Hvad skal jeg med en musemåtte af glas. !
Fra : Tulle

Dato : 06-05-04 19:15

Icemate blev på et tidspunkt købt.
Mere pga. at jeg var blevet lidt nysgerrig.
Man kunne læse det alle steder - icemate var bare så fantastisk osv.
Det undre mig dog at den er lavet at glas , men også
kold at lægge hånden på.
Er det meningen at man skal have forfrysninger helt op til skulderen
eller noget i den stil. !
Hvor vigtigt er dette glas vidunder egentlig. !
Ved brug af en Ms' intellimouse explore 3.0 er det vist kun fantasien som
sætter grænser for hvad der er godt som
underlag - når bare det er jævnt. !
Hvad med bordet pc'en står på. !!
Jeg har en billig icemate til salg. !
Den er ca. 3/4 år gammel nu , og kun brugt i 1 min. måske 2.......

Tulle.........

Fra : P Kaasing

Dato : 06-05-04 19:59

Hej

Hvad vil du ha for den, og hvor bor du?

/Poul

8200 Århus

Fra : Martin Kirschmeyer

Dato : 06-05-04 20:28

Tulle wrote:
> Det undre mig dog at den er lavet at glas , men også
> kold at lægge hånden på.
> Er det meningen at man skal have forfrysninger helt op til skulderen
> eller noget i den stil. !

Jeg synes nu ikke jeg får forfrysninger af min IceMat. Den er ganske
behagelig kølig at arbejde, så hånden ikke overopheder

> Hvor vigtigt er dette glas vidunder egentlig. !

Jeg synes det er vigtigt - eller vigtigt og vigtigt, men den er IMO præcis,
effektiv og ser godt ud på skrivebordet.

> Ved brug af en Ms' intellimouse explore 3.0 er det vist kun fantasien
> som sætter grænser for hvad der er godt som
> underlag - når bare det er jævnt. !

Det lader til du skulle undersøge en fUNC Surface 1030. Det vil nok mere
være noget for dig...

> Hvad med bordet pc'en står på. !!

Jeg synes ikke musen kører så 'glat' på en bord, og det kan desuden ridse
bordet...

--
Mvh/Martin K
2 x Le Mans tilskuer - on location...

Fra : Kenneth Iversen

Dato : 05-05-04 21:17

"Martin Kirschmeyer" <kirschmeyer@REMOVE.hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Det lader til du skulle undersøge en fUNC Surface 1030. Det vil nok mere
> være noget for dig...

Den kan jeg ihvertfald varmt anbefale. Den er perfekt sammen med min
optiske logitech.

/Kenneth Iversen

Fra : Anders Pedersen

Dato : 06-05-04 22:59

On 06 May 2004 18:14:33 GMT, Tulle wrote:

> [...]
> Hvad med bordet pc'en står på. !!
> Jeg har en billig icemate til salg. !
> Den er ca. 3/4 år gammel nu , og kun brugt i 1 min. måske 2.......

Hvad har muse måtter med computer spil at gøre
mon ikke det er kommet i en forkert gruppe

den rigtige grppe er
dk.edb.hardware

Handel af musemåtter foregår i
dk.marked.privat.edb
dk.marked.privat.edb.ekstern

Fra : Tulle

Dato : 07-05-04 00:03

Anders Pedersen <anders.pedersenNOSPAM@jubiipost.dk> wrote in

> Hvad har muse måtter med computer spil at gøre
> mon ikke det er kommet i en forkert gruppe

> [...]

Jo , det er du vist også. !
Hej igen.........

A: Min mus ridser ikke. !
Bruger en bøgeplade som er larkeret - ikke flere ridser
der end andre steder på bordet - den med ridserne er ikke gangbar. !

B: icemate "måtten" er en kold fornøjelse at lægge hånden på.
Hvis nogen mener noget andet , så ved jeg sku' snart ikke. !!

C: Hvis en alm. glasplade ikke også skulle være gangbar , hvorfor så ikke
hente en ude i skuret og skære den til med en billig glasskære til en
20.- ?

D: Har du en Ms' intellimouse explore 3.0 der laver ridser , så check
lige hvor glat den er under "føddrene" - hvordan ridser den. !
Jeg tror sku nærmere det er bordet som ridser musen. !

E: Jeg banker fint igennem spil som Far cry , Unreal T - 2004 osv. på et
hård level via. en flamingo plade hvis det skulle være.

F: "måtten" ryger ud med det næste skrald.
Den er der sku' ingen der er tjænt med.
Den skal man bare have fordi den ser snart ud... ungdommen længe leve. !

Tulle.............

Fra : Klaus G.

Dato : 07-05-04 09:39

> Jeg har en billig icemate til salg. !
> Den er ca. 3/4 år gammel nu , og kun brugt i 1 min. måske 2.......

Jeg byder 3 skumfiduser!

--
Klaus G. / Seth-Enoch

2004spam@daydreamer.dk <---hvor meget spam kan den mon samle på ét år?

Fra : Tulle

Dato : 07-05-04 14:11

"Klaus G." <klaus_godt@hotmail.com> wrote in news:lVHmc.153944
$jf4.8258552@news000.worldonline.dk:

> Jeg byder 3 skumfiduser!

3 skumfiduser. !!
Dem får du med i købet. !!
Noget skumhaløj som man kan sætte på under fødderne på musen. ? hmmm
Så den ikke får ridser af at køre på icemate pladen måske. !
Et par luffer til hånden må du selv stå for , de fulgte ikke med.

Tulle.............

Fra : Mikael S.

Dato : 07-05-04 17:54

Tulle wrote:
> [...]
> Hvad med bordet pc'en står på. !!
> Jeg har en billig icemate til salg. !
> Den er ca. 3/4 år gammel nu , og kun brugt i 1 min. måske 2.......

jeg kan slet ikke nikke genkendende til dig problem. Jeg er også ejer af
en Icemat musemåtte og er helt vild glad for den. Sammen med min
Logitech MX310, så har jeg mere præcision end jeg tidligere har haft..
Med hensyn til kulde, så er min da også en smule kølig, men det aftager
når man sidder og spiller.

Mikael

Fra : Lars

Dato : 08-05-04 03:03

> [...]
> Logitech MX310, så har jeg mere præcision end jeg tidligere har haft..
> Med hensyn til kulde, så er min da også en smule kølig, men det

Jeg undre mig over hvorfor lige netop glas. ?
Er det ikke overfladens struktur det handler om , og ikke matrialet. !
Et stykke acryl eller bare en glat bordplade.
Jeg tror sku' jeg holder med Tulle. !!

Lars.......

Fra : Simon Nejmann

Dato : 08-05-04 11:03

On 08 May 2004 02:03:02 GMT, Lars <ZX@81.com> wrote:

>Jeg undre mig over hvorfor lige netop glas. ?
>Er det ikke overfladens struktur det handler om , og ikke matrialet. !
>Et stykke acryl eller bare en glat bordplade.

Jo, det er overfladens struktur. Men glas, akryl og en glat bordflade
har altså ikke samme struktur.
Nogle faktore er: Gnidningsmodstand, hvordan den bliver slidt, hvor
godt skidt sidder fast på den (hvor nem den er at gøre ren) og (for
optiske mus) hvordan den opfører sig når den bliver lyst på.

Hvad _du_ så syntes giver en god overflade til en mussemåtte, det må
du selv finde ud af - det er nærmest ligesom at spørge om favorit
tøjstil eller musik.

--
Med venlige hilsner
Simon Nejmann

Fra : Lars

Dato : 08-05-04 12:26

> [...]
>
> Hvad _du_ så syntes giver en god overflade til en mussemåtte, det må
> du selv finde ud af - det er nærmest ligesom at spørge om favorit

Tak , det var da en besked der var til at forstå. !
Ja , det er jo nok mere smag og behag som får folk til
at kunne lide den glasplade. !!

Fra : Mikael S.

Dato : 08-05-04 13:12

Lars wrote:

> [...]
> Er det ikke overfladens struktur det handler om , og ikke matrialet. !
> Et stykke acryl eller bare en glat bordplade.

Jeg kan ikke den præcise forklaring, men det har noget af gøre med at
glas er bedre til at reflektere og dermed give bedre præcision.

kig evt. selv på https://www.icemat.com

Mikael