system.pas
Fra : Ulrik Vadstrup

Dato : 24-11-00 14:46

Hver gang jeg laver et nyt projekt med bare en form - uden og have
programmeret noget, siger systemet at det ik kan finde system.pas

Nogen foreslag ?

Ulrik

Fra : David A. D. Konrad

Dato : 24-11-00 19:29

Ulrik Vadstrup wrote in message <8vlra6$j9v$1@news.inet.tele.dk>...
>Hver gang jeg laver et nyt projekt med bare en form - uden og have
>programmeret noget, siger systemet at det ik kan finde system.pas

>Nogen foreslag ?

Tja. Mit CPUwindow forslag var jo ikke meget bevendt, men jeg prøver da
alligevel. Har du

1) Tjekket stien i project|options|search path/Debug search path
2) Prøvet at slette delphi32.dsk
3) Set om system.dcu overhovedet eksisterer i /lib

?? Ellers vender jeg tilbage imorgen. Jeg har set fejlen før.

hilsen,

Fra : Ulrik Vadstrup

Dato : 27-11-00 08:46

Alle ruder er tomme under stien i project|options|search

Hvordan det er sket ved jeg ikke, nogen der gider tage et screendump så jeg
kan se hva de "standard" står til og smide på Dk.Binær eller sende til min
mail ?

Ulrik

David A. D. Konrad <konrad@dadk.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:MryT5.7707$zs.244028@twister.sunsite.auc.dk...