TT
Fra : Carsten Petersen

Dato : 30-04-01 23:33

Hej hvad står TT Race for egentlig ?

Fra : Uffe R. B. Andersen

Dato : 30-04-01 23:55

On Tue, 1 May 2001 00:33:15 +0200, "Carsten Petersen"
<Carsten@petersen.nu> wrote:

>Hej hvad står TT Race for egentlig ?

Tourist Trophy.

--
Med venlig hilsen - Sincerely
http://www.twe.net/

'Loud pipes save lives' - sandheden om fri udblæsning.

Fra : Steen S. Schmidt

Dato : 01-05-01 00:58

> Tourist Trophy.

Hey Uffe - der skulle næsten målfoto til

Mvh
Steen

Fra : Adam Christensen

Dato : 01-05-01 08:42

"Steen S. Schmidt" <SSchmidt@nospam.dk> wrote in message

> Hey Uffe - der skulle næsten målfoto til

I givet fald går dit ur da forkert (+1 time)!

--
Adam
SV650S

Fra : Steen S. Schmidt

Dato : 01-05-01 20:22

> I givet fald går dit ur da forkert (+1 time)!

Ikke forstået? Jeg ved WOL har problemer med vintertid på deres mailserver,
men havd viser dine tider for mit og Uffes indlæg, og hvilken ISP bruger du
til news?

Mvh
Steen

Fra : Adam Christensen

Dato : 02-05-01 10:56

> [...]
mailserver,
> men havd viser dine tider for mit og Uffes indlæg, og hvilken ISP bruger

Uffe: 00:54
Dig: 01:55

Jeg bruger news.sunsite.dk

--
Adam
SV650S

Fra : Niels S.

Dato : 02-05-01 14:25

Adam Christensen skrev

> Uffe: 00:54
> Dig: 01:55
>
> Jeg bruger news.sunsite.dk

Ditto tider her (news.uni2.dk).

--
Niels S.
VFR800FI

Fra : Steen S. Schmidt

Dato : 02-05-01 18:41

> Uffe: 00:54
> Dig: 01:55
>
> Jeg bruger news.sunsite.dk

Jeg selv har:

Uffe: 23:54
Mig: 00:55

Hmm....
Det er muligt hans var her en time før, og dermed er WOL stadig en time
bagud. Indlægget var dog ikke på min newsserver før et stykke tid *efter*
jeg havde postet. Bitter roulade for mig

Mvh
Steen

Fra : Armand

Dato : 01-05-01 09:11

Steen S. Schmidt <SSchmidt@nospam.dk> skrev i en

> Hey Uffe - der skulle næsten målfoto til

Hæ!

--
Armand.

Fra : Steen S. Schmidt