Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Natur billede
Fra : jesper

Dato : 06-05-04 09:33

Hej NG

Vil i lige se om der er håb forude eller om jeg skal smide min fritid over
på noget andet

http://www.megapixel.dk/albums/visbillede.php?id=161577&kode

Jeg er helt ny, så jeg tager gerne imod råd og vejledning.
så smid lige en kommentar mm.

Mange tak..

Mvh

Jesper

Fra : Benny Mortensen

Dato : 06-05-04 13:58

"jesper" <jesper@the-unicorn.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> http://www.megapixel.dk/albums/visbillede.php?id=161577&kode
>
> Jeg er helt ny, så jeg tager gerne imod råd og vejledning.

Hej jesper

Når bare det er fritiden, så går der ingen skår af dig ... Tværtimod.
Jeg ved ikke, om det er denne gamle skærm, med et halvkvæstet grafikkort,
som får det til at se ud, som om der ikke rigtigt er noget fast holdepunkt i
dit billede. Så hvis du gav dig lidt bedre tid næste gang, så ville det nok
give det et ekstra pift.

Men skidt, du kommer ud i den friske luft, så hvis du ellers lader være med
at balancere ude på kanter og skrænter, så kan det da kun forbedre kondien
og velværet, og hvem ved, derigennem forlænge livet. Så bliv endelig ved,
øvelse gør mester, og i sidste ende, er det jo dig, der skal være tilfreds,
og ikke vi andre.

M.V.H.....Benny..

Fra : jesper

Dato : 06-05-04 15:01

Tak Benny...

Nu skriver du bedre tid næste gang, hvad mener du lige med det ???
Her tænker jeg lige på at du må have fix / tips til forbedring...

/Jesper

Fra : Benny Mortensen

Dato : 06-05-04 15:56

> [...]
>
> Nu skriver du bedre tid næste gang, hvad mener du lige med det ???
> Her tænker jeg lige på at du må have fix / tips til forbedring...

Hej igen Jesper

Nu skal jeg til at se om jeg kan huske billedet. Lyset i bunden af knækket
skulle du have ofret lidt mere opmærksomhed, det er jeg helt sikker på,
ville have forbedret billedet på alle punkter.
Så da det er fridag i morgen, så prøv samme billede, bare en time før. Lad
så være med at stå som en, der har skinne på begge ben. kom ned på knæene,
så du får lidt mere dramatik i billedet, om nødvendigt, helt ned på maven.
Hvis du tager billeder af en træstub, eller tilsvarende, så skal du gøre den
interessant, for ellers ser folk lige så meget i dit billede, som de normalt
ser i en træstub, nemlig ingenting, eller bare et oplagt emne til pejsen.

M.V.H......Benny..