Q: "Alien den 9' passager" nogen der kende~
Fra : Beeblebrox

Dato : 06-05-04 14:49

Hej NG

For mange (10-15) år siden så jeg en film vis danske titel var noget a
lá "Alien den 9'ende passager".

Plottet var en forsøgskat der undslipper fra et laboratorium og bliver
taget ombord på en yacht med nogle (8) playboys og deres piger. Det
viser sig at inden i katten er der et monster; den kan 'smide skindet'
og slagter passagererne en efter en. Den er ultra lovbudget og det
eneste man ser er blodsplatter; alle drabsscenerne og scenerne hvor
katten kravler ind/ud af pelsen vises kun som silhuetter eller skygger
på en væg.

Er der nogen der kender den oprindelige titel så jeg kan finde den på
IMDB?

Vh,
Claus

Fra : David T. Metz

Dato : 06-05-04 17:42

Beeblebrox wrote:

> Er der nogen der kender den oprindelige titel så jeg kan finde den på
> IMDB?

Lyder som den her:
http://imdb.com/title/tt0096341/maindetails

Hint: man kan søge på ord i "plots" på imdb.

David

Fra : Beeblebrox

Dato : 07-05-04 00:43

David T. Metz wrote:

> Lyder som den her:
> http://imdb.com/title/tt0096341/maindetails

Det er den, tak
-jeg har så også vundet konkurrencen på jobbet om at have set den lavest
ratede film på imdb overhovedet. Hidtil var rekorden 3.2 :-=

> Hint: man kan søge på ord i "plots" på imdb.

Super hint, kendte det ikke! Tak

Vh,
Claus

Fra : Kim Voss Schrader

Dato : 07-05-04 09:11

Hej!

Beeblebrox wrote:

> -jeg har så også vundet konkurrencen på jobbet om at have set den lavest
> ratede film på imdb overhovedet. Hidtil var rekorden 3.2 :-=

Det er da ingenting :) Der er en _hel_ del MST3k som ligger på bottom 100 på
IMDB. Og deres film får normalt mellem 1.6 og 2 i score :)

F.eks. Future War ligger nr. 4 med en karakter på 1.6. God damn det er en omgang
makværk :) Kan dog fint gå an hvis der er sjove kommentarer henover og rigeligt
med øl

--
Mvh, Kim Voss Schrader