erfaringer med CPI
Fra : Lars K.

Dato : 04-05-04 20:19

jeg vil høre om der er nogle der vil dele subj. med mig, da jeg har tænkt
mig at købe en som 45 scooter, hvad er der af gode og dårlige ting ved den,
og er det til at få reservedele?

Fra : RpR

Dato : 04-05-04 20:39

> jeg vil høre om der er nogle der vil dele subj. med mig, da jeg har tænkt
> mig at købe en som 45 scooter, hvad er der af gode og dårlige ting ved
den,
> og er det til at få reservedele?

Reservedele er der nok af, og du får efter sigende brug for dem
CPI har ikke noget godt ry, hverken med kvalitet eller holdbarhed for øje.
Det er kina-bras der ligger under gennemsnittet i prislisten, så forvent
ikke noget.

--

- RpR
MopedGallery - More addictive than heroine

Fra : Martin Johansen [600~

Dato : 04-05-04 22:29

On Tue, 04 May 2004 21:39:23 +0200, RpR wrote:

> den,
>
> Reservedele er der nok af, og du får efter sigende brug for dem CPI
> har ikke noget godt ry, hverken med kvalitet eller holdbarhed for øje.

Den med holdbarhed m.v hænger nu meget sammen med de tidligere
forhandlere af CPI (som ikke er forhandlere længere)

De har ikke magtet, at klargøre dem ordentlig og derved har en masse
ejere stået med en helvedes masse problemer, heraf. fx. fugt og andet
"sjovt".

> Det er kina-bras der ligger under gennemsnittet i prislisten, så forvent
> ikke noget.

Det er blevet bedre efter, at de useriøse forhandlerer er sorteret væk.
Ca. 100 er "gået tabt" på den konto...

Derudover har det været en masse børnesygdomme som nu skulle (!) været
ryddet af vejen med de nye 2004-modeller med Euro2-motor.

Jeg er spændt...

--
Martin Johansen [6000]
http://tuxx.dk - "Carpe Aptenodytes!"

Fra : Lars K.

Dato : 06-05-04 16:45

hvad er det der er noget skidt på dem, er det noget specielt, og hvem er
forhandler af reservedele til dem

Fra : Brian A.

Dato : 07-05-04 09:22

> hvad er det der er noget skidt på dem, er det noget specielt, og hvem er
> forhandler af reservedele til dem

THansen sælger dele til den, de sælger jo også selve scooterne. Der findes
dog andre onlineshops, mange af dem har dele til CPI.