Romper Stomper Soundtrack ?
Fra : Kenneth

Dato : 03-05-04 16:02

Nogen her der kender navnet på det band og den sang man hører under den vilde
fest i filmen "Romper Stomper". Jeg har fundet en trackliste, men jeg ved ikke
hvilken sang det er som bliver spillet under festen. Der står heller ikke noget
om sangene i filmens credits, kun en henvisning til et pladeselskab ?

Track listing

1. Prologue (00:04)

2. Romper Stomper Theme (01:16)

3. Pulling On The Boots (02:22)

4. Skinheads Go Shopping/Gabe Sees Swastika (01:11)

5. Mein Kampf (01:28)

6. Fuehrer Fuehrer (02:42)

7. Let's Break Some Fingers/Brawl Crawl (01:51)

8. The Smack Song (01:39)

9. Tonguey For The Skins/Nightmare For The Hippies (01:21)

10. At The Mansion (00:45)

11. We Came To Wreck Everything (01:13)

12. Wild Animals 1 (01:31)

13. Bubs Dead/Gabe Finds Davey (01:27)

14. Gabe And Davey (01:14)

15. Fourth Reich Fighting Men (03:04)

16. Night Drive (01:10)

17. On The Beach (02:04)

18. Wild Animals 2 (04:30)

19. Fourth Reich Fighting Men (Reprise) (00:48)

20. The Dead Nazi March (02:45)

Hilsen Kenneth

begin 666 line_blue.gif
`