Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
550ex extern batteri?
Fra : Mic Holm

Dato : 04-05-04 22:40

Er der nogen der har extern batteripack på deres 550EX?

Hvad er erfaringerne?

Jeg overvejer at prøve at smække 24V på den externe konnektor - på mange
amerikanske sider omtales den som "high voltage" connector - Nogen
erfaringer med det?

Alle erfaringer er intressante

--M

Fra : Mic Holm

Dato : 05-05-04 00:03

Det ser ud til at power stikket er lavet til 300V, og ikke 24V. Så langt så
godt, men der er desværre også et data ben, som jeg ikke ved hvad der skal
bruges til, så hvis der er nogen der ved noget om det, er jeg meget
intresseret.

--M