Ny på Axapta
Fra : Karl Erik

Dato : 03-05-04 14:15

Er der nogen der kan hjælpe mig?
Jeg er selvlært ud i programering og systemudvikling. Jeg skal nu i
gang med at administrere og udvikle lidt i Axapta(3.0). Hvor finder
jeg noget hjælp?
Finders der nogle fornuftig manualer og hvor kan jeg købe dem??
På forhånd tak!!

Mvh
Karl Erik

Fra : nilfri \(4000\)

Dato : 03-05-04 20:39

"Karl Erik" <kej@sda.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> jeg noget hjælp?
> Finders der nogle fornuftig manualer og hvor kan jeg købe dem??

Der er glimrende elektroniske referencehåndbøger på Axapta CD-en, og de
bliver normalt installeret.

Desuden findes der godt kursusmateriale fra MBS til især
Administrations-delen. Og dét er på dansk.

Der er flere gode websites, hvoraf især technet (findes fx. via Axaptas
Hjælp-menu) henvender sig til udviklere.

Finn, Roskilde
e-mail finnFJERNES@pq.dk
fjern FJERNES hvis du mailer direkte

Fra : Karl Erik

Dato : 04-05-04 06:48

"nilfri \(4000\)" <news@pq.dk> wrote in message news:<40969fe7$0$201$edfadb0f@dread12.news.tele.dk>...
> [...]
>
> Der er flere gode websites, hvoraf især technet (findes fx. via Axaptas
> Hjælp-menu) henvender sig til udviklere.

Tak for hjælpen. Jeg må ud og lede!!

MVH
Karl Erik