Fejl i Words efter SP3 opdatering?
Fra : Jørgen Kjær

Dato : 03-05-04 19:44

Jeg har netop opdateret Office XP (version 2002 DK) med Service Pack 3 og
kører i øvrigt med XP (Home Edition.) - men efterfølgende kan Words 2002 kun
startes i fejlsikret tilstand også når jeg skal bruge den som emaileditor
for Outlook.

Ved forsøg på opstart får jeg flg. fejlmeddelelse:

Microsoft Word har fundet en fejl og afsluttes. Vi beklager ulejligheden.

AppName: winword.exe AppVer: 10.0.6612.0 ModName: vbe6.dll

ModVer: 6.4.99.69 Offset: 00199b90

I Systemoplysninger findes følgende software fejlkoder:

Microsoft Office 10 Faulting application winword.exe,
version 10.0.6612.0, faulting module vbe6.dll, version 6.4.99.69, fault
address 0x00199b90.

Microsoft Office 10 Fault bucket 93774117.

Hvad stiller jeg op for at få det til at fungere lige så godt som det
gjorde før jeg opdaterede.

Mvh

Jørgen Kjær

Gratis spamfilter der virker synkront hos +300.000
www.spamfighter.dk