Dansk engelsk dictionary til palm
Fra : Jens og Michala

Dato : 01-05-01 00:40

Hej
Jeg ved at dette nok ikke er det rigtige sted at spørge, men da jeg er
macbruger så alligevel.
Er der nogen der kender til et Dansk-Engelsk dictionary til palm platformen?

Mvh
Jens

Fra : Per Erik Ronne

Dato : 05-05-01 07:13

Jens og Michala <stighans@mail1.stofanet.dk> wrote:

> Jeg ved at dette nok ikke er det rigtige sted at spørge, men da jeg er
> macbruger så alligevel.
> Er der nogen der kender til et Dansk-Engelsk dictionary til palm platformen?

Kan man overhovedet have en ordbog, der er stor nok til at være
anvendelig, på en så lille maskine som en Palm?

Jeg har i øvrigt selv en Palm V [knap 2M], som jeg ved kan opgraderes
til en Palm Vx [8M].
--
Per Erik Rønne
Tlf. + fax: +38 89 00 16, mobil +45 28 23 09 92.

Fra : Sebastian Bredsdorff

Dato : 05-05-01 20:56

Per Erik Ronne <serse@diku.dk> wrote:

> Kan man overhovedet have en ordbog, der er stor nok til at være
> anvendelig, på en så lille maskine som en Palm?

Ja, det er der skam, ren tekst fylder jo ikke meget: )

En hurtig søgning på www.palmtracker.com ser det ikke ud til at der
findes en dansk engelsk ordbog, men der findes en del andre bl.a.
engelsk russisk ;)

/Sebastian

--
Sebastian Bredsdorff
Mail: sb@geomac.dk

Fra : Jens og Michala

Dato : 09-05-01 02:34

Det kunne jo være at vi selv skulle gå igang..... :-=

Jens

in article 1esyf6g.15bp5f919bwofN%usenet@geomac.dk, Sebastian Bredsdorff at