Mur bier
Fra : Q

Dato : 06-05-04 17:26

Hjælp, vi er blevet invaderet af mur bier, hvad skal jeg sprøjte med?

"Are you still wasting your time with spam?...
There is a solution!"

Protected by GIANT Company's Spam Inspector
The most powerful anti-spam software available.
http://mail.spaminspector.com

Fra : Jørgen

Dato : 06-05-04 17:50

Prøv Trinol 810

Hilsen Jørgen

Fra : Gunnar

Dato : 07-05-04 08:08

Nej I er ikke pludselig blevet invaderet, men I har pludselig fået øje på
dem. De har nemlig været inde i muren i vinter, og var der også sidste
sommer, og nu solen varmer bliver de udklækket og forsøger at få deres bo
gjort klar til den nye generation. De er følsomme for alt insektgift, men du
kan jo ikke ligge en sprøjtetåge hen for an muren det er umuligt. Stop
hullerne,brug en fluesmækker det du kan overkommer når der er mange. Det er
nu medens de alle er flyvende og inden de får lagt nyt yngel i hullerne.
Alternativet - bed en murer om at fuge hele facaden om med noget mørtel med
cement.
Gunnar