Sapphire
Fra : Carsten Pedersen

Dato : 03-05-04 22:54

Hej

Lige en forspørgelse Ang. Radeon 9800 Pro Atlantis (128Mb)

Har tænk mig at sætte en støre køler på dette kort, skal det være blæser
eller ribber det er jeg i tvivl om, "hvilken løsning har du/i brugt" og hvor
meget får man ud af at sætte en større køler på sit kort.

Har du/i et link til nogle sider hvor jeg kan se detaljer fra orginal til
kølet kort.

På forhånd tak for hjælper

Carsten

Fra : Camain

Dato : 04-05-04 05:24

Prøv at kigge på www.arctic-cooling.com og derefter på ww.edbpriser.dk,
dejlig lydløs og effiktiv køler.

MVH

Jesper.

Fra : Allan / Kolding

Dato : 04-05-04 11:49

Ja ..jeg kører med en fra Arctic-cooling på mit Sapphire 9800 Pro.
Den kører fantastisk.

Men pas på med mont. !!!
Jeg måtte slibbe en mm af et sted på det store profil,
for at den ikke trykkede 3 transitorer.
Ikke noget som har nogen betydning.

Her lige en test :
http://www.tweak.dk/tests2.php?id=15