Iso stik
Fra : Thomas

Dato : 05-05-04 16:42

Hej alle,

Jeg sidder og kæmper med at bytte om på to ledninger i min bils ISO-stik
(eller hvad det nu hedder) til radioen. Men hvordan f.... får man trukket en
ledning ud af stikket og ned i en anden sokkel på stikket. Jeg har prøvet
med tynde søm i siderne og har også trukket en split ud, der går hele vejen
i gennem stikket.

På trods af mange anstrengelser sidder ledningen uløselig fast.

Kan nogen hjælpe med et tip?
- og kan man overhovedet trække ledningerne ud igen?

Mvh.
Thomas

Fra : Jørgen M. Rasmussen

Dato : 05-05-04 16:48

"Thomas" <jkt@epl.uk> skrev i en meddelelse

> [...]
> ledning ud af stikket og ned i en anden sokkel på stikket. Jeg har prøvet
> med tynde søm i siderne og har også trukket en split ud, der går hele

Er der ikke en lille låse-"flig på pin'en som kan trykkes LET ind, så den
kan trækkes ud. Har kun prøvet en enkelt gang for LAAANG tid siden ).

Fra : Thomas

Dato : 05-05-04 16:52

"Jørgen M. Rasmussen" <j.m.rasmussen.hatessspam@os.dk> wrote in message

> Er der ikke en lille låse-"flig på pin'en som kan trykkes LET ind, så den
> kan trækkes ud. Har kun prøvet en enkelt gang for LAAANG tid siden ).

Det er meget muligt, men hvordan kommer men til den?

Thomas

Fra : Henning

Dato : 05-05-04 17:20

On Wed, 5 May 2004 17:41:34 +0200, "Thomas" <jkt@epl.uk> wrote:

>Hej alle,
>
>Jeg sidder og kæmper med at bytte om på to ledninger i min bils ISO-stik

Klip dem over i stedet et stykke oppe, og sæt en kronmuffe på. Du
risikerer at ødelægge stikket.

Henning
hsb@(fjernes)image.dk

Fra : bme

Dato : 05-05-04 18:21

> Kan nogen hjælpe med et tip?

klip, lod, krympeflex.

er du magelig udskifter du punkt 2 & 3 med en kronemuffe

/bo