Power down på FX5900XT
Fra : Tommy Fer

Dato : 03-05-04 21:36

Hej NG

Har købt mig et aopen FX5900XT, og efter en køle modificering er det jo et
fantastisk og stille kort... (Jeg har massere pci plads, har monteret en
92mm blæser på 7volt ca 20 mm under køle profilen, og den køler det så
tilstrækkeligt at det kan overclockes 20 mhz mere end med standart LARMENDE
blæser... )

Når men efter jeg fik det grafikkort har min HP P1110 CRT skærm ikke ville
gå i power down/sleep what ever moder, den står bare med et tomt billide...
hvis i forstår..

Hvordan kan jeg ændre det?

--
Mvh Tommy Fer
Honda VFR400R

Fra : Saitek

Dato : 04-05-04 10:30

"Tommy Fer" <tommyfer@dkfritidmotorcykel.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> 2 Wheels moves your body, 4 wheels move your soul!
>
> ved ikke hvad det er med din skærm, men kunne du fortælle hvordan du har
lavet det med ny køler sådan lidt nærmere? Var det let nok, og hvordan?

Fra : Tommy Fer

Dato : 04-05-04 15:12

> lavet det med ny køler sådan lidt nærmere? Var det let nok, og hvordan?

Det kan nok kaldes fusk, men tog et stykke patentbånd (hullet stykke metal
ca 1mm tyk og 8mm bredt) skruede det fast i blæseren bukkede det 90 grader,
således jeg kunne sætte det fast i et af bolthullerne til pci kort.

7volt til og vupti...

mvh Tommy Fer

Fra : Saitek

Dato : 05-05-04 18:37

ok lol

Fra : N´far

Dato : 05-05-04 22:50

"Saitek" <wicbdk@Jubi.com> skrev i en meddelelse
> ok lol
>
> "Tommy Fer" <tommyfer@dkfritidmotorcykel.dk> skrev i en meddelelse

> har

> grader,

Jeg har en blæser ( indsugning ) til låns her monteret bagerst ved PCI-
slots...

(med elefantsnot, så der er hellere ik´ noget kabinetvibration/-larm,
hehe..)

Mit POV5900XT klarer 500/900 og brokker sig aldrig.

Ved nogen, hvad forskellen ( ud over farven ) er, imellem et rødt og sort
POV5900XT kort?
vh