MM Medier
Fra : Steffan

Dato : 05-05-04 00:35

Er der nogen der kender til MM Medier?? ( www.mmmedier.dk )
Deres adresse under kontakt finder en "Bente Møller" på www.dgs.dk Og på
krak finder den et firma ved navn "High"
Synes det virker meget underligt...

Den finder altså

Bente Møller
Fåborgvej 41
4700 Næstved (www.dgs.dk )

High
Fåborgvej 41
4700 Næstved (www.krak.dk )

Men ingen MM Medier

Det uheldige er at jeg har skrevet under på deres aftale, og fortrød samme
dag som jeg havde sendt den, og også inden jeg fandt ud af overstående..
Aftalen er åbenbart gældende i et år, og kan derfor ikke opsige den nu, før
om et år....

Men synes det hele virker meget mistænksomt??

Er der slet ikke noget man kan gøre?

Fra : jan@stevns.net

Dato : 05-05-04 06:46

"Steffan" <guffi@paradis.tdcadsl.dk> skrev :

>Er der slet ikke noget man kan gøre?

Måske du skulle fortælle folk hvad dit problem er ?

Fra : Kasper Christensen

Dato : 07-05-04 22:30

> [...]
> Deres adresse under kontakt finder en "Bente Møller" på www.dgs.dk Og på
> krak finder den et firma ved navn "High"

Det er ikke så mærkeligt. Jeg har også et firma, men det finder man heller
ikke på dgs.dk. Men brug i fremtiden cvr.dk for at finde oplysninger om
firmaer, der kan de ikke skjule sig, hvis de altså er moms-reg.

Men der er noget uldent ved firmaet. Det er momsreg. d. 22.07.2003 og er
reg. M&M Medier og ikke bare MM Medier. Det er et ungt enkeltmandsfirma på
godt et år og han skriver at han har kunder som Tele2 - Sonofon - BOne -
Danlotto. Det er nogle store firmaer og det virker ikke helt reelt. Men hvad
ved jeg...

Nå, men venter spændt på dit egentlige spørgsmål.

Kasper Christensen
Multimediedesigner
http://www.kasperc.dk