Godt Kawasted nær København?
Fra : eCarlos.net

Dato : 03-05-04 15:01

Hello folkens..

Tror mit spørgsmål blev overset i en anden tråd, men er der nogen der
kender et godt kawasaki værksted i nærheden af københavn?.

Er der nogle kawasaki udstyrsforretninger på nettet? har fundet
tusindvis af suzuki værksteder + udstyr, men snøft. kan ikke finde nogle
til kawasaki..

Tusind tak.

//Carl

Fra : Carsten

Dato : 03-05-04 15:12

eCarlos.net wrote:

> Er der nogle kawasaki udstyrsforretninger på nettet? har fundet
> tusindvis af suzuki værksteder + udstyr, men snøft. kan ikke finde nogle
> til kawasaki..

http://www.ca-mc.dk/Kawasaki/Kawa2004/Kawa_gade2004_forhliste.htm

Så er det bare at starte fra en ende af...

Carsten
ZZR-1100 (til salg )

Fra : eCarlos.net

Dato : 04-05-04 12:39

Carsten wrote:
snip>
> http://www.ca-mc.dk/Kawasaki/Kawa2004/Kawa_gade2004_forhliste.htm
>
> Så er det bare at starte fra en ende af...
>
> Carsten
> ZZR-1100 (til salg )

Tak for det, så fik jeg da pillet et par stykker frem der måske kunne
være interssante for mig.

Aagesen MC i rødovre (http://www.aaagesen.dk)
MC-Hjørnet på Roskildevej (http://www.mchjornet.dk)

Er der nogen der har erfaringer med ovenstående, eller skal jeg ud og
hente erfaringer på egen hånd;)

//eCarlos

Fra : Carsten

Dato : 04-05-04 12:55

eCarlos.net wrote:

> [...]

> MC-Hjørnet på Roskildevej (http://www.mchjornet.dk)

> Er der nogen der har erfaringer med ovenstående, eller skal jeg ud og

I den situation er http://www.dmcn.dk din ven,

Carsten

Fra : Steen Egeberg

Dato : 04-05-04 22:01

Jeg har igennem årene købt 4 Kawasaki'er hos Aagesen - ham kan man sgu altid
stole på, 1.kl. værksted og fremfor alt, så holder de ord og giver en god
service.
Meget anbefalelsesværdig, eneste grund til at min nuværende Yamaha 1000 er
fra Fisker - som også har et godt omdømme - er at Aagesen ikke havde den
hjemme da jeg ville handle.
___________________
Steen Egeberg

Fra : m0rt3n

Dato : 04-05-04 22:39

"Steen Egeberg" <steenegeberg@post.tele.dk> skrev i en meddelelse
> Jeg har igennem årene købt 4 Kawasaki'er hos Aagesen - ham kan man sgu
altid
> stole på, 1.kl. værksted og fremfor alt, så holder de ord og giver en god
> service.

Jeg har haft en total dårlig oplevelse hos Aagensen i 1998 og kommer der
ikke mere. Jeg ved godt at alle kan nogle historier om alle værksteder, men
synes alligevel at min oplevelse er slem. Jeg købte ny MC + monorack. Jeg
gad ikke have besværet med at sætte monorack på og vi aftalte, at de lavede
det for en værkstedstime. Da jeg hentede maskinen skulle jeg betale for 2
værkstedstimer (for at sætte en monorack på!) I der har prøvet at montere
monorack ved, at vi snakker om to pinde med skruer på. Hvor svært er det?
Men det var meget svært for Aagensen, for de havde ikke kunne samle det
ordenligt. Dette viste sig desværre først efter noget tid, da det er rustet
op indefra fordi det var fyldt med vand.

Da jeg kom hjem var der en lang række ting på maskinen der ikke var i orden.
Forlygten lyste lige ned i jorden og der var flere ledninger og lignende der
ikke var samlet. Jeg ringede selvfølgelig straks og spurgte, om det kunne
være rigtigt, at de ikke var samlet, og fik svaret, at hvis det så ud som om
at ledningerne passede sammen, kunne jeg da prøve at samle dem. Altså ikke
en skid hjælp at hente der.

Nå, men her er det allerværste: Da jeg kom hjem til Frederikssund (altså
40km) tjekkede jeg straks dæktrykket og fandt ud af at jeg havde kørt med
lige over 0,5 bar. Altså flade dæk! Det samme dæktryk som maskinen stod med
i udstillingsvinduet. Det havde jeg ikke opdaget, for maskinen var ny for
mig og jeg kørte heldigvis ikke over 60 km/h som anbefalet i servicebogen.
Man betaler jo altså 1500,- for klargøring, men de havde vist ikke lavet
andet end at smide et par nummerplader på... Nå, men det er jo nogle år
siden og det kan jo være de har oppet sig siden da.

-m0rt3n zrx1100
http://www.dkfritidmotorcykel.dk/?id=522

Fra : m0rt3n

Dato : 04-05-04 22:59

"m0rt3n" <jnsn@_R_E_M_O_V_E_mail.dk> skrev i en meddelelse
> Man betaler jo altså 1500,- for klargøring, men de havde vist ikke lavet
> andet end at smide et par nummerplader på...

ja ok, godt ord igen. De satte vel egentlig kun 1 nummerpalde på
-m0rt3n

Fra : Armand

Dato : 05-05-04 18:36

m0rt3n <jnsn@_R_E_M_O_V_E_mail.dk> skrev i en

> ja ok, godt ord igen. De satte vel egentlig kun 1 nummerpalde på

"Nummerpalde"?
En pallefuld numre??

--
Armand.

Fra : Carsten

Dato : 05-05-04 07:58

Steen Egeberg wrote:
> Jeg har igennem årene købt 4 Kawasaki'er hos Aagesen - ham kan man sgu altid
> stole på, 1.kl. værksted og fremfor alt, så holder de ord og giver en god
> service.

Jeg ved nu ikke om jeg ville kalde Aagesen et godt kawa-sted. Han ville i
hvert fald ikke tage min ZZR1100 i bytte uanset hvad jeg købte hos ham (af
brugt eller ny mc). Det skyldes at de ikke længere ønsker at opretholde
deres "autoriseret kawa værksted" status fik jeg at vide, og derfor ikke
ønskede at have MCer stående som de ikke selv kunne servicere. Det kunne
jeg jo ikke bruge til noget...

Carsten

Fra : eCarlos.net

Dato : 05-05-04 09:49

Carsten wrote:

> [...]
> derfor ikke ønskede at have MCer stående som de ikke selv kunne
> servicere. Det kunne jeg jo ikke bruge til noget...

Heh ok, ja det var jo en blandet landhandel af godt og skidt, nogenlunde
samme (meget uklare) billede giver DMCN.. Æv, det gjorde det jo ikke
meget nemmere ;) Men jeg tror jeg prøver Aagesen alligevel de kan om
ikka andet så ikke være helt uerfarne. :)

Tak for de mange indlæg;)

//eCarlos

Fra : Morten Krauw

Dato : 05-05-04 12:44

eCarlos.net wrote:

> [...]

> Er der nogle kawasaki udstyrsforretninger på nettet? har fundet
> tusindvis af suzuki værksteder + udstyr, men snøft. kan ikke finde nogle

Jeg har selv en kawasaki ZX-6R som jeg købte sidste efterår hos
MC-Hjørnet. Jeg har været meget tilfreds med dem og den service de har
både i butikken og på værkstedet. Jeg ved at der på dmcn.dk ligger nogle
negative anmeldelser, men det har jeg på ingen måde oplevet. Jeg havde
også en kawa GPZ500S før som de har taget sig af.
De ved hvad de snakker om selvom de måske engang imellem er lidt korte for
hovedet i butikken.

Men som sagt jeg kan godt anbefale dem.

Jeg har også været hos Aagesen men ikke mht. cyklen men i forbindelse med
køb af tøj. Og der var servicen helt fin. Men jeg ved ikke så meget om
hvordan de servicerer cyklerne.

Morten Krauw
Kawa ZX-6R '01
www.dfmc.dk/morten_krauw