OPDATERING af Xenical og folks oplevelser ~
Fra : Jane HM Hansen

Dato : 01-05-01 09:23

Hejsa og tak for de få svar der har været.

Jeg har nu prøvet dem i en måned ca.

Jeg vil sige kan man ikke lade være med at spise slik, is og kager er det
ikke godt. Jeg kan ikke lade være derfor har jeg ikke tabt mig særligt
meget nu men da jeg ikke spiste dette JO da tabte jeg mig. Spørgsmålet er
bare om jeg ikke ville have gjort det alligevel OG DET HAVDE JEG........

Det kan være der skal mere end en måned til at vurderer men jeg vil ikke
stoppe, så er det bedre at spise fedtfatting, fornuftigt og holde sig fra Is
og kager........AAHHHHHHH men det er jo det som er svært..jeg ved snart ikke
hvad jeg skla gøre...jeg må nok leve med alle mine kilos.....

Solhilsener fra Jane

Fra : Kata

Dato : 01-05-01 15:09

Jane HM Hansen <solstralejane@hotmail.com> skrev:
> Jeg vil sige kan man ikke lade være med at spise slik, is og kager er
det
> ikke godt.

Slik generelt (vingummi og lakrids) indeholder ca. 0% fedt, derfor vil
Xenical ikke virke på folk, der indtager kalorier fra denne type "sødt".
Xenical hæmmer jo optaget af fedt i tarmen. Nu ved jeg ikke, hvad der er
for kager og is, men Xenical kan kun hæmme ca. 1/3 af fedtet i kagerne
og isen i at blive optaget. Desuden indeholder både kager og is en del
sukker, som også tæller i kalorieregnskabet.

> [...]
snart ikke
> hvad jeg skla gøre...jeg må nok leve med alle mine kilos.....

Har du snakket med din læge om et appetitregulerende præparat i stedet
for Xenical?

Held og lykke.

--
Kata