mygoplasma
Fra : M :-\)

Dato : 06-05-04 00:10

hej Ng..

Jeg har hørt iskyradio om en ny kønssgdom der skulle hedde mygoplasma eller
noget i den retning.. kan nogen hjælpe..??

Fra : ulla

Dato : 06-05-04 08:25

Hej du.

Se flg. link:
http://www.4701.dk/ubbthreads/showflat.php?Cat=&Number=83553&Main=63522
Eller søg på kønssygdom på google

Fra : M :-\)

Dato : 06-05-04 12:13

thx.. men hvordan smitte den.. er det kun ved sex eller hvad..???? eller
skal der ikke mere end et tag i dørhåndtaget på et offentlig toilet..???

Fra : Landsbytossen

Dato : 06-05-04 13:07

"M :-\)" <M@hval.dk> wrote in news:c7d6hu$bsa$1@news.net.uni-c.dk:

> thx.. men hvordan smitte den.. er det kun ved sex eller hvad..???? eller
> skal der ikke mere end et tag i dørhåndtaget på et offentlig toilet..???

Det er sådan set nok, at læse et indlæg i en nyhedsgruppe, så er skaden
sket. Men for en kontant erlæggelse, skal jeg gerne maile dig et link til
en hjemmeside, hvor kuren står at læse.

LT

Fra : Johan

Dato : 06-05-04 15:19

"M " <M@hval.dk> wrote in message
> thx.. men hvordan smitte den.. er det kun ved sex eller hvad..???? eller
> skal der ikke mere end et tag i dørhåndtaget på et offentlig toilet..???

Det ligger indforstået i begrebet "en kønssygdom" at den generelt kun
smitter ved sex. Men hvis du er ualmindeligt sløset med hvordan du gebærder
dig på offentlige toiletter kan du da sikkert støve en eller anden sygdom
op.

Mvh Johan