Hejsa Armand,
"Armand" <armand@mcSTREGchaufførerne.dk> skrev i en meddelelse
news:c7b9e0$1tj1$15@news.cybercity.dk...
>
> Ped <pedmail@tdcadsl.dk.invalid> skrev i en
> news:4097E5DB.1090204@tdcadsl.dk.invalid...
> > jacool wrote:
> > > Hejsa Alle
> > >
> > > Jeg skal have synkroniseret karburatorene på min MC. Jeg har lånt det
> > > rette udstyr (4 vakummålere, diverse slanger og en reserve tank) til
> > > operationen, men mangler en beskrivelse af hvordan det skal gøres.
> >
> > ....................... Først skal du synkronisere karburatorerne
parvis,
> > d.v.s. de to venstre skal vise ens og de to højre skal vise ens.
> > .........Det vigtige er at urene viser ens - værdierne er af mindre
> > betydning.
>
> Fodfejl!:
> Man kan kun justere de tre af karbunaderne - Den ene der ikke kan justeres
> er den hvorpå gaskablet trækker (oftest er det karburator #2 at kablet
> trækker på!),
> og dén (visning) justerer man først karburatoren på hver side ind efter,
> hvorefter man justerer den sidste til samme værdi!
Øhhhh... måske jogger jeg ved siden af
Har været lidt stresset eksamen
mv. og har ikke fået Kwak'en på gaden endnu, suk!
Som jeg har forstået det, drejer det sig om 4 karbunader, korrekt? Normal
procedure er at der er tre stilleskruer. Man synkroniserer så karbunaderne
parvis, altså 1 + 2 og 2 + 4 og til sidst de to par [1 & 2] + [3 & 4] på den
måde har man synkroniseret alle 4 karbunader så de trækker lige meget luft
På den måde er der ingen, som man ikke kan justere
Hygge her fra
Kim J.
MC De Få Rå
> --
> Armand-
>
>
>
>
>
>