Nu koster en tønde over 37$.
Fra : Bjørn Jørvad

Dato : 06-05-04 13:01

Så er næste trin på olieprisen nået.

I dag kom den op på 37,06$.

Måske det ikke bliver til den store brændstofforbrugende sommerferie i år.

Hr. Bjørn

Fra : Andreas M. Hansen

Dato : 06-05-04 13:17

"Bjørn Jørvad" <mrbear_@_post_dot_tele_dot_dk> wrote in message
> Så er næste trin på olieprisen nået.
>
> I dag kom den op på 37,06$.
>
> Måske det ikke bliver til den store brændstofforbrugende sommerferie i år.

Århh, alle dem som nu holder sig under de 160 af angst for at miste noget -
de sparer sgu nok så meget på de dyre dråber, at de ender op med et
nettooverskud på brændstofskontoen

Fra : Bjørn Jørvad

Dato : 06-05-04 13:22

KLIP

> Århh, alle dem som nu holder sig under de 160 af angst for at miste
noget -
> de sparer sgu nok så meget på de dyre dråber, at de ender op med et
> nettooverskud på brændstofskontoen

Huuhh ... det tror jeg ikke, når først standeren står på +10 gode danske
dask for 1 liter benzin.

Gad vide om olieprisen også får en indvirkning på alle andre varer..?..:)

Nå, heldigvis er der lang tid til næste fyringssæson, her tænkes på
boligopvarmning, den anden får måske ikke engang en pause...;)

Hr. Bjørn

Fra : Ukendt

Dato : 06-05-04 13:25

> Århh, alle dem som nu holder sig under de 160 af angst for at miste
noget -
> de sparer sgu nok så meget på de dyre dråber, at de ender op med et
> nettooverskud på brændstofskontoen

*fløjter uskyldigt*

http://www.norgaardsweb.dk/benzinregnskab/benz.php

--
Mvh Bjørn,
Opel Vectra A CDX '94 <- nu med aluer

Fra : Christian B. Andrese~

Dato : 06-05-04 13:29

"Bjørn" <bjorn[at]norgaardsweb.dk> wrote in message
> "Andreas M. Hansen" <nokke99@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> noget -
>
> *fløjter uskyldigt*
>
> http://www.norgaardsweb.dk/benzinregnskab/benz.php

Hvordan kan det være at gennemsnittet bliver så meget bedre ?
Er det en bedre halvdel der kører nu eller ?

--
mvh/rg. Christian
If it isn't broken, don't "fix" it --

Fra : Christian B. Andrese~

Dato : 06-05-04 13:32

"Christian B. Andresen" <nobody@domain.country> wrote in message

> "Bjørn" <bjorn[at]norgaardsweb.dk> wrote in message

> Hvordan kan det være at gennemsnittet bliver så meget bedre ?

Det var ikke gennemsnittet, det var forbruget jeg mener

Fra : Ukendt

Dato : 06-05-04 13:48

> Det var ikke gennemsnittet, det var forbruget jeg mener

Hehe... min bedre halvdel har ikke på noget tidspunkt siddet bag rattet i
Vectraen - sådan er dét. :)

Jeg havde en tur på 650km her i weekenden... Turen blev gennemført med
mellem lovlig hastighed og ~5 km/t derover. Det har åbenbart en del at sige
:) Alle overhalinger blev foretaget i 5. gear, normalvis gearer jeg ned
selvom det ikke er nødvendigt - jeg ville se efter hvad den kunne gå. Og jeg
må dælme sige at jeg er meget overrasket over at den gik over 12 km/l.

Anden sidste tankfuld er også over 10 km/l - det er den første del af
weekendturen, på denne tankfuld var jeg ude og trykke lidt til den før de
nye regler trådte i kraft. Derfor den ikke er ret meget over 10 km/l ;)

Fra : jan@stevns.net

Dato : 06-05-04 20:16

"Bjørn" <bjorn[at]norgaardsweb.dk> skrev :

>Jeg havde en tur på 650km her i weekenden... Turen blev gennemført med
>mellem lovlig hastighed og ~5 km/t derover. Det har åbenbart en del at sige

Hehe - så har du nu opdaget hvordan jeg får en Scorpio til at rende
langt på literen ;)

Fra : Mogens Knudsen

Dato : 08-05-04 09:20

On Thu, 06 May 2004 21:16:04 +0200, jan@stevns.net wrote:

>Hehe - så har du nu opdaget hvordan jeg får en Scorpio til at rende
>langt på literen ;)

"Blød-hat-stilen" -> min '91 Opel Omega 3.0i-24 kører ca. 11 km/l i
øjeblikket...

/Mogens
Biler fra @lfa til Omeg@
www.alfa-gt.de

Fra : Thomas Strandtoft

Dato : 08-05-04 11:27

Mogens Knudsen wrote:

> "Blød-hat-stilen" -> min '91 Opel Omega 3.0i-24 kører ca. 11 km/l i
> øjeblikket...

Sålænge det er hatten der er blød og ikke det indenunder, så går
det nok..

--
Hygge..
Thomas

Fra : Bjørn Jørvad

Dato : 06-05-04 16:06

"Bjørn" <bjorn[at]norgaardsweb.dk> skrev i en meddelelse

KLIP

> *fløjter uskyldigt*

Alt for springende.

Min er meget mere stabil.

12 liter per 100 km...;)

Hr. Bjørn

Fra : Kim Jensen

Dato : 06-05-04 22:25

> Alt for springende.
> Min er meget mere stabil.
> 12 liter per 100 km...;)

Min ligger stabilt på 3,7 liter pr. 100 km.

Kim Jensen, Lupo 3L
// NewsCaster.dk // R2DVD.com // Port80.biz //

Fra : Bjørn Jørvad

Dato : 06-05-04 22:30

"Kim Jensen" <kim@NOSPAMlitewerx.dk> skrev i en meddelelse

KLIP

> Min ligger stabilt på 3,7 liter pr. 100 km.

Jeg er stensikker på, jeg synes mit benzinforbrug er sjovere end dit..

Specielt når der ligger en legesyg 996 (320 Hk) på en tyskmotorvej og vil
spille konge..

Hr. Bjørn

Fra : Jan W Nielsen

Dato : 06-05-04 22:33

> Specielt når der ligger en legesyg 996 (320 Hk) på en tyskmotorvej og vil
> spille konge..

Er der en historie, som vi skal høre om..?

--
/Jan W Nielsen

Fra : Bjørn Jørvad

Dato : 06-05-04 22:40

KLIP

> Er der en historie, som vi skal høre om..?

Tjaee .. den er ikke specielt interessant.

Men på min sidste tur til Holland, kom der en 996 i knald gul, der havde
fået en af de spritny 4-truthornspotter monteret.

Den larmede så meget, jeg måtte trække fra ham i mellemaccelrationerne.

Han så nu sjov ud, da han hovedrystende så, der stod Volvo på potten.

PS: Har prøvet med en 996 Turbo. Á står stille, når han accelererer. At en
Saab 9,5 Aero skulle kunne nappe en turbo i mellemaccelrationerne, må skylde
en lettere beruset journalist på dette hersen TopGear, for det kan den ikke.

Hr. Bjørn

Fra : Jan W Nielsen

Dato : 06-05-04 22:47

> [...]
> Den larmede så meget, jeg måtte trække fra ham i mellemaccelrationerne.

> Han så nu sjov ud, da han hovedrystende så, der stod Volvo på potten.

Ja, det må være irriterende for ejere af de sportsvogne, når "alm. biler"
følger dem.

Det må være i meget gamle dage.

--
/Jan W Nielsen

Fra : Bjørn Jørvad

Dato : 06-05-04 22:50

KLIP

> Det må være i meget gamle dage.

Det sagde ham den store ellers storgrinende i sidste udsendelse.

Han fræsede jo rundt i en 250Hk´s Aero på flyvepladsen.

Hr. Bjørn

Fra : Jan W Nielsen

Dato : 06-05-04 22:56

> Han fræsede jo rundt i en 250Hk´s Aero på flyvepladsen.

Måske i højeste gear fra 60 km/t.

Spørgsmålet er, om den betragtning overhovedet er meningsfyldt.

--
/Jan W Nielsen

Fra : Torben E

Dato : 07-05-04 08:43

> Saab 9,5 Aero skulle kunne nappe en turbo i mellemaccelrationerne, må
skylde
> en lettere beruset journalist på dette hersen TopGear, for det kan den
ikke.

Det skulle ikke undre mig den kunne, hvis altså man kører
50 i topgear, IMHO en noget underlig metode.

Torben E

Fra : Bjørn Jørvad

Dato : 07-05-04 12:16

"Torben E" <topcon@FJERNDETTEmail.dk> skrev i en meddelelse

KLIP

> Det skulle ikke undre mig den kunne, hvis altså man kører
> 50 i topgear, IMHO en noget underlig metode.

Hmmmm .... jeg tror det ikke. De er begge turboladede og har moment
derefter.

Vægten er vist ikke den store forskel.

Hr. Bjørn

Fra : Torben E

Dato : 07-05-04 19:00

> Hmmmm .... jeg tror det ikke. De er begge turboladede og har moment
> derefter.
>
> Vægten er vist ikke den store forskel.

Men hvis det er en mellem acc. som i 160-220, i topgear, vinder
porsche´en ret sikker, (tror jeg)

Torben E

Fra : Bjørn Jørvad

Dato : 07-05-04 19:48

"Torben E" <topcon@FJERNDETTEmail.dk> skrev i en meddelelse

KLIP

> Men hvis det er en mellem acc. som i 160-220, i topgear, vinder
> porsche´en ret sikker, (tror jeg)

Der er intet andet at gøre ved det...

Vi må låne en af hver og efterprøve vores tro...)

Hr. Bjørn

Fra : Torben E

Dato : 07-05-04 21:23

> Der er intet andet at gøre ved det...
>
> Vi må låne en af hver og efterprøve vores tro...)

Helle for Porschen

Torben E

Fra : Bjørn Jørvad

Dato : 07-05-04 21:36

"Torben E" <topcon@FJERNDETTEmail.dk> skrev i en meddelelse

KLIP

> Helle for Porschen

Fint med mig.

Jeg har aldrig prøvet eller kørt en Saab 9.5 Aero...

Hr. Bjørn

Fra : Mogens Knudsen

Dato : 08-05-04 09:29

On Fri, 7 May 2004 22:35:47 +0200, "Bjørn Jørvad"

>Fint med mig.

Kan I ikke huske markedsføringen af Saab turbo: "Hurtigere end en
Ferrari Testarosso i mellemaccelerationerne". Problemet var blot dét,
at det var "TDI-øvelsen" - altså: Du må ikke nedgeare.

Hva' ka' man brug' det te' -> INTET.

>Jeg har aldrig prøvet eller kørt en Saab 9.5 Aero...

Det har jeg !

/Mogens
Biler fra @lfa til Omeg@
www.alfa-gt.de

Fra : Jan W Nielsen

Dato : 08-05-04 09:54

> [...]
> Ferrari Testarosso i mellemaccelerationerne". Problemet var blot dét,
> at det var "TDI-øvelsen" - altså: Du må ikke nedgeare.

Det synes jeg nu godt, man kan.

Det er udtryk for en kombination af komfort og ydelse, som mange
efterspørger.

Man skal jo bare vide, hvor en sammenligning er interessant - og hvor den er
ubrugelig.

Fordi man som TDi-kører kan lave mange pæne forskydninger på motorvejen,
skal man ikke bilde sig selv ind, man er motorvejens konge.

--
/Jan W Nielsen

Fra : Bjørn Jørvad

Dato : 08-05-04 10:38

KLIP

> Fordi man som TDi-kører kan lave mange pæne forskydninger på motorvejen,
> skal man ikke bilde sig selv ind, man er motorvejens konge.

Det morsomme er blot at de fleste solgte af disse superbiler er med
TipTronic eller lignende.

Jeg kender ingen, der låser en sådan fast i højgear.

Hr. Bjørn

Fra : Thomas Strandtoft

Dato : 08-05-04 11:38

Jan W Nielsen wrote:

> Fordi man som TDi-kører kan lave mange pæne forskydninger på motorvejen,
> skal man ikke bilde sig selv ind, man er motorvejens konge.

...og så var der den om den ordblinde løve, der var nedtrykt fordi
den havde hørt at den var dyrenes kogle!

--
Hygge..
Thomas

Fra : Bjørn Jørvad

Dato : 08-05-04 10:37

KLIP

> Det har jeg !

Så mangler du blot at styre en turbo (og resten af det nye program)..

Hr. Bjørn

Fra : Mogens Knudsen

Dato : 08-05-04 10:39

On Sat, 8 May 2004 11:36:48 +0200, "Bjørn Jørvad"
<mrbear_@_post_dot_tele_dot_dk> wrote:

Jan W:

>Det synes jeg nu godt, man kan.
>Det er udtryk for en kombination af komfort og ydelse, som mange
>efterspørger. Man skal jo bare vide, hvor en sammenligning er interessant
>og hvor den er ubrugelig.

Derfor skriver jeg, at man ikke kan bruge sammenligningen Saab/Ferrari
til noget

>Fordi man som TDi-kører kan lave mange pæne forskydninger på motorvejen,
>skal man ikke bilde sig selv ind, man er motorvejens konge.

Tror de alligevel...

>Så mangler du blot at styre en turbo (og resten af det nye program)

Keine interesse - Henrik B tilbød, men jeg sagde pænt nej tak.

/Mogens
Biler fra @lfa til Omeg@
www.alfa-gt.de

Fra : Bjørn Jørvad

Dato : 08-05-04 10:44

KLIP

> Derfor skriver jeg, at man ikke kan bruge sammenligningen Saab/Ferrari
> til noget

Jep.

> Tror de alligevel...

Jep.

> Keine interesse - Henrik B tilbød, men jeg sagde pænt nej tak.

Jeg tænkte nu mere på Porsche.

Jeg har da også siddet ved siden af i en Saab...

Hr. Bjørn

Fra : Mogens Knudsen

Dato : 08-05-04 10:44

On Sat, 8 May 2004 11:43:39 +0200, "Bjørn Jørvad"
<mrbear_@_post_dot_tele_dot_dk> wrote:

>Jeg har da også siddet ved siden af i en Saab...

Jeg fattede heller ikke helt "budskabet"

/Mogens
Biler fra @lfa til Omeg@
www.alfa-gt.de

Fra : Thomas Strandtoft

Dato : 08-05-04 11:34

Mogens Knudsen wrote:

> Kan I ikke huske markedsføringen af Saab turbo: "Hurtigere end en
> Ferrari Testarosso i mellemaccelerationerne". Problemet var blot dét,
> at det var "TDI-øvelsen" - altså: Du må ikke nedgeare.

Rygterne siger at en Alfa 8C Monza fra 1930'erne (sådan en her
<http://www.vedstaarup.dk/bil/bil4.html>) også skulle være
hurtigere end en Testarossa i mellemaccelerationer, personligt har
jeg nu en smule svært ved at tro på det.. Måske konklussionen i
stedet skal være at en Testarossa i virkeligheden er dårlig i
mellemaccelerationer??

--
Hygge..
Thomas

Fra : Bjørn Jørvad

Dato : 08-05-04 11:43

"Thomas Strandtoft" <thomas@carftp.com> skrev i en meddelelse

KLIP

> Måske konklussionen i
> stedet skal være at en Testarossa i virkeligheden er dårlig i
> mellemaccelerationer??

Marketings veje er uransagelige og viser blot hvorledes man kan gøre et
produkt bedre end det virkelig er.....

.... og de rullede sgú...

Hr. Bjørn

Fra : Mogens Knudsen

Dato : 08-05-04 12:47

On Sat, 8 May 2004 12:43:24 +0200, "Bjørn Jørvad"
<mrbear_@_post_dot_tele_dot_dk> wrote:

>... og de rullede sgú...

Dirch Passer ?

/Mogens
Biler fra @lfa til Omeg@
www.alfa-gt.de

Fra : Bjørn Jørvad

Dato : 08-05-04 12:51

KLIP

> Dirch Passer ?

Rul små bølger, ruulll ....... og de gjorde det sgú...)

Hr. Bjørn

Fra : Mogens Knudsen

Dato : 08-05-04 12:53

On Sat, 8 May 2004 13:50:34 +0200, "Bjørn Jørvad"

>Rul små bølger, ruulll ....... og de gjorde det sgú...)

Ha, ha - jep
I guder mand - jeg kunne alle hans monologer udenad. Dengang.
Mudderkliren, Kulmulen osv....
www.dirch-passer.dk/discografi%20indhold.asp

/Mogens
Biler fra @lfa til Omeg@
www.alfa-gt.de

Fra : Thomas Strandtoft

Dato : 08-05-04 14:18

"Bjørn Jørvad" wrote:

> Marketings veje er uransagelige og viser blot hvorledes man kan gøre et
> produkt bedre end det virkelig er.....

Jeg tvivler på at det for Monza'ens tilfælde er et spørgsmål om
marketing, der er kun lavet en lille håndfuld biler og det er
*intet* problem at få dem solgt, der er masser af mennesker der
blot venter på at en af dem udbydes til salg..

--
Hygge..
Thomas

Fra : Henrik B.

Dato : 10-05-04 20:01

"Bjørn Jørvad" <mrbear_@_post_dot_tele_dot_dk> skrev i en meddelelse
> Hmmmm .... jeg tror det ikke. De er begge turboladede og har moment
> derefter.

Mon ikke det beror på, at Porschen har en stor Mortherf******* lader, der
skal godt op i rpm, inden den giver noget spark?

M.v.h.

Fra : Bjørn Jørvad

Dato : 14-05-04 18:27

KLIP

> Mon ikke det beror på, at Porschen har en stor Mortherf******* lader, der
> skal godt op i rpm, inden den giver noget spark?

Á tror stadig ikke Aero´en kan være med.

Hr. Bjørn

Fra : Kim Jensen

Dato : 06-05-04 23:41

> Jeg er stensikker på, jeg synes mit benzinforbrug er sjovere end dit..

Jeg bruger jo slet ikke benzin!

> Specielt når der ligger en legesyg 996 (320 Hk) på en tyskmotorvej og vil
> spille konge..

Ja, det har jeg så aldrig forstået. Altså, hvordan leg, motorvej og høj fart
hænger sammen. Er antallet af Hk omvendt proportionalt med din potens,
eller?

Kim Jensen
// NewsCaster.dk // R2DVD.com // Port80.biz //

Fra : Kim Jensen

Dato : 06-05-04 23:46

> Ja, det har jeg så aldrig forstået. Altså, hvordan leg, motorvej og høj
fart
> hænger sammen. Er antallet af Hk omvendt proportionalt med din potens,
> eller?

Jeg må nok lige skynde mig at forklare mig selv; "din potens" var som sådan
ikke møntet personligt på dig, men mere generelt på folk, der mener, at det
er OK at "lege" i trafikken blandt andre trafikanter. Om du er én af disse,
må du selvfølgelig selv svare for.

Kim Jensen
// NewsCaster.dk // R2DVD.com // Port80.biz //

Fra : Bjørn Jørvad

Dato : 06-05-04 23:54

"Kim Jensen" <kim@NOSPAMlitewerx.dk> skrev i en meddelelse

KLIP

)

> Ja, det har jeg så aldrig forstået. Altså, hvordan leg, motorvej og høj
fart
> hænger sammen. Er antallet af Hk omvendt proportionalt med din potens,
> eller?

Nogen finder stor fornøjelse i at spille eks. fodbold. Det kan jeg ikke se
er interessant at 22 mennesker render rundt efter et græskar mens 3
sortklædte gutter står og vifter med flag og fløjter som gale.

Vi har ikke samme interesse alle og leg med biler synes jeg nu en gang er
sjovt.

At samle på og studere frimærker ville heller ikke være noget for mig, trods
det faktum at samlere så sandelig også sammenligner deres "potens"..

Hr. Bjørn

Fra : Kim Jensen

Dato : 07-05-04 11:49

> Nogen finder stor fornøjelse i at spille eks. fodbold. Det kan jeg ikke se
> er interessant at 22 mennesker render rundt efter et græskar mens 3
> sortklædte gutter står og vifter med flag og fløjter som gale.

Ditto.

> Vi har ikke samme interesse alle og leg med biler synes jeg nu en gang er
> sjovt.

Det var nu heller ikke det jeg henførte til. Det var mere dét med at lege på
motorvejen, hvor der også færdes andre trafikanter, der måske ikke lige er
indstillet på at lege.

Kim Jensen
// NewsCaster.dk // R2DVD.com // Port80.biz //

Fra : Bjørn Jørvad

Dato : 07-05-04 12:17

"Kim Jensen" <kim@NOSPAMlitewerx.dk> skrev i en meddelelse

KLIP

> Det var nu heller ikke det jeg henførte til. Det var mere dét med at lege

> motorvejen, hvor der også færdes andre trafikanter, der måske ikke lige er
> indstillet på at lege.

Nu leger jeg ikke som i Need for Speed, men udelukkende hvor der er plads
til det...

Hr. Bjørn

Fra : Thomas Rasmussen

Dato : 06-05-04 13:24

"Bjørn Jørvad" <mrbear_@_post_dot_tele_dot_dk> writes:

> Huuhh ... det tror jeg ikke, når først standeren står på +10 gode danske
> dask for 1 liter benzin.

Hehe... jeg vil sige at Shells markedsføring/oplysning også fik et
chok i mig.

Kørte forbi Shell på Randersvej i Århus, der var stort skilt under
deres priser, hvor der stod "Se prisen!" med en pil op på pris-skiltet
der stod dælme 9.02 for en liter 95 blyfri :-/

/Thomas

Fra : Jørgen M. Rasmussen

Dato : 06-05-04 15:59

"Bjørn Jørvad" <mrbear_@_post_dot_tele_dot_dk> skrev i en meddelelse

> I dag kom den op på 37,06$.

Lad roen falde over dig, inden en uge har OPEC sat prisen ned. De kan ikke
lide, at vi beg. at tænke i "alternative baner" ).

Fra : Bjørn Jørvad

Dato : 06-05-04 16:08

"Jørgen M. Rasmussen" <j.m.rasmussen.hatessspam@os.dk> skrev i en meddelelse

KLIP

> Lad roen falde over dig, inden en uge har OPEC sat prisen ned. De kan ikke
> lide, at vi beg. at tænke i "alternative baner" ).

Jeg er allerede blevet meget roligere.

Nu ligger den på 36,98$ per tønde..;)

Hr. Bjørn

Fra : alexbo

Dato : 06-05-04 20:28

"Bjørn Jørvad" skrev i

> I dag kom den op på 37,06$.

Det var den også for 30 år siden.
Set med nutidens prisindex er det billigt.

Midt i halvfjerserne fik man 3 l. bensin for en mekanikertimeløn, nu får man
20 l.
Bensin er ganske enkelt blevet billigere og billigere gennem de sidste mange
år.

mvh
Alex Christensen

Fra : Bjørn Jørvad

Dato : 06-05-04 21:09

"alexbo" <alexbo@post.cybercity.dk> skrev i en meddelelse

KLIP

> [...]
man
> 20 l.
> Bensin er ganske enkelt blevet billigere og billigere gennem de sidste

Det er den helt sikkert.

Ikke desto mindre gør den et stort indhug i pengekasserne.

Hvad kan det skyldes..?

Hr. Bjørn

Fra : Tom

Dato : 06-05-04 21:23

> man
> mange
>
> Det er den helt sikkert.
>
> Ikke desto mindre gør den et stort indhug i pengekasserne.
>
> Hvad kan det skyldes..?

At ikke alle er gået over til diesel

--
Tom

Fra : Bjørn Jørvad

Dato : 06-05-04 21:49

"Tom" <tom_christensen@bigfoot.com> skrev i en meddelelse

KLIP

> At ikke alle er gået over til diesel

Jeg mener uhyre mange vognmænd benytter det.

De klager ellers en del..

Hr. Bjørn

Fra : Tom

Dato : 06-05-04 21:51

> Jeg mener uhyre mange vognmænd benytter det.
>
> De klager ellers en del..

så må de tage cyklen

--
Tom

Fra : alexbo

Dato : 06-05-04 21:30

"Bjørn Jørvad" skrev

> Ikke desto mindre gør den et stort indhug i pengekasserne.

Ikke så meget at det gør noget,

I denne Ng er antallet af indlæg, der efterspørger gode råd til at forbedre
bensinøkonomien meget få, i forhold til efterspørgslen efter gode råd om
flere heste, brede dæk, eller andet tingeltangel der forringer den.

mvh
Alex Christensen

Fra : Tom

Dato : 06-05-04 21:45

> [...]
> bensinøkonomien meget få, i forhold til efterspørgslen efter gode råd om
> flere heste, brede dæk, eller andet tingeltangel der forringer den.

ja det kan undre en ret meget når der findes flere veldokumenterede fuel
saver hvor der endda er udtaget patent på:
http://www.fut.es/~sje/mag_fuel.htm

))

--
Tom

Fra : alexbo

Dato : 06-05-04 21:50

"Tom" skrev

> http://www.fut.es/~sje/mag_fuel.htm

Når man ser hvor mange der har sådan en dims på vandrørene, så er det ikke
mærkeligt at fabrikanten regner med at de nok også gerne vil have en på
bilen.

mvh
Alex Christensen

Fra : Bjørn Jørvad

Dato : 06-05-04 21:57

"Tom" <tom_christensen@bigfoot.com> skrev i en meddelelse

KLIP

> ja det kan undre en ret meget når der findes flere veldokumenterede fuel
> saver hvor der endda er udtaget patent på:
> http://www.fut.es/~sje/mag_fuel.htm

Nu kan vi ikke alle synes en Lupo eller en Smart er et fornøjeligt køretøj.

Vi er desværre et par stykker eller 3 som faktisk kan lide at køre i bil.

I wonder why...)

PS: At sy strapudemaj har aldrig rigtig været mig.

Hr. Bjørn

Fra : Ukendt

Dato : 06-05-04 22:01

> PS: At sy strapudemaj har aldrig rigtig været mig.

Jeg tror det vil klæde dig og have en positiv effekt på økonomien.
Blot en skam, at HHF er lukket (håndarbejdets fremme)
--
Møller

Fra : Bjørn Jørvad

Dato : 06-05-04 22:08

"Møller" <eam_at_privat_dot_dk> skrev i en meddelelse

KLIP

> Jeg tror det vil klæde dig og have en positiv effekt på økonomien.

Ka´ han gå ud og vaske sin mund ...)

Hr. Bjørn

Fra : Tom

Dato : 06-05-04 22:14

> Ka´ han gå ud og vaske sin mund ...)

med en toiletbørste

--
Tom

Fra : Andreas M. Hansen

Dato : 06-05-04 22:14

> Ka´ han gå ud og vaske sin mund ...)

Ja jeg tror sgu også at en gang strapudemaj ville have en gavnlig
indflydelse på blodtrykket når den farlige cruisecontrol er aktiveret

mvh

Andreas M. Hansen

Fra : Ukendt

Dato : 06-05-04 22:28

"Andreas M. Hansen" <nokke99@hotmail.com> wrote in message

> Ja jeg tror sgu også at en gang strapudemaj ville have en gavnlig
> indflydelse på blodtrykket når den farlige cruisecontrol er aktiveret

Jeps. så kan biturboen slås fra.

Måske han så hengiver sig til biavl, altså sådan som en bibeskæftigelse.
Men der er måske for stor fare for bistik, overfladen taget i betragtning

Nu nå jeg vis skynde mig i seng inden hr. Bjørn kommer efter mig, han har jo
før udtalt sig om min fysiognomi det var vist tæt på en 2 CV
--
Møller

Fra : Bjørn Jørvad

Dato : 06-05-04 22:33

"Møller" <eam_at_privat_dot_dk> skrev i en meddelelse

KLIP

> [...]
jo
> før udtalt sig om min fysiognomi det var vist tæt på en 2 CV

Det tror jeg også er en god ide.

Det summer da vist lige lidt vel rigeligt for dine ører Mølle...

Hr. Bjørn

Fra : Ukendt

Dato : 06-05-04 22:35

> "Møller" <eam_at_privat_dot_dk> skrev i en meddelelse
>
> KLIP
> Det tror jeg også er en god ide.
>
> Det summer da vist lige lidt vel rigeligt for dine ører Mølle...
Nu du sir' det: Ja.
Men det får vi nok styr på efter den næste MR-skanning
God nat de herrer.
Vi ses, eller skrives ved, eller hvad det nu hedder.
--
Møller

Fra : Bjørn Jørvad

Dato : 06-05-04 22:41

"Møller" <eam_at_privat_dot_dk> skrev i en meddelelse

KLIP

> God nat de herrer.

God nat Mølle.

> Vi ses, eller skrives ved, eller hvad det nu hedder.

Det kan du lige bide spids på.

Hr. Bjørn