Hvilken indpresning på Fiat Marea
Fra : KPH

Dato : 04-05-04 08:31

Hej

Jeg har en Fiat Marea Weekend '99, som jeg gerne vil have nogle 7x17 fælge
på, men hvilken indpresning (ET) skal disse fælge have for at de ikke går på
skærmene???

Mvh
KPH

Fra : www.carlite.dk

Dato : 04-05-04 08:57

Hej med dig.

ET skal være 38 ved 17" fælge.

Med venlig hilsen
Michael Jørgensen
www.carlite.dk

Fra : KPH

Dato : 04-05-04 09:05

Tak for det hurtige svar.

Mvh
KPH

Fra : Uffe Bærentsen

Dato : 04-05-04 11:26

"www.carlite.dk" <michael@carlite.dk> skrev i en meddelelse

> ET skal være 38 ved 17" fælge.

Det må jeg nok sige.
ET er afhængig af fælge diameter, hmmmmmmmm.

Hvis fælgene ikke skal gå på skærmen,
er der nok også brug for at kende fælgebredden

og nej, jeg kender ikke til Marea

--
mvh Uffe
Sierra 2,0i DOHC

Fra : Per Beer Hansen

Dato : 04-05-04 17:40

Uffe Bærentsen wrote:
> [...]
> ET er afhængig af fælge diameter, hmmmmmmmm.
>
> Hvis fælgene ikke skal gå på skærmen,
> er der nok også brug for at kende fælgebredden

Psst, prøv at se i det oprindelige indlæg fra KPH, han skriver 7x17" fælge

Så udfra det vil jeg tro at fælgen måske er 7" bred (men det er bare et gæt

Per
www.perbeer.ninja.dk

Fra : Uffe Bærentsen

Dato : 04-05-04 22:48

"Per Beer Hansen" <perbeerNOSPAM@NOSPAMwebspeed.dk> skrev i en meddelelse

> Psst, prøv at se i det oprindelige indlæg fra KPH, han skriver 7x17" fælge
>
> Så udfra det vil jeg tro at fælgen måske er 7" bred (men det er bare et
gæt

Kunne ikke se det oprindelige indlæg på skolen, men kan godt se det her
hjemme fra.

--
mvh Uffe
Sierra 2,0i DOHC