Ideer til gyngestativ:
Fra : Ukendt

Dato : 04-05-04 18:51

Hej med jer,

Er der nogen af jer som har nogle gode ideer?

Mål m.m. er meget velkomne.

Vi forestiller os en trækonstruktion som vi selv laver.

Der skal være 2 gynger!

MVH

Bo

Fra : Søren Olesen

Dato : 05-05-04 05:05

Jeg har erfaring for at det allernemmeste og mest solide er at skaffe 5
friske granstammer, køb dem evt hos en skovejer, de fire graves ned to og to
således så toppen danner et kryds.Støbes godt fast, hvorpå den femte lægges
på toppen. Det hele boltes sammen eller sikres på anden måde evt. med
tagbånd.

--
mange hilsner
Søren