positiv udmelding/opdatering...
Fra : Sabina Hertzum

Dato : 04-05-04 17:33

Hej i gruppen....

nu er det vist tiden til at jeg kommer med en positiv hilsen her i
gruppen*G*
mange af jer ved jeg har kæmpet længe med vægten, men nu lader det til at
jeg har fundet "hemmeligheden", selvom jeg reelt ikke synes jeg gør noget
anderledes*G*

jeg har over de sidste 4-5 uger, tabt mig 5 kg.... uden at gøre andet end at
spise nogenlunde efter den diæt jeg har fulgt siden sidste sommer, som jeg
fik af diætisten, og at træne en smule nu og da, 2-4 gange om ugen(mindre
end da jeg trænede mest faktisk, hvor det var dagligt*G*)

så jeg ved faktisk ikke hvad der er sket.... måske har min krop endelig
fundet ud af at den skal hjælpe mig lidt for at tabe sig.... måske er min
krop bare "faldet til" _endelig_!!

så lige nu står jeg med en oprindelig vægt på 79.... en nuværende vægt på
74.... en målvægt på 67 og en drømmevægt på 63 ;)
og gæt engang ;) pludselig virker det slet ikke så urealistisk som for bare
et par måneder siden ;)

hvordan går det med alle jer andre??

--
Knus, Sabina
Bemærk: vi holder oprydnings salg:

Fra : Bolette Nielsen

Dato : 04-05-04 18:08

Hej Sabina

"Sabina Hertzum" <sabina@mandezonen.dk> skrev i en meddelelse

> jeg har over de sidste 4-5 uger, tabt mig 5 kg....

Hvor er det flot, tillykke med det. Det er altid dejligt når det går den
rigtig vej.

> [...]
> 74.... en målvægt på 67 og en drømmevægt på 63 ;)
> og gæt engang ;) pludselig virker det slet ikke så urealistisk som for

Bravo, det er den indstilling man skal ha' så skal man nok tabe sig

> hvordan går det med alle jer andre??

Jeg er også bare så glad. Har lige været inde og blive vejet, og jeg havde
tabt 1,2 kg på en uge, så jeg er bare så glad ( havde i sidste uge taget 400
g på, men det var nok pga for meget fødselsdags fest *G* ). Mit samlet vægt
tab er præcis 9 kg og det er på 12 uger, så jeg må tilstå jeg er stolt af
mig selv *SS*. Nu mangler jeg bare 10 kg mere, så er jeg nået mit mål ( 65
kg ). Ved der er langt endnu, men når man kan tabe 9 kg på 12 uger, så kan
man jo næsten sige jeg er halvvejs.

Mange hilsner fra

Bolette ( der i øvrigt er rigtig glad for bøgerne )

Fra : Sabina Hertzum

Dato : 04-05-04 20:55

Bolette Nielsen wrote:
> Hej Sabina

hej Bolette ;)

> Hvor er det flot, tillykke med det. Det er altid dejligt når det går
> den rigtig vej.

tak, og ja det er ;)

> Bravo, det er den indstilling man skal ha' så skal man nok tabe sig

hehe, i know ;)

> [...]
> kg mere, så er jeg nået mit mål ( 65 kg ). Ved der er langt endnu,
> men når man kan tabe 9 kg på 12 uger, så kan man jo næsten sige jeg

wuihiii ;) tillykke til dig også ;)
forårs fornemmelserne sætter sæfølig også skub i det ;)

> Bolette ( der i øvrigt er rigtig glad for bøgerne )

hvor er det dejligt at høre ;)

Fra : Mette

Dato : 05-05-04 06:47

"Sabina Hertzum" <sabina@mandezonen.dk> skrev i en meddelelse

> hvordan går det med alle jer andre??

Flot Sabina - lækkert, når det endelig lykkes

Jeg Tabte mig for nole år siden 25 kg, og holdt vægttabet i næsten to år.
Det var i øvrigt en meget meget lav vægt. Så begyndte jeg at tage lidt på
for et år siden og jeg endte med at veje 10 kg mere end min laveste vægt. Så
jeg besluttede at ville tabe 5 kg, så jeg ikke var buttet længere men heller
ikke lignede en 10-årig dreng.
De første uger var svære, for jeg syntes ikke at vægten bevægede sig
overhovedet, men nu ca 3uger efter start har jeg tabt mig 2,8 kg Det
føles rigtigt dejligt!

Fra : Mai Espersen

Dato : 07-05-04 13:39

"Sabina Hertzum" <sabina@mandezonen.dk> wrote in message
> [...]
> 74.... en målvægt på 67 og en drømmevægt på 63 ;)
> og gæt engang ;) pludselig virker det slet ikke så urealistisk som for

Det er jo vildt dejligt for dig
Jeg sidder og bliver helt misundelig, for mit vægttab kører slet ikke for
tiden -motivationen er godt nok i top, men jeg taber mig slet ikke..
irreterende altså...
Jeg kan i øvrigt se vi næsten har samme start og mål vægt. Jeg begyndte på
82 og er nu nede på 72 med samme ønske om en vægt på omkring 67 (jeg
drømmer nok også om at ende lidt lavere...)
Jeg synes bare det bliver sværere og sværere fordi jeg står stille... -men
så er det altså virkelig en trøst at du er kommet ud af dødvandet og nu er
på vej fremad igen. -måske sker det samme for mig...
Mht din træning er jeg lidt nysgerrig efter at vide hvad/hvor du træner...
altså om det er fitness, aerobic etc... eller andet ?? og hvor længe af
gangen du gør det???

Hilsner fra Mai
(-min email virker i øvrigt ikke for tiden.... jeg arbejder på en
løsning...)

Fra : Sabina Hertzum

Dato : 10-05-04 18:53

Mai Espersen wrote:
> Hej Sabina
> Det er jo vildt dejligt for dig

yupper*G* men jeg fik vist talt for hurtigt*G* der skal jo kun en enkelt
weekend hvor man slapper lidt af, før den er gal igen....
;)

> Jeg sidder og bliver helt misundelig, for mit vægttab kører slet ikke
> for tiden -motivationen er godt nok i top, men jeg taber mig slet
> ikke.. irreterende altså...

MEGET..... kender jeg jo alt til*G*

> Jeg kan i øvrigt se vi næsten har samme start og mål vægt. Jeg
> begyndte på 82 og er nu nede på 72 med samme ønske om en vægt på
> omkring 67 (jeg drømmer nok også om at ende lidt lavere...)

gør vi ikke alle det*G*

> [...]
> -men så er det altså virkelig en trøst at du er kommet ud af
> dødvandet og nu er på vej fremad igen. -måske sker det samme for

no worries ;) det kommer jo nok engang*G*

> Mht din træning er jeg lidt nysgerrig efter at vide hvad/hvor du
> træner... altså om det er fitness, aerobic etc... eller andet ?? og
> hvor længe af gangen du gør det???

jeg træner pilates og cykler på motionscykel... ikke noget vildt, bare for
at holde forbrændingen oppe og stramme lidt op.... pilates er ca 2-3 gange
om ugen af 25-30 minutter, og cyklen er sådan 10-15 minutter hist og pist*G*

det er mere et spørgsmål om at styrke musklerne og stramme dem lidt op (har
faktisk fået løftet min mås noget, og strammet lårene og mavemusklerne
op*G*)

Fra : ninett

Dato : 08-05-04 20:43

"Sabina Hertzum" <sabina@mandezonen.dk> skrev i en meddelelse
> Hej i gruppen....
>
> nu er det vist tiden til at jeg kommer med en positiv hilsen her i
> gruppen*G*

dem har du da ellers været sød til også at komme med *SS*

..... måske er min
> krop bare "faldet til" _endelig_!!

var der ikke også noget om, at du har et "tarm-problem" hvordan går det?

> så lige nu står jeg med en nuværende vægt på
> 74.... pludselig virker det slet ikke så urealistisk som for bare
> et par måneder siden ;)

Supergodt, Sabine!! Keep up the Spirit!

Knus fra Ninett
....der ikke længere er hos WW
se selv slank4livet.dk

Fra : Sabina Hertzum

Dato : 09-05-04 16:59

ninett wrote:

> dem har du da ellers været sød til også at komme med *SS*

tjaaa*GG* men jeg synes gruppen har ligget forholdsvis stille med dem på det
sidste, så jeg havde lige lyst til at høre hvordan det gik med jer alle
sammen ;)

> .... måske er min krop bare "faldet til" _endelig_!!
>
> var der ikke også noget om, at du har et "tarm-problem" hvordan går
> det?

jo det var.... og tjaaa.... det går vel...... jeg har ikke rigtig ændret
noget, så på det plan ved jeg det faktisk ikke...... det kom jo bar elige
pludselig.....

> Supergodt, Sabine!! Keep up the Spirit!

gør jeg også ;)

> Knus fra Ninett
> ...der ikke længere er hos WW
> se selv slank4livet.dk

uh, hvordan kan det være?

--
Knus, Sabina

*der for 3 uger siden købte en nederdel der sad STRAMT, som nu faktisk
sidder og folder underligt på maven*G* og som ikke rigtig ved om det er fedt
eller småirriterende ;)

Fra : ninett

Dato : 09-05-04 22:26

> *der for 3 uger siden købte en nederdel der sad STRAMT, som nu faktisk
> sidder og folder underligt på maven*G* og som ikke rigtig ved om det er
fedt
> eller småirriterende ;)

Det er det eneste, der ikke kan værre min medfølelse. Jeg ønsker for dig, at
din nederdel må glide ned om dine smukke ankler *GG*

Knus Ninet

WW er en saga blot, men for ikke at få mailpolitiet i nakken, må jeg hellere
gemme forklaringen til en anden god gang. Blot kort sige, at det ser meget
sort ud med at skaffe konsulenter i DK.
www.slank4livet.dk