Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
NG for Olympus C-5050Z
Fra : TL

Dato : 05-05-04 22:03

Kan ikke rigtig finde subj. i google.groups... Har læst at der findes en
sådan, men er der nogen hjælpe
med server/gruppe evt. hvordan jeg kan finde den..?

TonyL

Fra : pwa

Dato : 05-05-04 22:13

jeg ved ikke om der findes en sådan..har ikke hørt om det.
her er bare et link til en test.
http://www.dpreview.com/reviews/olympusc5050z/

v/h pwa

Fra : TL

Dato : 05-05-04 22:43

> jeg ved ikke om der findes en sådan..har ikke hørt om det.
> her er bare et link til en test.
> http://www.dpreview.com/reviews/olympusc5050z/

Takker. Har læst den og mange andre tests. Men søger nu en ng for Olympus og
specielt 5050'eren. Måske nogen der kender en 5050Z - hjemmeside, hvis der
ikke findes en decideret ng..?

På forhånd tak.
TonyL

Fra : emj

Dato : 05-05-04 23:46

On Wed, 5 May 2004 23:42:37 +0200, "TL" <lindkold@NOSPAMhotmail.com>
wrote:

>Takker. Har læst den og mange andre tests. Men søger nu en ng for Olympus og
>specielt 5050'eren. Måske nogen der kender en 5050Z - hjemmeside, hvis der
>ikke findes en decideret ng..?

Der findes ingen nyhedsgruppe for 5050Z, som jo bare er et digi
Hvis du har konkrete spørgsmål angående C5050Z, så kan du jo bare
stille dem her.
Hilsen emj

Fra : Grev Dracula

Dato : 06-05-04 05:33

On Thu, 06 May 2004 00:46:18 +0200, emj <emjnospam@stofanet.dk> got
up, slammed his beer jug into the table and hollered:

>Der findes ingen nyhedsgruppe for 5050Z, som jo bare er et digi
>Hvis du har konkrete spørgsmål angående C5050Z, så kan du jo bare
>stille dem her.
>Hilsen emj

Nu skal man jo passe meget på med at udtale sig kategorisk ...

Der findes skam en ganske fortræffelig Yahoo-gruppe for brugere af
Olympus 4040, 5050, 5060 og 8080

Du finder den her:

Fra : TommyBoy

Dato : 06-05-04 00:05

Hej!

Har selv lige fået mig et 5050z og er ovenud lykkelig for det!

Den her side har hjulpet mig fantastisk godt igang med MANGE ting:

http://www.wrotniak.net/photo/c5050/

Fyren er gammel fysiker, og har både 5050z og 5060'eren og ALT hvad der
findes af tilbehør til dem. En rigtig god side faktisk!

MVH Tommy

Fra : TL

Dato : 06-05-04 14:26

Takker for svarene...lige hvad jeg ledte efter! Syntes danske ng generelt
er gode, men da der er flere brugere i de udenlandske får man også tit flere
svar, og tips & tricks som var hvad jeg ledte efter til netop mit kamera..

TonyL

Fra : Kristian Amby

Dato : 09-05-04 20:35

http://www.molon.de/5050.html#AuxiliaryLenses