VB søgeprogram til filer og tekst-i-filer
Fra : 1

Dato : 01-05-01 00:34

Jeg er ved at lave et søgeprogram, ligesom den gamle Windows98
søgefunktion... (Grund: min WinME er fucked up... 2. Grund: jeg vil bare
lære det her...)
Programmet skal gennemsøge mapper og drev og finde fx "mitproject.exe",
ved at bruge søgestrengen "project"...
i et andet tekstfelt skal man kunne skrive en søgemaske som skal findes i en
fil et eller andet sted...

Venlig hilsen
halv-nybegynder... =)

evt. links til VB-sider er velkomne

Fra : Lars Hoffmann

Dato : 01-05-01 14:29

1 wrote:

> [...]
> ved at bruge søgestrengen "project"...
> i et andet tekstfelt skal man kunne skrive en søgemaske som skal findes i en

Tillykke med det, hvad er spørgsmålet?

--
/Lars

HTML software: <http://go.to/HTMLEasyColors>
Brug venligst Re: og ikke Sv: ved svar, da beskeder
der begynder med Sv: bliver slettet fra mange servere

Fra : 1

Dato : 01-05-01 19:35

cirka det hele, hvor skal jeg starte?
hvordan læser/åbner/gennemsøger man en fil?
hvordan fungerer det med mapper/path osv..?