Yamaha reservedele
Fra : sorenpa

Dato : 03-05-04 21:33

Jeg har købt en Yamaha xj 550 fra 81, jeg leder efter et sted på nettet hvor
jeg kan købe reservedele, mest sådan noget som blink, potter osv. men også
plastik dele, og helt spicielt leder jeg efter nye Yamaha mærker til tanken,
da de gamle af plastik er ved at være skøre.
Nogle link helst danske !

MVH søren

Fra : Torben Scheel

Dato : 04-05-04 09:28

"sorenpa" <sorens@pc.dk> wrote in message
> [...]
tanken,
> da de gamle af plastik er ved at være skøre.

Der er vist ikke meget at hente i danmark af den slags - mit bedste bud er
Franz Kroon's Eftf. - men det hat intet med nethandel at gøre :
http://www.mcnet.dk/page62.html

Du må vist øve dig på dit skoletysk som os andre, og gå til den bedste :
www.louis.de

vh
Torben

Fra : Jake

Dato : 04-05-04 09:04

Torben Scheel wrote:
> Der er vist ikke meget at hente i danmark af den slags - mit bedste bud er
> Franz Kroon's Eftf. - men det hat intet med nethandel at gøre :
> http://www.mcnet.dk/page62.html

Ja der skal man bare handle hvis man gerne vil røvrendes noget så
eftertrykkeligt

/Jake

Fra : Gert Schlæger

Dato : 04-05-04 09:11

Jake wrote:

> Ja der skal man bare handle hvis man gerne vil røvrendes noget så
> eftertrykkeligt

> /Jake

Jeg har ALDRIG fået en dårlig behandling hos Franz Kroon's eftf. - tvært
imod !!!

Mch Schlæger

Fra : Jake

Dato : 04-05-04 09:17

Gert Schlæger wrote:
> Jeg har ALDRIG fået en dårlig behandling hos Franz Kroon's eftf. - tvært
> imod !!!

Tillykke med det! Men jeg er altså ikke imponeret over servicen hos
Franz Klovn's Efternøler.

/Jake

Fra : Gert Schlæger

Dato : 04-05-04 10:01

Jake wrote:

> Tillykke med det! Men jeg er altså ikke imponeret over servicen hos
> Franz Klovn's Efternøler.

> /Jake

Nu er der vel også en vis forskel på om man er "imponeret over servicen",
og så din temmelig voldsomme udtalelse: "..der skal man bare handle hvis
man gerne vil røvrendes noget så eftertrykkeligt".

Hvis du i den grad føler dig røvrendt, synes jeg da at du skal droppe
nogle konkrete ord om dette, i stedet for bare at lade sådan en generel
påstand hænge i luften !! Den har ingen glæde af, hvorimod konkret kritik
er til at forholde sig til.

Mch Schlæger

Fra : Jake

Dato : 04-05-04 10:14

Gert Schlæger wrote:

> Nu er der vel også en vis forskel på om man er "imponeret over
> servicen", og så din temmelig voldsomme udtalelse: "..der skal man bare
> handle hvis man gerne vil røvrendes noget så eftertrykkeligt".

Undskyld min underdrivelse (den med 'ikke imponeret over servicen')

> [...]
> nogle konkrete ord om dette, i stedet for bare at lade sådan en generel
> påstand hænge i luften !! Den har ingen glæde af, hvorimod konkret

Helt konkret har de været over 8 måneder om at lave en forsikringsskade,
som de stadig ikke har lavet ordentligt (selv en farveblind muldvarp vil
kunne se farveforskellen på det de har malet og den originale farve). Nu
nægter de så at gøre mere ved det.

<sarkasme>
Det er da rigtig god service
</sarkasme>

/Jake

Fra : Ukendt

Dato : 04-05-04 15:37

Jake wrote:

> Ja der skal man bare handle hvis man gerne vil røvrendes noget så
> eftertrykkeligt
>
> /Jake
hmm, jeg har altid oplevet god service og et meget kompetent værksted hos
Franz Kroon... Fik dem endda overtalt til at købe de tandhjul jeg fik
forkert leveret i forbindelse med køb af kædekit fra England. Er det service
eller ej ??

--
M V H

Peter Jakobsen
YAMAHA YZF 1000R THUNDERACE '00
http://www.dkfritidmotorcykel.dk/?id=160
http://www.motorcykelgalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=538

Fra : Jake

Dato : 04-05-04 15:45

Peter Jakobsen wrote:

> [...]
> forkert leveret i forbindelse med køb af kædekit fra England. Er det service

Jeg skal ikke udelukke at de flinke og servicemindede overfor nogle
kunder. Jeg har bare haft nogle rigtigt uheldige oplevelser hos dem, der
gør at jeg til en hver tid vil gå i stor bue udenom deres butik.

læs evt mere i

/Jake