John Mayer - Vega (fotos)
Fra : rosenauer.dk

Dato : 05-05-04 12:32

Hej !

John Mayer gav en fantastisk koncert i Vega i mandags - absolut den bedste
af de 3 koncerter med ham jeg har været til. Mayer gik på stort set
præcist kl. 20.30 og spillede knap 2 timer.

Håber folk herfra fik set koncerten!

Jeg har smidt mine fotos på http://rosenauer.dk - hvis nogen skulle have
lyst til at se dem..

/Martin
http://rosenauer.dk

Fra : Michael Lund Sørense~

Dato : 05-05-04 13:56

rosenauer.dk skrev :
> [...]
> af de 3 koncerter med ham jeg har været til. Mayer gik på stort set
> præcist kl. 20.30 og spillede knap 2 timer.

Du da ret god til at tage sådane koncert fotos!
Jeg troede egentligt ikke at man måtte.

Michael Lund Sørensen
www.milux.dk
www.gromit.dk/dvd/

Fra : Henrik Sørensen

Dato : 05-05-04 15:04

In a news:pan.2004.05.05.11.32.09.697797@rosenauer.dk,
rosenauer.dk <martinFJERN@rosenauer.dk> typed:
> [...]
> bedste af de 3 koncerter med ham jeg har været til. Mayer gik på
> stort set præcist kl. 20.30 og spillede knap 2 timer.

ENIG ENIG.!! fantastisk koncert, sad dog oppe under loftet på
sæderækkerne.. ;)
Han var sku tændt den aften.! Ja og er du gal nogle fede "jams" de
fyrede af.!!

Og tak for billederne.!
--
Venlig Hilsen
Henrik Sørensen.

Fra : rosenauer.dk

Dato : 05-05-04 17:40

> [...]
> sæderækkerne.. ;)
> Han var sku tændt den aften.! Ja og er du gal nogle fede "jams" de

No worries :) .. glad for at de bragte glæde =). . og ja, absolut en
superfed koncert. Og imponerende god lyd/lys på Vega den aften ! :) - dog
kunne man godt ønske sig lidt mere sceneshow af John Mayer. Det var blot ham
og den anden guitarist der fik opmærksomhed - de andre var pakket godt af
vejen.

Men ... enig, han var tændt den aften - i KB virkede han relativt
uengageret, og jeg så ham i Boogie-studiet, hvor han så ud som om det hele
var enormt kedeligt.. så det var fedt at se ham i så tændt en udgave!

/Martin
http://rosenauer.dk