Outlook 2003 XP og word
Fra : Svend Brandt Jensen

Dato : 06-05-04 18:30

Hej NG.

Jeg har et lille sjovt problem, jeg tror at I kan hjælpe mig med....

Jeg bruger Officepakken 2003 XP.

Når jeg har åbnet en kontaktperson og nu vil jeg gerne sende et brev til
vedkommende...

Jeg går hen i send brev til vedkommende og vil nu gerne have den mulighed at
vælge mellem forskellige forud skrevne breve ..... en standard, et
salgsbrev, e rykkerbrev og så videre.

Hvordan kan dette lade sig gøre ????

Det vil lette min hverdag meget hvis dette kunne løses.....

/Svend

Fra : Søren Blom

Dato : 06-05-04 21:50

"Svend Brandt Jensen" <sbjFJERN@events.dk> skrev

> [...]
> salgsbrev, e rykkerbrev og så videre.
>
> Hvordan kan dette lade sig gøre ????
>
> Det vil lette min hverdag meget hvis dette kunne løses.....

Du kan bare lave dine breve som dokumentskabeloner i Word.

Du gør det, at du skriver dine standart breve, gemmer dem som en dokument
skabelon, længere er den ikke. hvis du så skal maile dem, så ved jeg ikke
lige om du kan sætte dem ind i mailen eller om det skal være som vedhæftet
fil det bliver sendt.

--
VH

Søren Blom
soren@blom.dk
Mail med spam filter besvares ikke.

Fra : Kurt B. Andersen

Dato : 07-05-04 21:21

> [...]
> lige om du kan sætte dem ind i mailen eller om det skal være som vedhæftet

Man kan godt indsætte skabelonen i selve mailen.

Kurt

Fra : Svend Brandt Jensen

Dato : 10-05-04 20:46

Ok, jeg har ikke forklaret mig godt nok....

Jeg bruger Outlook 2003
- og går ind på en "kontaktperson" og åbner denne
- og under "handlinger" vil jeg skrive et brev til vedkommende
- og så vil jeg gerne have mulighed for at vælge mellem brev 1, 2, 3 eller 4
til vedkommende kontaktperson......

Kan dette lade sig gøre...??

/Svend