Forhandlere i Tyskland
Fra : Henrik Davidsen

Dato : 03-05-04 23:10

Hejsa

Vi er efterhånden nogle gutter (og vist en enkelt gut-inde) der trænger til
at købe noget mc-udstyr. Vi har derfor snakket om at tage til Tyskland, da
det jo formentlig vil spare os en del penge. Jeg har flere gange set folk
omtale forskellige steder i tyskland, og har da også stadig et par link til
tyske forretninger, men jeg kunne da godt tænke mig at høre om I kender til
andre forhandlere der er værd at kigge nærmere på, eller eventuelt et
forslag til hvilke forretninger man kunne besøge inden for en fornuftig
tidsramme.

Mest attraktivt er det nok at det blev så tæt på grænsen som muligt - fx
Flensburg, men Hamburg kan muligvis også gå an.

Så kender i nogle forhandlere i enten Flensburg eller Hamburg, som er værd
at besøge, som ikke er nævnt nedenfor??

www.louis.de (Kiel, Lübeck, Hamburg og flere længere syd på)
www.motshop.de (Hamburg og Bremen)
http://www.mot-shop.de (Flensburg)
http://www.hein-gericke.de (Düsseldorf efter hvad jeg kan se på deres
hjemmeside, men også i Flensburg og Kiel ifølge
http://groups.google.dk/groups?hl=da&lr=&ie=UTF-8&oe=UTF-8&selm=38BD72A5.30E028C3%40post5.tele.dk)
http://www.polo-motorrad.de (Kiel)
http://www.biker-outfit.de/ (Oversee, lidt syd for flensburg)

Umiddelbart kunne jeg jo forestille mig at man kunne besøge måde Hein
Gericke, Biker Outfit og Mot Shop som vist alle ligger i eller omkring
Flensburg. Lyder det fornuftigt? Er der andre gode forretninger i nærheden
af disse?

Det er mest tøj vi er på jagt efter, men hvis man nu lige kunne nuppe et
bagdæk, et kædekit og hvad der nu eller mangler, med i købet - så ville det
jo kun være dejligt.

På forhånd tak.

/Sjang
Honda CB500

Fra : Henrik Davidsen

Dato : 03-05-04 23:14

Ja ved lidt Goog'ling, fandt jeg da også lige selv:

http://www.brunos-moto.com/ (Flensburg)

Fra : dosser

Dato : 04-05-04 07:02

> [...]
> http://www.hein-gericke.de (Düsseldorf efter hvad jeg kan se på deres
> hjemmeside, men også i Flensburg og Kiel ifølge

Hein-gericke har masser af tøj, hjelme, støvler m.m. men ikke så meget
tilbehør hjemme, men de er villige til at sende det.
Brunos er vist yamahaforhandler og havde ikke det store udvalg sidst jeg var
dernede.
men biker-outfit har masser af tøj og hjelme, de ligger ovenpå en forhandler
af motorcykler der har en del tilbehør og absolut et besøg værd.

Vi er en lille gruppe på 6-8 stykker, fra SCCD der holder en hygge weekend i
sønderjylland, hvor vi tager derned lørdag d.22 på MC, i er da velkommen til
at støde til hvis i mangler nogen at følges med som kender vejen, vi kører
fra Ø.Højst v/Løgumkloster omkring 9-9:30 lørdag morgen efter vi har spist
morgenmad
Det er ikke kun Suzuki ejere der er en enkelt HD mellem så de har allerede
et offer de kan mobbe LoL

Vi tager til Oversee hos Hein-gericke og Biker outfit og til
suzukiforhandleren.

Du kan evt sende mig en mail hvis det har interesse. HUSK at fjerne
"NIXSPAM" i mailadressen

--
Jan

Fjern ordet "NiXSPAM" i min mailadresse inden der svares!
ellers modtager jeg ikke jeres mail.
Vær venlig IKKE at tilføje mig i adresse kartoteket !
Dette er for at undgå udbredelse af mailadressen, virus samt spammails.

Fra : Mikkel Christensen

Dato : 04-05-04 09:46

"Henrik Davidsen" <sjangREMOVE@sjang.dk> writes:

> http://www.hein-gericke.de (Düsseldorf efter hvad jeg kan se på deres
> hjemmeside, men også i Flensburg og Kiel ifølge
> http://groups.google.dk/groups?hl=da&lr=&ie=UTF-8&oe=UTF-8&selm=38BD72A5.30E028C3%40post5.tele.dk)

Hein G.'s butik i Kiel er lavet om til en cowboybutik. Så det er enten
Flensburg eller Hamburg.
Den i Flesburg (Handewitt) er en rar biks og Karla forstår udemærket dansk.

--
Mikkel | Compared to system administration,
motortosse.dk | being cursed forever is a step up.

Fra : Asger Steffensen

Dato : 04-05-04 19:44

http://www.profil-hamburg.de/ (rædselsfuld hjemmeside)

Ligger lige ved siden af Hein-Gericke i Hamburg (Spaldingstrasse)
Tøj i specialstørrelser, bl.a. fra Schwaben Leder. God betjerning og
service.

Asger
V-Strom
ZX-10 (til salg)