Badlands på SVT2 i aften
Fra : Kasper Bang

Dato : 04-05-04 13:29

Et tip:
Terence Malicks fremragende "Badlands" fra 1973 kommer kl. 22.30 i
aften på SVT2. Uden den ingen "True Romance", "Natural Born Killers"
og hvad de nu hedder alle sammen.

MVH/Kasper Bang

Fra : J

Dato : 04-05-04 19:37

"Kasper Bang" <johnnyhefty@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> Terence Malicks fremragende "Badlands" fra 1973 kommer kl. 22.30 i
> aften på SVT2. Uden den ingen "True Romance", "Natural Born Killers"

Politiken anbefaler den også på det varmeste.
Dybt ufedt kun at have de tre danske kanaler og et lille latterligt 25"
låne-TV fordi projektoren er i stykker

Jonas

Fra : Kasper Bang

Dato : 05-05-04 08:01

"J" <albuerumminusspam@hotmail.com> wrote:
> Politiken anbefaler den også på det varmeste.
> Dybt ufedt kun at have de tre danske kanaler og et lille latterligt 25"
> låne-TV fordi projektoren er i stykker

My heart bleeds! Jeg har haft et 25" i ti år, og har kun udsigt til at
opgradere til 32" WS inden for en overskuelig fremtid. Så tør øjnene!

MVH/Kasper Bang

Fra : J

Dato : 05-05-04 20:27

> My heart bleeds! Jeg har haft et 25" i ti år, og har kun udsigt til at
> opgradere til 32" WS inden for en overskuelig fremtid. Så tør øjnene!
>

> MVH/Kasper Bang

Faktisk er ovenstående en tilsnigelse. Jeg havde et Pioneer 50" WS som gik i
stykker beyond repair (ralle!) Heldigvis havde jeg ladet mig overtale til at
tage en af de dér tillægsforsikringer, så nu venter jeg bare på at checken
fra forsikringen kommer. Min Infocus X1 venter!!!

Jonas