Heroes 4
Fra : ">>GanDiMand

Dato : 03-05-04 15:15

Hej
Jeg ligger inde med en version 1.0 af heroes of might and magic 4 ,hvor
multiplayer delen ikke er med.
Hvad skal jeg gør ???
PL help

Fra : Brian Lund

Dato : 03-05-04 15:34

> Hej
> Jeg ligger inde med en version 1.0 af heroes of might and magic 4 ,hvor
> multiplayer delen ikke er med.
> Hvad skal jeg gør ???
> PL help

Downloader en patch/update på producentens hjemmeside!?

Brian

Fra : ">>GanDiMand

Dato : 03-05-04 17:09

kan sku ikke finde deres hjemmeside : (

Fra : Peter Pan

Dato : 03-05-04 17:53

">>GanDiMand<<" <gandimand2000@yahoo.dk> skrev i en meddelelse

> kan sku ikke finde deres hjemmeside : (

Addressen står bag på spil-æsken. Men den virker ikke :(

Men du kan finde patchen andre steder, bl.a her:
http://www.avault.com/pcrl/patches_temp.asp?patch=homm4

Mvh
Anders

Fra : Brian Lund

Dato : 04-05-04 15:32

"Peter Pan" <.@anders.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> ,hvor

> Addressen står bag på spil-æsken. Men den virker ikke :(
>
> Men du kan finde patchen andre steder, bl.a her:

Ok, jeg kan bare huske jeg hentede patchen fra deres side engang! :(

Brian

Fra : Sp@cey

Dato : 03-05-04 18:32

> Hej
> Jeg ligger inde med en version 1.0 af heroes of might and magic 4 ,hvor
> multiplayer delen ikke er med.
> Hvad skal jeg gør ???
> PL help

Spille det i single player mode........

--
Mvh Sp@cey

"Flies spread disease, so keep yours closed"
Gen. McArthur

Fra : iddqd

Dato : 05-05-04 01:22

Sp@cey wrote:

> Spille det i single player mode........

Der skal man også bruge patches, ellers så lider man en langsom død pga.
en hukommelses leak. Ikke at det ændre meget, magen til skodspil skal
man lede længe efter. 3DO's endeligt stinker simpelthen af at nogen blev
begærlig og besluttede at score kassen på fortidens renome, så ligemeget
med kunderne

Mvh

Bruno

Fra : JH

Dato : 04-05-04 09:42

> Hej
> Jeg ligger inde med en version 1.0 af heroes of might and magic 4 ,hvor
> multiplayer delen ikke er med.
> Hvad skal jeg gør ???
> PL help

Du kan prøve en fan-side: