"Steen Egeberg" <steenegeberg@post.tele.dk> skrev i en meddelelse
news:409804af$0$208$edfadb0f@dread11.news.tele.dk...
> Jeg har igennem årene købt 4 Kawasaki'er hos Aagesen - ham kan man sgu
altid
> stole på, 1.kl. værksted og fremfor alt, så holder de ord og giver en god
> service.
Jeg har haft en total dårlig oplevelse hos Aagensen i 1998 og kommer der
ikke mere. Jeg ved godt at alle kan nogle historier om alle værksteder, men
synes alligevel at min oplevelse er slem. Jeg købte ny MC + monorack. Jeg
gad ikke have besværet med at sætte monorack på og vi aftalte, at de lavede
det for en værkstedstime. Da jeg hentede maskinen skulle jeg betale for 2
værkstedstimer (for at sætte en monorack på!) I der har prøvet at montere
monorack ved, at vi snakker om to pinde med skruer på. Hvor svært er det?
Men det var meget svært for Aagensen, for de havde ikke kunne samle det
ordenligt. Dette viste sig desværre først efter noget tid, da det er rustet
op indefra fordi det var fyldt med vand.
Da jeg kom hjem var der en lang række ting på maskinen der ikke var i orden.
Forlygten lyste lige ned i jorden og der var flere ledninger og lignende der
ikke var samlet. Jeg ringede selvfølgelig straks og spurgte, om det kunne
være rigtigt, at de ikke var samlet, og fik svaret, at hvis det så ud som om
at ledningerne passede sammen, kunne jeg da prøve at samle dem. Altså ikke
en skid hjælp at hente der.
Nå, men her er det allerværste: Da jeg kom hjem til Frederikssund (altså
40km) tjekkede jeg straks dæktrykket og fandt ud af at jeg havde kørt med
lige over 0,5 bar. Altså flade dæk! Det samme dæktryk som maskinen stod med
i udstillingsvinduet. Det havde jeg ikke opdaget, for maskinen var ny for
mig og jeg kørte heldigvis ikke over 60 km/h som anbefalet i servicebogen.
Man betaler jo altså 1500,- for klargøring, men de havde vist ikke lavet
andet end at smide et par nummerplader på... Nå, men det er jo nogle år
siden og det kan jo være de har oppet sig siden da.
-m0rt3n zrx1100
http://www.dkfritidmotorcykel.dk/?id=522