Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Valg af ekstraudstyr til Canon IXUS 400 di~
Fra : Chris

Dato : 03-05-04 22:00

Hej

Jeg overvejer at købe følgende ekstraudstyr til mit Canon Ixus 400 kamera:

Et hylster: Plads til kamera + ekstra flashkort + ekstra batteri.
Bælteram så man eventuelt kan spænde det fast i bæltet. Skal helst ikke
koste en formue.

Nogen der har et par forslag til hvad jeg eventuelt kunne købe og hvor ?

CANON
Canon NB 1LH - Kamerabatteri - genopladelig - Li-Ion x 1 - 840 mAh

Er fundet hos www.itbutikken.dk

Det er vel bedst at købe Canon batterier til et Canon kamera, eller hur?

Så mangler jeg bare et Compact flashkort på endten 256mb eller 512mb.
Er der nogen der kan anbefale mig et?

Er der andre ting jeg skal være opmærksom på, når jeg køber Compact
flash kort, såsom hastighed, mærke, etc. ?

Mvh. Chris

Fra : PJ

Dato : 03-05-04 22:07

"Chris" <chrisser@ostenfeld.dk> skrev i en meddelelse

> CANON
> Canon NB 1LH - Kamerabatteri - genopladelig - Li-Ion x 1 - 840 mAh
>

> Er fundet hos www.itbutikken.dk

Uden at kende priserne på itbutikken:

Jeg har været meget godt tilfreds med de uoriginale,
samt ekstra lader fra www.batterier.dk , til mine Canon G'er.
til 249,- for 1300 mAh

::PJ::

Fra : Toke Eskildsen

Dato : 03-05-04 22:56

Chris wrote:

> Nogen der har et par forslag til hvad jeg eventuelt kunne købe og
> hvor ?

En af de små trefødder man kan have i lommen. Koster ca. 50 kroner i en
fotoforretning og er lige sagen hvis man vil lave længere eksponeringer
eller have sig selv med på billedet.

> CANON
> Canon NB 1LH - Kamerabatteri - genopladelig - Li-Ion x 1 - 840 mAh
>
> Det er vel bedst at købe Canon batterier til et Canon kamera,
> eller hur?

Det koster 353,- + porto hos ITbutikken. Køb hellere et kompatibelt hos
batterier.dk til 219,- incl. porto.
--
JPEGCrops 0.6.15 beta - Tabsfri beskæring af JPEG billeder -
http://ekot.dk/JPEGCrops/

Fra : News

Dato : 04-05-04 06:52

"Toke Eskildsen" <darkwing@daimi.au.dk> skrev i en meddelelse

> En af de små trefødder man kan have i lommen. Koster ca. 50 kroner i en
> fotoforretning og er lige sagen hvis man vil lave længere eksponeringer
> eller have sig selv med på billedet.

En lille pose med ris.
Er næsten lige så god :))

Koster næsten ikke noget.
Bare et tip jeg fik tidligere herinde.

Fra : Toke Eskildsen

Dato : 04-05-04 07:04

News wrote:

[Toke: Lille trefod]

> En lille pose med ris.
> Er næsten lige så god :))

God ide. Mit nuværende kamera har ingen gevind til skrue, så jeg vil
også prøve posen.

Fra : Ukendt

Dato : 04-05-04 08:08

"Chris" <chrisser@ostenfeld.dk> wrote in message

> Så mangler jeg bare et Compact flashkort på endten 256mb eller 512mb.
> Er der nogen der kan anbefale mig et?

Har selv lige bestilt et Sandisk 512 mb CF hos HS Data Service ApS,
www.hsdata.dk
til 617,- incl. fragt.

Batterier købes hos www.batterier.dk

Mvh. Lars