket til Google Groups med hans navn i søgefeltet.
Det kan man næppe påstå, er injurier.

Det vil til gengæld klæde webmaster at moderere indlæggene på en måde, så
det undgås, at tlfældige personer flames på siten.
Kun folk, der gentagne gange har vist sig som platugler bør få deres eget
link.
Så vidt jeg er informeret, er sitet ment som en positiv liste, hvor man kan
anmelde gode handler og på den måde give gode handelspartnere gode
karakterer..
Noget siger mig dog, at sitet bruges på den omvendte måde.
Om man kan holde webmaster ansvarlig for det, ved jeg ikke.

Jesper Nielsen
aka
Frodo Nifinger

Fra : Bertel Lund Hansen

Dato : 08-05-04 10:36

Frodo Nifinger skrev:

>Så vidt jeg er informeret, er sitet ment som en positiv liste, hvor man kan
>anmelde gode handler og på den måde give gode handelspartnere gode
>karakterer..

Øh ... plattenslager.com ... er du sikker på det?

--
Bertel

Fra : Frodo Nifinger

Dato : 08-05-04 12:38

> Øh ... plattenslager.com ... er du sikker på det?
>
> --
Ja, jeg mener at huske debatten, dengang den kørte i d.m.p.e, at ideen var,
at man skulle kunne rapportere gode handler på siten, mens slynglerne skulle
have deres eget link til Google Groups for, at siten ikke skulle være
ulovlig i modsætning til det hedengangne IKI.
Det synes dog at være problemet, at folk rapporterer uheldige handler på
sitet.
Dem burde webmaster fjerne fra sitet, gemme dem, til der indløber flere af
slagsen, og så gi fjolset sit eget link til google Groups. Med
tilstrækkeligt mange links på sitet, vil det leve op til sit navn.

Jesper Nielsen
aka
Frodo Nifinger

Fra : Bjørn Løndahl

Dato : 10-05-04 22:31

"Frodo Nifinger" <jni@holdopmeddettdcadsl.dk> skrev i

> [...]

Bertel skulle nok prøve rent faktisk at læse reglerne og
vejledningerne på siden...

> [...]
> Groups for, at siten ikke skulle være ulovlig i modsætning til
> det hedengangne IKI. Det synes dog at være problemet, at folk

Konceptet er altså blevet udviklet en del siden, og såvel historier
om positive som negative handler er velkomne.

Senest har fagforeningen HK den 03. maj i år søsat en side, der i
store træk følger pricippet fra plattenslager.com (vi er
naturligvis stolte - dog er det tilsyneladende HK selv der
indtaster "historierne", på plattenslager.com er det brugerne selv
der indtaster.

Datatilsynet har godkendt HK's procedurer, så der kan næppe være
noget at komme efter på plattenslager.com.

Link til HK's "blacklist": <http://b.hk.dk>

Linkt til HK's beretning vedr. Datatilsynet:
<http://www.b.hk.dk/nyhed.asp?id=7>
<http://www.b.hk.dk/nyhed.asp?id=8>

--
4970 Rødby * Fjern "_FJERN_" i min email-adresse
<http://salg.bindernaes.dk> <http://korsaren.dk>