RR: MotoGP - resultat af Jerez
Fra : MKS - 74

Dato : 03-05-04 14:05

Ja så fik vi set grænsen for Rossi på M1'eren, ikke fordi han ikke
gerne ville men fordi han ikke kunne (på M1'eren altså), et mirakel at
han holdt sig på cyklen, hvad mange iøvrigt heller ikke gjorde i et
aldeles rædselsfuldt vejr - Til gengæld var han ultrahurtig i
tørvejr...resultat og en lille video :

http://motogp.tiscali.com/ppv_multimedia2/272/272389.wmv
http://motogp.tiscali.com/en/motogp/results/results_2637.htm?event_id=2637&subevent_id=4684&result=28887

Ducati's nye 2004 er til gengæld en kæmpe negativ overraskelse, de får
begge klø af den gamle 2003'er og har tydeligvis megaproblemer - trist
nok. Sutte'suki er efterhånden ved at få styr på det og er da ikke
længere til grin, men mangler lige det sidste...Og Nakano ser også
også godt ud - god åbning på sæsonen indtil videre...

--
-Michael
Div. VF500-, RS250- plus enkelte andre dele til salg på:

Fra : D@n Dethlefsen

Dato : 03-05-04 17:25

MKS - 74 wrote:

> Ducati's nye 2004 er til gengæld en kæmpe negativ overraskelse, de får
> begge klø af den gamle 2003'er og har tydeligvis megaproblemer - trist
> nok.

Ja, suk, Bayliss så ellers rimelig ud i lørdag`s træningen og warmup`en, men
desværre ;-(

> Sutte'suki er efterhånden ved at få styr på det og er da ikke
> længere til grin, men mangler lige det sidste...Og Nakano ser også
> også godt ud - god åbning på sæsonen indtil videre...

Se det kan jeg kun give dig ret i, men iforhold til sidste år er Ducati lidt
til "grin" (skrev jeg det !!)

--
Dan - DMCN#561
(Ducati 748 + Klappersaki KLR250 + MZ TS250/2)

Fra : TheHobbit

Dato : 03-05-04 17:40

MKS - 74 wrote:
> Ja så fik vi set grænsen for Rossi på M1'eren

Gad hvor kedeligt.... Honda tager jo helt det sjove ud af sporten ved at
være så ufatteligt suveræne - selv med Rossi kan Yamaha ikke få mere
end en 4. plads.

....og føj - jeg håber da godtnok på tørvejr på lørdag når vi kører på Ring
Djursland!! Jeg bliver bare en kæmpe-chicken når det regner!
Bog-bog-bågååååh!!

/Stephan - DT125 og CBR600F3
http://www.dfmc.dk/?id=297

* If you don't live for something, you'll die for nothing - Jamey Jasta *

Fra : MKS - 74

Dato : 03-05-04 18:29

On Mon, 3 May 2004 18:39:45 +0200, "TheHobbit"
<SeAdressenPåStephanNet.dk@gator.com> wrote:

>Gad hvor kedeligt.... Honda tager jo helt det sjove ud af sporten ved at
>være så ufatteligt suveræne - selv med Rossi kan Yamaha ikke få mere
>end en 4. plads.

He-he - narj sådan er det vist ikke lige ....heldigvis da, det er
jo _netop_ fedt at hverken Honda eller Rossi er suveræne (indtil
videre altså), og at "krigen" kan trækkes i langdrag, Rossi gav en
lektion i første løb og fik en i andet , og at de andre Suzuki og
Kawa så småt også vil være med er bare lækkert.

>...og føj - jeg håber da godtnok på tørvejr på lørdag når vi kører på Ring
>Djursland!!

Det er da også bedst, men regnvejr kan altså godt være _ret_ sjovt
også...men desværre ofte dyrt, se bare hvordan det gik mig sidste
gang på Ring D. i regnvejr :

http://62.79.120.117/Brand-1.jpg
http://62.79.120.117/Brand.jpg

Sjovt lige indtil det ikke var så sjovt

>Jeg bliver bare en kæmpe-chicken når det regner!
>Bog-bog-bågååååh!!

Modsat her, jeg har ikke nogen god fornemmelse for grænsen i regnvejr
og kører derfor tit til jeg crasher

Fra : Jes Vestervang

Dato : 03-05-04 19:04

MKS - 74 <priller@tiscali.dk> writes:

> Ja så fik vi set grænsen for Rossi på M1'eren, ikke fordi han ikke
> gerne ville men fordi han ikke kunne (på M1'eren altså), et mirakel at
> han holdt sig på cyklen

Jeg følger ikke så meget med i MotoGP, men så det igår. Det var godt nok
lidt af et stunt¹ Rossi (var det vist) foretog sig!

¹: Bagenden skrider langt ud, får ved igen og løfter Rossis røv en
meter over sædet. Han lander igen og kører videre som om intet var
hændt Heldig mand!
--
mvh Jes Vestervang

Hi! I'm a .signature virus!

Fra : MKS - 74

Dato : 03-05-04 19:15

On Mon, 03 May 2004 20:03:41 +0200, Jes Vestervang
<jes@dellen.royal.flof.dk> wrote:

>Jeg følger ikke så meget med i MotoGP, men så det igår. Det var godt nok
>lidt af et stunt¹ Rossi (var det vist) foretog sig!

Jeps det var Rossi, 9 ud af 10 gange går den slags ikke godt og efter
den lufttur besluttede han sig for at tage den lidt med ro...sikkert
meget fornuftigt i erkendelse af at de 2 værste konkurrenter Sete og
Max blev 1 og 2. så der er måske ikke råd til 0-points i nogen løb,
men glad for situationen var han bestemt ikke...