kabinelarm
Fra : palle leach

Dato : 04-05-04 13:29

Hejsa N.G.

Sidder der en mekaniker derude som kan hjælpe mig?

Da jeg satte mine sommerdæk på gik der ikke mange dage før der blev en
øredøvende larm fra hjulene inde i kabinen. jeg troede så at mine dæk
havde lagt og var blevet hårde ude i skuret i løbet af vinteren, så
jeg tager til Quick pot----se mit næste indlæg om dem---og får sat nye
dæk på. Til min store ærgelse hjalp det bare ikke en skid, men kostede
mig tilgængelt dyrt.

Så nu er mit spørgsmål: Er der nogen der ved hvad der så kan være i
vejen???

Med Venlig Hilsen

Palle

Fra : Tom

Dato : 04-05-04 15:57

> [...]
> mig tilgængelt dyrt.
>
> Så nu er mit spørgsmål: Er der nogen der ved hvad der så kan være i

Måske et hjulleje som er gået?
Alufælge plejer at have en anden ET og ofte bliver hjullejrene belastet
meget mere af denne grund.

--
Tom