??Hvad betyder downpipe unit?
Fra : Kasperkk

Dato : 03-05-04 20:58

Se subjt....

Kasperkk
GS500E

Fra : Ivan Bartholin Niels~

Dato : 03-05-04 21:12

"Kasperkk" <Kasperkk_nielsen@hotmailxxx.com> skrev i en meddelelse
> Se subjt....

Det betyder da nedrørs enhed

Ivan Bartholin Nielsen
www.kloge.dk
Honda CB500 Four 1975

Fra : Kasperkk

Dato : 03-05-04 21:17

> Det betyder da nedrørs enhed

Ja så langt nåede jeg også, men så heller ikke mere...
Det er i forbindelse med at jeg prøver og finde en slip-on til min gs500.
Hørte en gs'er i dag og den lød pænt porno!!

Kan det måske være forrør?

Kasperkk
GS500E

Fra : MKS - 74

Dato : 03-05-04 21:20

On Mon, 3 May 2004 22:17:18 +0200, "Kasperkk"
<Kasperkk_nielsen@hotmailxxx.com> wrote:

>Kan det måske være forrør?

Ja, det ikke alene kan, det er....

--
-Michael
Div. VF500-, RS250- plus enkelte andre dele til salg på:

Fra : Ivan Bartholin Niels~

Dato : 03-05-04 21:52

> Ja så langt nåede jeg også, men så heller ikke mere...
> Det er i forbindelse med at jeg prøver og finde en slip-on til min gs500.
> Hørte en gs'er i dag og den lød pænt porno!!
>
> Kan det måske være forrør?

OK jeg skal nok forsøge at være seriøs ...

Jeg prøvede på ebay at søge på downpipe. Jeg fandt ingen svar under
motorcykler, men downpipes til en bil er i hvert fald forrøret fra manifold
til kat eller første lyddæmper.

Ivan Bartholin Nielsen
www.kloge.dk
Honda CB500 Four 1975

Fra : Armand

Dato : 03-05-04 22:57

Kasperkk <Kasperkk_nielsen@hotmailxxx.com> skrev i en
> Se subjt....

De sammenbyggede forrør til et udstødningssystem!

--
Armand.