7-Up reklame fra 80'erne
Fra : Sune Salminen

Dato : 06-05-04 15:05

Hej

Jeg kom lige i tanker om en 7-up reklame fra 80'erne, men jeg kan ikke
huske hvem der sang den. Det var én med en hæs stemme der minder meget
om Rod Stewarts, men jeg mener det var en kvinde. Jeg synes også at hun
havde et hit med den sang noget tid før, men der handlede teksten
selvfølgelig ikke om sodavand.
I versene, eller i hvert fald i introen, husker jeg det somom at der kun
er et guitar-fingerspils-riff og trommer, og nogle meget karakteristiske
80'er håndklap!

Hvem sang den, og hvad hed sangen inden den blev til en reklame for
7-Up?

Google har vist sig fra sin dårlige side i dag, så jeg håber på hjælp
fra 80'er-kenderne her i gruppen.

-Sune

Check out my band at www.secondnature.dk
Remove the monkey to send mail.

Fra : Niels Overgård

Dato : 06-05-04 15:36

hej
Var det ikke Amanda Lear??
Niels

Fra : Sune Salminen

Dato : 06-05-04 15:44

Niels Overgård wrote:

> "Sune Salminen" <salminen@monkeydoktor.dk> skrev i en meddelelse

[top posting fixed]

> hej
> Var det ikke Amanda Lear??
> Niels

Hej Niels. Tak for svaret, men jeg er 101% sikker på at det ikke var
Amanda Lear.

-Sune

Check out my band at www.secondnature.dk
Remove the monkey to send mail.

Fra : Per Beer Hansen

Dato : 06-05-04 17:41

Sune Salminen wrote:
> [...]
> karakteristiske 80'er håndklap!
>
> Hvem sang den, og hvad hed sangen inden den blev til en reklame for

Kan det være Robin Beck med nummeret First Time ?
Den blev i hvert fald anvendt til Coca Cola reklamerne dengang.

Per
www.perbeer.ninja.dk

Fra : Sune Salminen

Dato : 07-05-04 01:13

Per Beer Hansen wrote:

> Kan det være Robin Beck med nummeret First Time ?
> Den blev i hvert fald anvendt til Coca Cola reklamerne dengang.

Den er også god, men det er ikke den! Den jeg tænker på er fra en 7-up
reklame som var i biografen. Og First Time er meget nyere end den jeg
tænker på.

-Sune

Check out my band at www.secondnature.dk
Remove the monkey to send mail.