Store skuespillerpræstationer, du bare ikk~
Fra : Frodo Nifinger

Dato : 04-05-04 08:17

Nu vil jeg også prøve!

Jeg lægger ud med Jessica Tandy som Faye Riley i "Batteries not included"
1987
Hume Cronyn fortjerner også ros for sin rolle som Frank Riley i den film.
http://www.imdb.com/title/tt0092494/

Birthe Neumann som Sarah i "Lykkevej" 1987
http://www.imdb.com/title/tt0344011/

Michael Clarke Duncan som John Coffey i "The Green Mile"
http://www.imdb.com/title/tt0120689/
Her fortjener Tom Hanks også stor ros for sin præstation.

Jesper Nielsen
aka
Frodo Nifinger

Fra : Frodo Nifinger

Dato : 04-05-04 08:21

"Frodo Nifinger" <jni@holdopmeddettdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
> Nu vil jeg også prøve!
>
> Birthe Neumann som Sarah i "Lykkevej" 1987
> http://www.imdb.com/title/tt0344011/

Hovsa, hvad skete der lige her? Jeg mener 2003

Jesper Nielsen
aka
Frodo Nifinger

Fra : Zeki

Dato : 04-05-04 09:37

-Ellen Bursteen i 'Requiem for a Dream'
-Charles Chaplin i 'Diktatoren'
-Anthony Quinn i 'Lion of the Desert'
-Joel Grey i 'Cabaret'
-Al Pacino i 'Godfather 2', 'Scarface' og 'En duft af Kvinde'
-Robert De Niro i 'Taxi Driver' og 'Der var engang i Amerika'
-Gary Oldman i 'Leon' og 'State of Grace'
-Edward Norton i 'Primal Fear' og 'Fight Club'
-Kevin Spacey i 'Usual Suspects'
-Matt Damon i 'The talented Mr. Ripley'
-Jack Nicholson i 'Gøgereden' og 'Det bliver ikke bedre'
-Ralph Fiennes i 'Strange Days' og 'Schindlers List'
-Val Kilmer i 'The Doors'
-Sean Connery i 'I Rosens Navn' og 'De uovervindelige'
-Michael Douglas i 'Wall Street'

mvh Zeki

Fra : vadmand

Dato : 04-05-04 11:44

Ib Schjønberg og Ellen Gottschalk i "Tag hvad du vil have."

Per V.

Fra : Peter Holm

Dato : 04-05-04 17:22

John Travolta i 'Saturday Night Fever'
Michael J. Fox i 'Back to the Future 1+2+3'
Nicolas Cage i 'Wild at Heart'
Ray Liotta OG Joe Pesci i 'Goodfellas'
Elisabeth Shue i 'Leaving Las Vegas'
nu kører det i ring for mig....
Ralph Macchio i 'The Karate Kid

Peter

Fra : Kong Kent

Dato : 04-05-04 12:14

Jean-Claude van Damme i "Double Impact"
http://www.imdb.com/title/tt0101764/

Paul Walker i "2 Fast 2 Furious"
http://www.imdb.com/title/tt0322259/

Christopher Lambert i "Fortress"
http://www.imdb.com/title/tt0106950/

Kent Kirkegaard Jensen
www.heavyjam.dk

Fra : David Schjelde

Dato : 04-05-04 18:53

"Kong Kent" <kongkentREMOVE@REMOVEanarki.dk> skrev i en meddelelse
> Jean-Claude van Damme i "Double Impact"
> [...]

Ja det er da præstationer man aldrig glemmer.......

David S.

Fra : J

Dato : 04-05-04 19:33

"Kong Kent" <kongkentREMOVE@REMOVEanarki.dk> skrev i en meddelelse
> [...]

HAHAHA Ha ha..ha...he.....heh?

Jonas

Fra : Frodo Nifinger

Dato : 05-05-04 07:45

"J" <albuerumminusspam@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> "Kong Kent" <kongkentREMOVE@REMOVEanarki.dk> skrev i en meddelelse

> HAHAHA Ha ha..ha...he.....heh?

ROTFLOL

Jesper Nielsen
aka
Frodo Nifinger

Fra : Rune Zedeler

Dato : 04-05-04 14:15

Ian McKellen i LOTR-FOTR
Leonardo DiCaprio i Gilbert Grape

-Rune

Fra : Klavs Rommedahl

Dato : 05-05-04 18:41

Rune Zedeler <rz@daimi.au.dk> wrote in message news:<c784vt$lie$1@news.net.uni-c.dk>...
> Ian McKellen i LOTR-FOTR
> Leonardo DiCaprio i Gilbert Grape
>
> -Rune

"knægten" i "Den sjette sans".
mvh
Klavs.

Fra : Ironi

Dato : 05-05-04 21:12

"Klavs Rommedahl" <klaro@mailcircuit.com> skrev i en meddelelse
> Rune Zedeler <rz@daimi.au.dk> wrote in message

> "knægten" i "Den sjette sans".

Enig. Hende der spiller moderen i filmen, er nu også ret god.

Fra : Klavs Rommedahl

Dato : 06-05-04 08:27

"Ironi" <@> wrote in message news:<40994a83$0$228$edfadb0f@dread11.news.tele.dk>...
> "Klavs Rommedahl" <klaro@mailcircuit.com> skrev i en meddelelse

> Enig. Hende der spiller moderen i filmen, er nu også ret god.

Nåh ja, men hende glemte jeg lige .

Fra : Peter B. Juul

Dato : 06-05-04 10:13

klaro@mailcircuit.com (Klavs Rommedahl) writes:

> "knægten" i "Den sjette sans".

Husk at se "knægten" (Haley Joel Osment) i både "Pay it forward" og
"A.I."

I begge viser han udpræget talent. Specielt er hans talent tydeligt i
førstnævnte, hvor han spiller sammen med en del andre børn. De spiller
som børn desværre tit gør. Det gør Osment ikke.
--
Peter B. Juul, o.-.o "Og hvis man vælter en planet
The RockBear. ((^)) alligevel, så smelter den."

Fra : Kenneth F

Dato : 06-05-04 18:13

Jeg synes nu også Russel i Gladiator er god og Tommy Lee Jones i
Kapring På Åbent Have

Fra : zcully

Dato : 04-05-04 14:49

"Frodo Nifinger" <jni@holdopmeddettdcadsl.dk> wrote in message
> [...]
> http://www.imdb.com/title/tt0120689/
> Her fortjener Tom Hanks også stor ros for sin præstation.

Richard Farnsworth i The Straight Story.
http://www.imdb.com/title/tt0166896/

Steve Buscemi i alle hans film.
http://www.imdb.com/name/nm0000114/

/Zcully

Fra : David Schjelde

Dato : 04-05-04 18:54

Kim Bodnia i "Bleeder"
Russel Crowe i "The Insider" og "Et smukt sind"

David S.

Fra : J

Dato : 04-05-04 19:35

> [...]
> http://www.imdb.com/title/tt0120689/
> Her fortjener Tom Hanks også stor ros for sin præstation.

Det er sagt mange gange før, men alligevel:
Rutger Hauer som Roy Batty i "Blade Runner"

Jonas

Fra : Frodo Nifinger

Dato : 05-05-04 01:50

"J" <albuerumminusspam@hotmail.com> skrev i en meddelelse news:c78no0$61n$1@news.cybercity.dk...

> Det er sagt mange gange før, men alligevel:
> Rutger Hauer som Roy Batty i "Blade Runner"

JAAAAAHH - Vi er inde på noget religion her

Jeg turde bare ikke nævne Rutger Hauer, da jeg generelt mener, at han er en ringe skuespiller
Han duer kun til roller, hvor han er/var He-man og bare skulle være stille og sej (Det Rutger Hauer er bedst til)
Men der er lavet mange gode film med ham.
jeg mindes med glæde:
Blade Runner
The Hitcher
Lady Hawke
Blind Fury
Wedlock

Der er sikkert flere gode, men jeg synes han skuffer fælt i Merlin. og et par andre, jeg har fortrængt titlerne på.

Jesper Nielsen
aka
Frodo Nifinger

Fra : vadmand

Dato : 05-05-04 09:19

[...]

Han er god i "Fatherland."

Per V.

Fra : Rene Schnoor

Dato : 04-05-04 19:42

Jeg glemmer sent R. Lee Ermey som sergenten i Full Metal Jacket, måske ikke
en stor præstation, men meget rammende

René

Fra : Mark Thomas Gazel

Dato : 04-05-04 20:06

Rene Schnoor wrote:
> Jeg glemmer sent R. Lee Ermey som sergenten i Full Metal Jacket,
> måske ikke en stor præstation, men meget rammende

Måske fordi det ikke er skuespil?

Mark

Fra : Sulley

Dato : 04-05-04 20:37

- Tom Hanks i Big, Philadelphia og selvfølgelig Forrest Gump
- Al Pacino i Scent Of A Woman
- Jack Nicholson i Gørereden og As Good As It Gets
- Tim Robbins i Shawshank Redemption
- Morgan Freeman i Se7en
- Johnny Deep i Ed Wood
- Anthony Hopkins i Ondskabens Øjne

Sulley

Fra : J

Dato : 04-05-04 20:41

> [...]
> http://www.imdb.com/title/tt0120689/
> Her fortjener Tom Hanks også stor ros for sin præstation.

Sean Penn i "Mystic River" og næsten alt andet.

Jonas

Fra : Niels Søndergaard

Dato : 05-05-04 00:25

On Tue, 4 May 2004 09:16:33 +0200, "Frodo Nifinger"
<jni@holdopmeddettdcadsl.dk> wrote:

>Nu vil jeg også prøve!

Cate Blanchett i "Heaven"
Billy Bob Thornton i "The Man Who Wasn't There"
Edward Norton i "American History X" og "25th Hour"
James Gandolfini i hvad som helst.

Mvh
Niels Søndergaard

Fra : Niels Søndergaard

Dato : 05-05-04 01:04

On Wed, 05 May 2004 01:25:20 +0200, Niels Søndergaard
<ns@post.cybercitypunktumdk> wrote:

>Cate Blanchett i "Heaven"
>Billy Bob Thornton i "The Man Who Wasn't There"
>Edward Norton i "American History X" og "25th Hour"
>James Gandolfini i hvad som helst.

Argh! Hvordan kunne jeg glemme Philip Seymour Hoffman? Han er altid
god, lige meget hvad han laver.

Og det er Jude Law i øvrigt også.

Mvh
Niels Søndergaard

Fra : Michael Hansen

Dato : 05-05-04 07:11

John Turturro i The Big Lebowski - lille rolle, men den har brændt sig fast

Roberto Benigni i Down By Law

William Hurt og Raul Julia i Kiss of the spider woman

vh
Michael

Fra : sniper_Nolight

Dato : 05-05-04 17:47

> Nu vil jeg også prøve!

Adrien Brody - The Pianist - fantastisk præstation - en film jeg havde i
hovedet i mange dage efter.

Damian Lewis - Band of Brothers - jeg kan næsten ikke vænne mig til at se
ham i andre roller - han ER Dick Winters!

Ewan McGregor - Trainspotting - en film jeg ikke rigtig kunne tage mig
sammen og få set, men som ramte mig som en hammer.

John Travolta - Pulp fiction - den rolle nailer han perfekt - smukt!
(Jackson og Willis er osse gode i Pulp, men Travolta tager kagen, da han er
så langt fra hvad han ellers plejer).

Bruce Cambell - Evil Dead (eller Evil Dead 2) - damn den mand er genial på
sin egen skæve facon.

Ian McKellen - at caste ham som Gandalf må være det bedste eksempel på
typecast ever! (med lidt make-up seføli')

Johnny Depp - Pirates of the Carribean - filmen er god, Depp er fantastisk
(er han ofte).

mine bud sådan lige på stående fod.
--
sniper_Nolight

www.sitecenter.dk/sniper_nolight

Fra : sniper_Nolight

Dato : 06-05-04 11:38

> mine bud sådan lige på stående fod.

Jer er nødt til at nævne John C. McGinley - efter at have set ham i
Scrubs... genial skuespiller - fantastiske monologer - han har efterladt et
stort indtryk på mig - så meget at jeg nu er igang med at finde film han er
med i, jeg ikke har set. Hele castet i Scrubs er rigtigt godt, men John og
Zach Braff er bestemt stjernerne. Håber vi får John at se i en rigtig
hovedrolle i en rigtig blockbuster - det har han fortjent - og Zach så jeg
osse gerne blive en stor stjerne - han har sans for komedie udover det
sædvanlige.

Fra : vadmand

Dato : 06-05-04 13:05

Michael Gambon i "den syngende detektiv" - og stort set alle andre i den
serie...

Per V.

Fra : Jim Andersen

Dato : 10-05-04 10:55

> Ian McKellen - at caste ham som Gandalf må være det bedste eksempel på
> typecast ever! (med lidt make-up seføli')

Jeg tror nu altså C. Lee havde klaret opgaven ligeså godt.

Jeg ville godt have set et par fraklips hvor Lee audition'ede til rollen som
Gandalf.

/jim

Fra : Carina

Dato : 05-05-04 21:14

"Frodo Nifinger" <jni@holdopmeddettdcadsl.dk> wrote in message
> Nu vil jeg også prøve!

Det vil jeg også..så ;)

Ulrik Thomsen i Arven

Sean Penn i Mystic River

Al og Robert i Heat

Kim Bodnia i I Kina spiser de hunde, mere præcist scenen hvor Cukic siger om
kæresten Trine Dyrholm efter at have slået hende ihjel; 'Hun ligger hjemme i
stuen.....-.......Og i køkkenet'
Bodnias ansigtsudtryk er fænomenalt.

Fra : Jim Andersen

Dato : 10-05-04 10:57

"Carina" <carwina@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
om
> kæresten Trine Dyrholm efter at have slået hende ihjel; 'Hun ligger hjemme

Men ikke så godt som i Nattevagten, lige dér hvor det dæmrer for ham at han
mangler en tommelfinger. Det skrig......

/jim

Fra : Vild

Dato : 05-05-04 22:02

"Frodo Nifinger" <jni@holdopmeddettdcadsl.dk> wrote in message news:<40974352$0$278$edfadb0f@dread12.news.tele.dk>...

> Nu vil jeg også prøve!

- Stort set alle præstationer i "True Romance"! (Dødsscenen med Dennis
Hopper og Christopher Walken er måske en af de allerbedste filmscener
*overhovedet*!)
- Flere af præstationerne i "Magnolia", måske især John C. Reilly,
William H. Macy og Tom Cruise (som jeg ellers ikke er den store fan
af)
- Kris Kristoffersen i "Convoy" (ingen kan da glemme "Rubber duck"!)
- Christopher McDonald (? - den store neger!) i "Requiem for a Dream"
- Brad Pitt i stort set alt hvad jeg har set med ham ("Thelma and
Louise", "True Romance", "Interview...", "Legends...", "Seven", Twelve
Monkeys", "Fight Club" og "Snatch")
- Vincent Cassel i "Irrevesible" (samt Bændelormen i samme film -
Yikes!)

....og flere andre er allerede nævnt, og der er helt sikkert flere omme
bag bevistheden...

- Allan

Fra : Ironi

Dato : 06-05-04 02:33

"Vild" <vild99@yahoo.dk> skrev i en meddelelse
> - Brad Pitt i stort set alt hvad jeg har set med ham ("Thelma and
> Louise", "True Romance", "Interview...", "Legends...", "Seven", Twelve
> Monkeys", "Fight Club" og "Snatch")

Seven?
Prøv igen!

Fra : Jesper

Dato : 07-05-04 12:57

Vild <vild99@yahoo.dk> wrote:

> [...]
>
> - Stort set alle præstationer i "True Romance"! (Dødsscenen med Dennis
> Hopper og Christopher Walken er måske en af de allerbedste filmscener

Filmhistoriens smukkeste dødsscene!

--
Love never dies, although it may smell like it from time to time.
- Archibald Q. Stanton

Fra : Niels Søndergaard

Dato : 07-05-04 15:17

On Fri, 7 May 2004 13:56:53 +0200, foobar@devnull.invalid (Jesper)
wrote:

>Filmhistoriens smukkeste dødsscene!

Jeg laver lige en ny tråd ud af det her emne, som nok er værd at se
nærmere på.

Little Big Man (spoiler):
Jeg husker også med fornøjelse den gamle indianer, som lægger sig ud i
den smukke natur for at dø, men opgiver det igen, da det begynder at
regne.

The English Patient (spoiler):
Jeg får stadig myrekryb ved tanken om den stakkels Kristin Scott
Thomas' langsomme og pinefulde død, mens hun ligger og venter på
kæresten, som aldrig kommer.

Mvh
Niels Søndergaard

Fra : J

Dato : 07-05-04 15:56

"Niels Søndergaard" <ns@post.cybercitypunktumdk> skrev i en meddelelse

> [...]
> Jeg får stadig myrekryb ved tanken om den stakkels Kristin Scott
> Thomas' langsomme og pinefulde død, mens hun ligger og venter på

Ahh! Så fik jeg endnu en lejlighed til at fremhæve Rutger Hauer som Roy
Batty i "Blade Runner"!
Bare at skrive dette indlæg giver mig gåsehud!

Jonas

Fra : Kasper Larsen

Dato : 07-05-04 16:12

> Ahh! Så fik jeg endnu en lejlighed til at fremhæve Rutger Hauer som Roy
> Batty i "Blade Runner"!
> Bare at skrive dette indlæg giver mig gåsehud!

Er der ikke noget med at han har fanget et dyr ( due ? ) som han slipper
lige før han deaktiverer ?

Det er vist for længe siden jeg så Blade Runner sidst, men ellers enig, det
er en fornæm dødsscene !

Kasper

Fra : Frodo Nifinger

Dato : 07-05-04 16:27

> [...]
> Batty i "Blade Runner"!
> Bare at skrive dette indlæg giver mig gåsehud!

Arhh, Du kom først!

"I've seen things you people wouldn't believe
Attackships on fire of the shoulder of Orion.
I watched seabeams glitter in the dark near Tannhäuser Gate.
All those moments will be lost in time like tears in rain...
Time...... to die"

SNØFT AHHH, taget direkte ud fra min bibel .

Jesper Nielsen
aka
Frodo Nifinger

Fra : J

Dato : 07-05-04 17:29

> [...]
> I watched seabeams glitter in the dark near Tannhäuser Gate.
> All those moments will be lost in time like tears in rain...

Jeg troede det var "C-beams"...

Jonas

Fra : Frodo Nifinger

Dato : 07-05-04 18:41

> "Frodo Nifinger" <jni@holdopmeddettdcadsl.dk> skrev i en meddelelse

> Jeg troede det var "C-beams"...

Nåh ja, men det udtales jo også på samme måde.
Sådan kan det gå, når man skriver frit fra hukommelsen.

Men den scene og Leons kommentar til en gennembanket Rick Deckard:
Wake up! Time to die!
gør hele filmen værd at se igen og igen.
Plus de tusind andre detaljer, jeg elsker ved den film.

Jesper Nielsen
aka
Frodo Nifinger

Fra : J

Dato : 07-05-04 20:57

> Men den scene og Leons kommentar til en gennembanket Rick Deckard:
> Wake up! Time to die!
> gør hele filmen værd at se igen og igen.
> Plus de tusind andre detaljer, jeg elsker ved den film.

Jeg har set originalversionen mere end 50 gange og "director's cut" endnu
flere, men kan blive ved med at vende tilbage. Der er intet nyt i det mere,
men det gør nu ikke oplevelsen mindre!

Jonas

Fra : David Rasmussen

Dato : 08-05-04 00:27

J wrote:

> Jeg har set originalversionen mere end 50 gange og "director's cut" endnu
> flere, men kan blive ved med at vende tilbage. Der er intet nyt i det mere,
> men det gør nu ikke oplevelsen mindre!

Vi glæder os til, at den rigtige kommer!

/David

Fra : David Rasmussen

Dato : 08-05-04 00:24

Frodo Nifinger wrote:

> [...]
> I watched seabeams glitter in the dark near Tannhäuser Gate.
> All those moments will be lost in time like tears in rain...

Nu får _jeg_ gåsehud!

/David

Fra : Ironi

Dato : 08-05-04 22:48

> Nu får _jeg_ gåsehud!

Hvorfor?

Fra : Frodo Nifinger

Dato : 09-05-04 00:32

"Ironi" <@> skrev i en meddelelse news:409d5571$0$212$edfadb0f@dread11.news.tele.dk...
> "David Rasmussen" <david.rasmussen@gmx.net> skrev i en meddelelse

> Hvorfor?

The man's relivin' it. Give him some space.
Den film er fantastisk, og scenen er absolut en af de bedste dødsscener overhovedet.
Har du ikke set filmen, er du gået glip af noget.
Har du set filmen, men er ikke faldet for den, er det dit tab.
Vi er jo (heldigvis) forskellige.

Jesper Nielsen
aka
Frodo Nifinger

Fra : David Rasmussen

Dato : 10-05-04 14:54

Ironi wrote:

> Hvorfor?

Fordi det er et gåsehudsfremkaldende citat.

/David

Fra : Frodo Nifinger

Dato : 07-05-04 16:55

"J" <albuerumminusspam@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Ahh! Så fik jeg endnu en lejlighed til at fremhæve Rutger Hauer som Roy
> Batty i "Blade Runner"!
> Bare at skrive dette indlæg giver mig gåsehud!

Nu bliver jeg bare nødt til at se den igen i aften

BTW. Jonas! Hvilken version er du "a sucker for"?
Jeg må indrømme, at jeg er diehard tilhænger af den første version med voice
over, men den er jeg også groet op med.
Gælder mig utroligt meget til at se, hvad Ridley Scott kommer op med på den
kommende udgivelse på DVD.
Den køber jeg på dagen, den udkommer.

Jesper Nielsen
aka
Frodo Nifinger

Fra : J

Dato : 07-05-04 17:32

> [...]
> over, men den er jeg også groet op med.
> Gælder mig utroligt meget til at se, hvad Ridley Scott kommer op med på

Ja, jeg er ubetinget mere til den såkaldte director's cut.
Når (hvis) den *rigtige* kommer, så vil du helt sikkert kunne se mig i
køen...

Jonas

Fra : Erik

Dato : 07-05-04 18:19

Frodo Nifinger wrote:

> Gælder mig utroligt meget til at se, hvad Ridley Scott kommer op med
> på den kommende udgivelse på DVD.
> Den køber jeg på dagen, den udkommer.

Så beklager jeg, at det er mig, der skal fortælle dig, at den aldrig kommer!

Det blev rapporteret på bl.a. thedigitalbits.com for nogle måneder siden.
Arbejdet har ligget stille i mere end et år, fordi Warner ikke kan få
tilladelse af rettighedshaveren, Jerry Perenchio. Alan Ladd, den oprindelige
producent af filmen, fortalte for kort tid siden ved en forelæsning på et
amerikansk universitet, at sagen er personlig for Perenchio. Han nærer
tilsyneladende ikke de varmeste følelser for Scott, og derfor skal vi ikke
forvente at få den nye version at se nogensinde. Eftersom Jerry Perenchio er
multimillionær kan han sagtens tillade sig at se gennem fingrene med den
evt. økonomiske gevinst, sådan en udgivelse ellers ville give.

Efter al sandsynlighed ender det med, at Warner genudgiver den gamle
"Director's Cut", evt. med Ridley Scotts forlængst indtalte kommentarspor og
en ekstra disk med Mark Kermodes baggrundsdokumentar fra BBC.

/E

Fra : Frodo Nifinger

Dato : 07-05-04 18:46

"Erik" <none@work.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> multimillionær kan han sagtens tillade sig at se gennem fingrene med den
> evt. økonomiske gevinst, sådan en udgivelse ellers ville give.

NEEEEJ, Hmmm hvordan bestiller man et lejemord i USA?
Ham Perenchio har vist levet længe nok nu.
Er der nogen vil være med til at skillinge sammen til en hitman?
Eller måske vi bare skal raide Warner Bros., gafle filmen og oversvømme
markedet med billige kvalitetskopier.

Jesper Nielsen
aka
Frodo Nifinger

Fra : J

Dato : 07-05-04 21:00

> Hmmm hvordan bestiller man et lejemord i USA?
> Ham Perenchio har vist levet længe nok nu.

Hov! Det er min replik!

> Eller måske vi bare skal raide Warner Bros., gafle filmen og oversvømme
> markedet med billige kvalitetskopier.

Måske trods alt en bedre idé... selvom det andet ville være både sjovere,
mere tilfredsstillende og mere retfærdigt!

Jonas

Fra : David Rasmussen

Dato : 08-05-04 00:31

Erik wrote:

> [...]
> tilladelse af rettighedshaveren, Jerry Perenchio. Alan Ladd, den oprindelige

Vi kender godt til idioten Perenchio, men at sige at den aldrig kommer
er nok at tage munden for fuld. Om ikke andet, så er der vel usle
mammoniske interesser der vil sørge for, at Ridleys udgave bliver
udgivet, når børnehavebarnet har suttet sit sidste sut.

/David

Fra : Erik

Dato : 08-05-04 08:53

David Rasmussen wrote:

> [...]
> mammoniske interesser der vil sørge for, at Ridleys udgave bliver
> udgivet, når børnehavebarnet har suttet sit sidste sut.

Hardly. Jeg tror, at Alan Ladd har fingeren mere på pulsen end du og jeg, og
hvis det er hans udmelding, så ser jeg ikke nogen grund til at drage den i
tvivl. Hvis sagen virkeligt er så personlig, som Ladd har antydet, så er der
intet til hinder for, at Perenchio ikke vil kunne holde fast i den
indstilling mange år frem. Rettighederne forsvinder jo ikke bare ved hans
død. Han kan fuldt ud diktere, hvordan boet skal forholde sig til dem.

Husk også, at Scott kun har indtalt et kommentarspor. Der er ingen, der på
noget tidspunkt har sagt, at den nyredigerede version ligger færdig. Warner
har kun meldt ud, at man har stoppet arbejdet for langt over et år siden,
fordi det ikke gav mening at gå videre uden et endegyldigt tilsagn fra
Perenchio. Hvis Perenchio har magt til at stoppe arbejdet i år fremover,
hvem siger så, at udgaven nogensinde vil blive færdiggjort? Scott kunne jo
miste interessen, og han er heller ikke helt ung selv længere.

Man skal naturligvis aldrig sige aldrig. Men man skal nok heller ikke holde
vejret efter at se en ny udgave af filmen på DVD. Højst sandsynligt får vi
bare en afpudset udgave af den gamle DC + lidt extras.

/E

Fra : David Rasmussen

Dato : 08-05-04 00:24

J wrote:

> Ahh! Så fik jeg endnu en lejlighed til at fremhæve Rutger Hauer som Roy
> Batty i "Blade Runner"!
> Bare at skrive dette indlæg giver mig gåsehud!

Rutger Hauer er jo alt for vild, og en mand som er alt for undervurderet
(en pleonasme?). Sidst han er blevet brugt seriøst var i den glimrende
Confessions Of A Dangerous Mind, hvor han er sublim, hvis det ord ikke
har været lejet ud for mange gange.

I Blade Runner gør han det også uforglemmeligt, omend det er en film som
jeg har det svært med, især når alle synes at mene, at det er en perfekt
film. Jeg synes, at den har mange mangler.

/David

Fra : J

Dato : 08-05-04 11:54

> [...]
> jeg har det svært med, især når alle synes at mene, at det er en perfekt
> film. Jeg synes, at den har mange mangler.

Mangler? Ja for satan da! Den er så fuld af mangler og huller og alvorlige
continuity-problemer og ting der burde være gjort anderledes at det halve
ville være for meget.
Det rokker bare ikke ret meget ved at den efter min ydmyge mening er blandt
de mest skel- og trendsættende visuelle oplevelser i filmhistorien. Hvor
ville "The Fifth Element" og utallige andre film være uden den? (Og den nye
franske "Immortel" for den sags skyld)

Med hensyn til Rutger Hauer, så har han så vidt jeg kan se ikke gjort ret
meget andet godt end "Blade Runner", "The Hitcher" og "Ladyhawke", men jeg
har selvfølgelig heller ikke set "Confessions of a Dangerous Mind" endnu...

Jonas

Fra : sniper_Nolight

Dato : 08-05-04 12:16

> [...]
> meget andet godt end "Blade Runner", "The Hitcher" og "Ladyhawke", men jeg
> har selvfølgelig heller ikke set "Confessions of a Dangerous Mind"

hmmm Blade Runner har jeg ikke set siden "jeg gik over på den sorte side"
(læs. blev filmnørd big time) - måske jeg burde give den et gensyn med
nørdens og den voksne alders briller på? - er den virkelig så fantastisk -
og ja, jeg elsker en god sci-fi - osse gamle - The Omega Man er jeg så lige
nødt til at nævne igen - bare for at vise hvor langt tilbage jeg kan li
dem - ja endnu længere faktisk (odyssey 2001, abernes planet - soft spot
for heston)... nå vrøvl nok fra min side - jeg må vel lige over jeres posts
igen og finde ud af hvilken dvd udgave det er der er bedst.

Fra : J

Dato : 08-05-04 19:14

"sniper_Nolight" <sniper_nolight@c.dk> skrev i en meddelelse

nå vrøvl nok fra min side - jeg må vel lige over jeres posts
> igen og finde ud af hvilken dvd udgave det er der er bedst.
> --

Du bliver nok skuffet. Der findes kun én version på DVD, nemlig den såkaldte
"Director's Cut", som nu også er den bedste. Billedkvaliteten er dog næppe
noget der får dig til at græde af glæde...

Jonas

Fra : sniper_Nolight

Dato : 08-05-04 19:39

> [...]
> "Director's Cut", som nu også er den bedste. Billedkvaliteten er dog næppe
> noget der får dig til at græde af glæde...

den må jeg så nøjes med - jeg vil se den hvis jeg finder den billigt en dags
tid

Fra : J

Dato : 08-05-04 20:06

> såkaldte
>
> den må jeg så nøjes med - jeg vil se den hvis jeg finder den billigt en
> [...]

Hvis du finder den, så sig lige hvor. Jeg har kun en reg.1 (min første DVD
nogensinde!) som godt kunne trænge til at blive upgraded til reg.2

Jonas

Fra : Frodo Nifinger

Dato : 09-05-04 00:54

"J" <albuerumminusspam@hotmail.com> skrev i en meddelelse news:c7jb2r$2ah3$1@news.cybercity.dk...

> Hvis du finder den, så sig lige hvor. Jeg har kun en reg.1 (min første DVD
> nogensinde!) som godt kunne trænge til at blive upgraded til reg.2

Det ved jeg da!

www.axelmusic.dk har den til119,95. Tilmed med danske undertekster
bare søg på blade runner

Jesper Nielsen
aka
Frodo Nifinger

Fra : J

Dato : 09-05-04 10:00

> [...]

> Hvis du finder den, så sig lige hvor. Jeg har kun en reg.1 (min første DVD
> nogensinde!) som godt kunne trænge til at blive upgraded til reg.2

Tak! Mennøhh.... er der slet ingen der bruger det dér butik mere? Altså
ligesom i gamle dage hvor man gik ind fra gaden og sagde "Goddag, min gode
Mand. De skulle vel ikke være i besiddelse af et Eksemplar af Filmen "Blade
Runner"?"
Jeg er ikke vild med postordre, hvis der er alternativer.

Jonas

Fra : sniper_Nolight

Dato : 09-05-04 10:26

> [...]
"Blade
> Runner"?"
> Jeg er ikke vild med postordre, hvis der er alternativer.

axel er ellers 100% iorden mht service - jeg køber stort set alt mit musik
og film der - både postordre og i deres butikker. hvis du vil have region 2
burde det vel osse være muligt at købe det i butikken.

Fra : J

Dato : 09-05-04 13:59

> [...]
2
> burde det vel osse være muligt at købe det i butikken.

Det er nu ikke fordi jeg ikke stoler på firmaerne, men mere fordi jeg godt
kan lide at have varen i hånden og læse bag på coveret og den slags. Desuden
er der ikke porto og leveringstid når man handler i Stereo Studio! Desuden
er det nemmere at gå ned og smide den på disken, hvis der skulle vise sig at
være noget i vejen.

Jeg har købt mange forskellige ting pr. postordre, og altid uden problemer,
men hvis jeg kan vælge - og alt andet i øvrigt er lige - så vælger jeg helt
klart butikken.

Jonas

Fra : Peter B. Juul

Dato : 10-05-04 12:59

"J" <albuerumminusspam@hotmail.com> writes:

> [...]
> er det nemmere at gå ned og smide den på disken, hvis der skulle vise sig at

Axel Music har også rigtige butikker, gode butikker. Sammen var vi ved
at se lyset for enden af tunnellen. OG NU DETTE!!! HVORFOR???

--
Peter B. Juul, o.-.o "All great epics come to an end. The Iliad. The
The RockBear. ((^)) Odyssey. War and Peace. Buffy the Vampire Slayer.

Fra : J

Dato : 11-05-04 19:17

"Peter B. Juul" <p4@enzym.rnd.remove.this.part.uni-c.dk> skrev i en
meddelelse news:m2k6zk334g.fsf@enzym.rnd.uni-c.dk...

> Axel Music har også rigtige butikker, gode butikker. Sammen var vi ved
> at se lyset for enden af tunnellen. OG NU DETTE!!! HVORFOR???

Jeg forstår vist ikke.... Hvilket lys? Hvilken tunnel? Hvilket "sammen"?

Og hvor ligger de butikker?

Jonas

Fra : Peter B. Juul

Dato : 12-05-04 02:25

> Jeg forstår vist ikke.... Hvilket lys? Hvilken tunnel? Hvilket "sammen"?

Jeg lod mig rive med af stemningen, beklager.

> Og hvor ligger de butikker?

Hovedbanegården og Scala, for at nævne to. Der er sikkert flere på
deres hjemmeside.

Butikkerne har dog ikke R1DVD, da det jo ikke er noget danske butikker
sådan må gå og sælge mere.
--
Peter B. Juul, o.-.o "De fleste danskere i dag er vokset op med TV,
The RockBear. ((^)) og har derfor ikke længere tålmodighed til et

Fra : J

Dato : 12-05-04 08:32

"Peter B. Juul" <p4@enzym.rnd.remove.this.part.uni-c.dk> skrev i en
meddelelse news:m265b2xwrd.fsf@enzym.rnd.uni-c.dk...

> Jeg lod mig rive med af stemningen, beklager.

Alt forladt! Jeg forstår bare stadig ikke en bjælde...

> Hovedbanegården og Scala, for at nævne to. Der er sikkert flere på
> deres hjemmeside.

Aha. Lamme se... 100,- for DVD'en, 250,- for benzinen, 460,- for
Storebæltsbroen... Det kan vist ikke svare sig.

> Butikkerne har dog ikke R1DVD, da det jo ikke er noget danske butikker
> sådan må gå og sælge mere.

Den vil jeg heller ikke have. Jeg har den i forvejen. Derfor gik mit
spørgsmål også på reg.2-versionen.

Jonas

Fra : Peter B. Juul

Dato : 12-05-04 12:53

> Alt forladt! Jeg forstår bare stadig ikke en bjælde...

Det er noget fra en Python-sketch om et restaurant-besøg.

> Aha. Lamme se... 100,- for DVD'en, 250,- for benzinen, 460,- for
> Storebæltsbroen... Det kan vist ikke svare sig.

Lyder som om de to butikker i Odense er relevante for dig...
--
Peter B. Juul, o.-.o "Får kan ikke lide at blive slået med en pind."
The RockBear. ((^)) -Marianne Juul, 2003

Fra : J

Dato : 12-05-04 15:59

"Peter B. Juul" <p4@enzym.rnd.remove.this.part.uni-c.dk> skrev i en
meddelelse news:m2fza5x3oe.fsf@enzym.rnd.uni-c.dk...

> Det er noget fra en Python-sketch om et restaurant-besøg.

Jeg er stadig ikke med. Hvilken sketch? Jeg kender da min Python, men det
der ringer ingen klokker...

> Lyder som om de to butikker i Odense er relevante for dig...

Lamme se... 100,- for filmen... 150,- for benzinen... halvanden time hver
vej... hmmm... det kan vist ikke svare sig

Jonas

Fra : Peter B. Juul

Dato : 12-05-04 16:29

> Jeg er stadig ikke med. Hvilken sketch? Jeg kender da min Python, men det
> der ringer ingen klokker...

Virkelig? Det er den med den beskidte gaffel, Mungo, krigsskaden og
<drum roll> the punch line.

Fra : Erik

Dato : 09-05-04 13:32

Frodo Nifinger wrote:

> www.axelmusic.dk har den til119,95. Tilmed med danske undertekster
> bare søg på blade runner

De skriver også, at den er udgået. Den har den været længe. Du skal være
mere end almindelig heldig for at finde den i en butik.

/E

Fra : David Rasmussen

Dato : 10-05-04 15:12

J wrote:

> Hvis du finder den, så sig lige hvor. Jeg har kun en reg.1 (min første DVD
> nogensinde!) som godt kunne trænge til at blive upgraded til reg.2

Den er billig alle vegne. Du skal ikke give over 100 kroner for den.

/David

Fra : J

Dato : 11-05-04 19:19

DVD

> Den er billig alle vegne. Du skal ikke give over 100 kroner for den.
>
> /David

Det lyder sør'me godt. Problemet er bare at de "allevegne" hvor jeg hidtil
er kommet har de den ikke. Hverken i Stereo Studio, Fona, Merlin, Bilka,
Brugsen eller Føtex.

Jonas

Fra : David Rasmussen

Dato : 11-05-04 23:16

J wrote:

> Det lyder sør'me godt. Problemet er bare at de "allevegne" hvor jeg hidtil
> er kommet har de den ikke. Hverken i Stereo Studio, Fona, Merlin, Bilka,
> Brugsen eller Føtex.

Hmm. Det er muligt at det har ændret sig inden for det sidste halve år.
Men før i tiden kunne den fås til 99 i Fona og i TP (og derfor sikkert
også Stereo Studio). Jeg har ikke lige checket for nyligt.

/David

Fra : J

Dato : 12-05-04 08:34

> [...]
> Men før i tiden kunne den fås til 99 i Fona og i TP (og derfor sikkert
> også Stereo Studio). Jeg har ikke lige checket for nyligt.

Ikke længere, så vidt jeg kan se. Jeg tjekker tit hele molevitten igennem i
både Stereo Studio og Fona. TP er vist kun et sjællandsk fænomen...

Jonas

Fra : David Rasmussen

Dato : 12-05-04 08:56

J wrote:

> Ikke længere, så vidt jeg kan se. Jeg tjekker tit hele molevitten igennem i
> både Stereo Studio og Fona. TP er vist kun et sjællandsk fænomen...

Det sidste ved jeg, og jeg nævnte også derfor Stereo Studio i
forbindelse med dem. Fordi de to kæder samarbejder nemlig og har tit de
samme ting på tilbud. Jeg betragter Stereo Studio som TP i Jylland.
Eller omvendt, om du vil.

/David

Fra : J

Dato : 12-05-04 11:12

> [...]
> forbindelse med dem. Fordi de to kæder samarbejder nemlig og har tit de
> samme ting på tilbud. Jeg betragter Stereo Studio som TP i Jylland.

Aha. Det vidste jeg ikke! Tanks. I fremtiden vil jeg lytte efter når folk
fortæller om tilbud i TP, fordi det måske så også gælder for os jyder!

Jonas

Fra : Frodo Nifinger

Dato : 08-05-04 13:31

> [...]
> de mest skel- og trendsættende visuelle oplevelser i filmhistorien. Hvor
> ville "The Fifth Element" og utallige andre film være uden den? (Og den

Jow, den har godtnok sine mangler, men ud over det fantastiske bylandskab,
så svøber det gennemgående lydtema sig omkring filmen og forlener en med en
stemning, jeg har svært ved at beskrive - En blanding af melankoli,
desperation og facination.

SPOILER
<
<
<
<
<
<
<
<
<
<
<
<
<
<
<
Af fejll kan jeg nævne:
1. Bilerne, der kører på jorden, er for det meste ombyggede golfcars, og de
kører derefter.
Heldigvis vises de ikke så meget, og det er godt det samme. (Det er meget
værre i Total Recall)
2. Da Roy Batty kysser liget af Priss stikker hendes tunge lidt ud af
munden, hvilket var en fed detalje, men da han trækker hovedet tilbage, er
tungen kommet på plads igen (Not so Good)
3. Da Deckard taber sin pistol, fortsætter han med at kravle op. Det til
trods for at han ved, at han er chanceløs imod Roy Batty uden våbnet.
4. Da Deckard flygter ud på gesimsen og kravler op mod taget, har Roy ingen
fugl i hånden. Han løber op på taget, og der har han duen. Ganske vist var
der duer i rummet, han var i tidligere, meeen.
5. De stemningsfulde familiebilleder Deckard har stående hjemme er alle
gamle S/H fotos som vi kender dem fra gammel tid, men i betragtning, at
handlingen foregår i år 2021, er de forkerte. Det burde have været snapshots
fra 80'erne, men de er til gengæld ikke nær så stemningsfulde.
6 I det hele taget spøjst, at Ridley Scott bringer stilelementer fra 30'erne
(chefens kontor) og 50'erne (nogle af bilerne) sammen med Science Fiction,
men det er for en stor del det, der giver filmen den specielle stemning.

Et eller andet sted kunne jeg godt tænke mig, at filmen sluttede med Roy
Batty's dødsscene, fordi den fortjener at stå alene. På den anden side er
man jo nødt til at samle trådene, og jeg vil ikke undvære den smukke
melankolske Rachael overhovedet.
Blade Runner er en af de mest stemningsfulde, flotte og visuelle film
overhovedet.... Hell, nu er jeg nødt til at gå ned og se den igen

Jesper Nielsen
aka
Frodo Nifinger

Fra : J

Dato : 08-05-04 19:25

> [...]
en
> stemning, jeg har svært ved at beskrive - En blanding af melankoli,

Du skulle tage og læse en bog af Paul M. Sammon der hedder "Future Noir: The
Making of Blade Runner", skulle du!
Du er tydeligvis én af dem der ville forstå at værdsætte den.

Bogen er et sandt skatkammer af historier om filmens tilblivelse, de
forskellige re-writes af manuskriptet o.s.v. Desuden beskriver den en masse
glemte scener, ikke bare dem der blev klippet ud, men også dem der aldrig
blev filmet. Min favorit er en aldrig filmet scene med Deckard og Gaff i
Leon's lejlighed. Da Deckard bukker sig ned over badekarret for at samle et
slangeskæl op, var det meningen at kameraet skulle tilte op og afsløre at
Leon hænger oppe under loftet med arme og ben presset ud mod væggene! Derfor
ved han også at "someone was there". Det ville have været en god scene!
Den blev aldrig filmet fordi Ford var syg den dag (faktisk er det ikke Ford
vi ser, men en stand-in!), og da hans ansigt ville være synligt i scenen
blev den altså sløjfet.

Jonas

Fra : Mark Thomas Gazel

Dato : 09-05-04 10:52

Frodo Nifinger wrote:

> [...]
> og de kører derefter.
> Heldigvis vises de ikke så meget, og det er godt det samme. (Det er

Det er rigtigt.

> 2. Da Roy Batty kysser liget af Priss stikker hendes tunge lidt ud af
> munden, hvilket var en fed detalje, men da han trækker hovedet
> tilbage, er tungen kommet på plads igen (Not so Good)

Joda. Han stikker hendes tunge ind igen, mens han kysser.

> 3. Da Deckard taber sin pistol, fortsætter han med at kravle op. Det
> til trods for at han ved, at han er chanceløs imod Roy Batty uden
> våbnet.

Det er vist en almindelig instinktiv reaktion.

> 4. Da Deckard flygter ud på gesimsen og kravler op mod taget, har Roy
> ingen fugl i hånden. Han løber op på taget, og der har han duen.
> Ganske vist var der duer i rummet, han var i tidligere, meeen.

Det er ikke en kæmpe fejl. Alting *skal* ikke pinedød vises i film. Det er
tilladt at visse ting foregår, mens kameraet fokuserer på noget andet.

> [...]
> af bilerne) sammen med Science Fiction, men det er for en stor del
> det, der giver filmen den specielle stemning.

Kik dig omkring. Verden er et ekliktisk og vil også være det i fremtiden.

Amen.

Mark

Fra : Stefan Holm

Dato : 13-05-04 16:47

p4@enzym.rnd.remove.this.part.uni-c.dk (Peter B. Juul) writes:

> Det hjælper, hvis man i sin ungdom har oversat og fremført
> Python-sketche for et dansk publikum.

Eller hvis man i denne tid netop er i gang med at gennemse sine Monty
Python-dvd'er.

--
Stefan Holm
"Where's the duct tape, and the current location of the cat?!"

Fra : Peter Græbe

Dato : 07-05-04 16:09

Niels Søndergaard skrev:

> Little Big Man (spoiler):
> Jeg husker også med fornøjelse den gamle indianer, som lægger sig ud i
> den smukke natur for at dø, men opgiver det igen, da det begynder at
> regne.

Ja, ypperligt! Dryp, dryp.
Filmens (og bogens) danske titel er vel endvidere et eksempel på, at det
faktisk godt kan lade sig gøre at finde på noget fornuftigt ved
navngivning på dansk?

Peter Græbe

Fra : Frodo Nifinger

Dato : 07-05-04 17:02

> [...]
> Jeg husker også med fornøjelse den gamle indianer, som lægger sig ud i
> den smukke natur for at dø, men opgiver det igen, da det begynder at

The party! 1968 http://www.imdb.com/title/tt0063415/
Scenen hvor Hrundi V. Bakshi skal spille hornblæseren, der bliver skudt!!!

Det er da en dødsscene, der vil noget.

Jesper Nielsen
aka
Frodo Nifinger

Fra : vadmand

Dato : 07-05-04 19:20

> [...]
> Jeg får stadig myrekryb ved tanken om den stakkels Kristin Scott
> Thomas' langsomme og pinefulde død, mens hun ligger og venter på

Så fik jeg ENDNU en lejlighed til at nævne Ib Schjønberg og Ellen Gottschalk
i "Tag hvad du vil have"...

PEr V.

Fra : David Rasmussen

Dato : 08-05-04 00:21

Niels Søndergaard wrote:

> Little Big Man (spoiler):
> Jeg husker også med fornøjelse den gamle indianer, som lægger sig ud i
> den smukke natur for at dø, men opgiver det igen, da det begynder at
> regne.

Lyder stort!

> The English Patient (spoiler):
> Jeg får stadig myrekryb ved tanken om den stakkels Kristin Scott
> Thomas' langsomme og pinefulde død, mens hun ligger og venter på
> kæresten, som aldrig kommer.

Også her. Selv om det er en film som på en eller anden måde ikke
forløser. Den er lidt for pæn i al sin skønhed.

/David

Fra : J

Dato : 08-05-04 11:56

> Også her. Selv om det er en film som på en eller anden måde ikke
> forløser. Den er lidt for pæn i al sin skønhed.
>
> /David

Ja det undrer også mig lidt at den skulle have 9 (!) Oscars. Den er bestemt
god, endda rigtigt god, meeeen...

Jonas

Fra : Stefan Holm

Dato : 12-05-04 17:44

"J" <albuerumminusspam@hotmail.com> writes:
> "Peter B. Juul" <p4@enzym.rnd.remove.this.part.uni-c.dk> skrev

> Jeg er stadig ikke med. Hvilken sketch?

"The Restaurant Sketch" (fra afsnit 3 - "How to Recognize Different
Types of Trees from Quite a Long Way Away"), sjovt nok.

--
Stefan Holm
"She's sick and hurting and alone! And she might have candy!"

Fra : J

Dato : 12-05-04 19:12

"Stefan Holm" <nospam@algebra.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
>
> --
> Stefan Holm
> "She's sick and hurting and alone! And she might have candy!"

Tja, så er min Python vist blevet en anelse rusten, for selv om jeg tydeligt
erindrer "How to Recognize..." så er der ingen klokker der ringer på resten.
Jeg må hellere gense den engang...

Jonas

Fra : Peter B. Juul

Dato : 12-05-04 21:53

> [...]

> Jeg må hellere gense den engang...

Det hjælper, hvis man i sin ungdom har oversat og fremført
Python-sketche for et dansk publikum. Vi havde meget sjov ud af
restaurant-sketchen, selv om den væsentligt sværere "Foredrag om
falde-på-halen-komik" og "Jobinterviewet" nok tager priserne som mine
personlige favoritter til den slags.
--
Peter B. Juul, o.-.o "Første bind i Sandman-serien er noget af det
The RockBear. ((^)) bedste der er udgivet i tegneseriemediet

Fra : Klavs Rommedahl

Dato : 06-05-04 21:14

> [...]
> http://www.imdb.com/title/tt0092494/
>
> Birthe Neumann som Sarah i "Lykkevej" 1987
Hvis de 1987 er et årstal, så er du vist lidt forkert på den ,
filmen er ret ny.

> Michael Clarke Duncan som John Coffey i "The Green Mile"
> http://www.imdb.com/title/tt0120689/
> Her fortjener Tom Hanks også stor ros for sin præstation.

Jeg ved godt det er lidt snyd. Men animationen af Smeagol's/Gollum's
verbale slagsmål i LOTR - Two Towers.
Mvh
Klavs.

Fra : Jesper

Dato : 07-05-04 12:57

Rod Steiger i "Duck You Sucker"
Clinten i "High Plains Drifter"
Pamela Hensley i "Buck Rogers In the 25th Century"
Vincent Price i "Theatre of Blood"
Lawrence Olivier og Michael Caine i "Sleuth"
Dennis Hopper i "True Romance" og "Blue Velvet"
Michael Moriaty i "The Stuff"
Rodney Dangerfield "Back to School"

Fra : Jim Andersen

Dato : 10-05-04 12:03

"Jesper" <foobar@devnull.invalid> skrev i en meddelelse
> Rodney Dangerfield "Back to School"

...... my wife ? She gives great headache.

/jim

Fra : David Rasmussen

Dato : 10-05-04 15:20

Jim Andersen wrote:

> ..... my wife ? She gives great headache.

LOL!! Den må jeg se...

/David